Kreatív cikkek
Új főszerkesztő a Kreatív élén
Hermann Irén, a Figyelő és a Forbes korábbi rovatvezetője szeptembertől irányítja az újságot. Pál Zsombor a 24.hu lapvezetéséhez csatlakozik.
Hr a döntéshozói asztalnál
Széles spektrumon mozognak a hr-es munkafeladatok: alapszinten a hr-es mások kéréseit hajtja végre, kimutatásokat rak össze, és többnyire softvereket, táblázatokat kezel. A skála másik pontján pedig a stratégiai hr áll, ahol elvárás a proaktivitás és kreativitás. A cél mindenképp ez kell, hogy legyen, ez viszi előre a céget, és nem mellesleg a hr-es karrierjét. (x)
Indul a nevezés a 2016-os Lollipopra
Indul a btl és ahhoz kapcsolódó kreatív kommunikációs megoldások versenye. Idén először online nevezéssel. Nevezési határidő: szeptember 30.
Nincs olyan, hogy online meg offline marketingstratégia
Téveszme, hogy az online és offline tér marketingstratégiáját külön oszlopban kell vezetni. De tévhit az is, hogy csak az online hirdetések hatékonyságának növelésével kell a cégeknek foglalkozni, az offline pedig lassan mehet a kukába – ez volt a két visszatérő gondolat március 7-én a Kreatív és a Google közös szervezésében megrendezett Digital Branding Reggelin. A két platform együttélését már csak az is alátámasztja, hogy a magyarok 49 százaléka tévézés közben internetezik is.
Zárkózott, pedáns, sörivó németek? Most minden tabu ledől!
A zárkózott, pedáns és sörivó németekről élő előítéletekkel szemben egy nyitott, kreatív és szabadságszerető nép képe bontakozik ki egy hétfőn bemutatott nagyszabású felmérésből, amely azt is kimutatta, hogy Németországban a bort jobban szeretik a sörnél.
Megjelent a Business Next első lapszáma
55 ezres példányszámmal megjelent a Turizmus Trend testvérlapja, a Business Next. A vállalatvezetőknek szóló lapot b2b magazinokkal együtt terjeszti a Professional Publishing Hungary (PPH).
Ételből készít portrét a nápolyi művész
Nadia Luongo nápolyi művész mindenféle ételből, gyümölcsből, sütiből, szószból, chipsből készít híres emberekről, rajzfilmhősökről portrékat.
Tekintse meg a Kempinski díjnyertes videóját
Az idén hetedik alkalommal megrendezett Kreativ Online Video Award versenyen a PR film kategóriában a Kempinski Hotel Corvinus Budapest nyert a "Real life - Real people" c. alkotásával.
Oda kell adni a Facebooknak az emailcímeket?
Gmail fülecskék, landing page-ek és spamekre kiszabható bírságtételek is szóba kerültek múlt héten a Kreatív és a Zseron-Protopmail közös konferenciáján.
Magyar buszmegállón ámul a Yahoo bloggere
A Yahoo hokis újságírója, Harrison Mooney, aka Puck Daddy tette ki ezt a buszmegállót, amely az Alba Volán hokicsapatát reklámozza.
Indul a második hangszépségverseny!
Újra meghirdeti a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a call-centereseknek szánt hangszépségversenyét. A díj ismét egy wellness-hétvége.
Mit, hogyan és miért fogyasztanak a nők Magyarországon?
Rozéfröccs vagy vodkaszóda? Kiskegyed vagy Joy? H&M vagy Mango? Mit, hogyan, mennyire és főleg miért fogyasztanak a nők 2013-ban Magyarországon és van-e mód változtatni ezen? Ezek a kérdések állnak annak a marketingkommunikációs konferenciának a fókuszában, amelyet a Kreatív rendez március 28-án Budapesten.
Elindult a Kreatív könyváruháza
A marketinges, reklámos szakkönyvektől a művészeti és üzleti tematikán át számos terület kiadványai megtalálhatók a Kreatív újonnan induló webshopjában.
Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni)
Minden, amit valaha tudni szeretett volna a hatékony online kommunikációról (de nem volt kitől megkérdezni)
Indul az augusztusi kampány!
Augusztusban folytatódik a Magyar Turizmus Zrt. vízparti kampánya, melyet az országos kiterjesztésű, termékalapú belföldi kampányának részeként még májusban kezdett meg a társaság.
Miről szól 2012-ben a marketing?
Termékfejlesztés válságban, márkaépítés promóciókkal, fogyasztói hűség és közösségi kommunikáció. Erről szól a Kreatív, az Élelmiszer és a Turizmus Trend szaklap áprilisi konferenciája, ahol az esettanulmányoké lesz a főszerep.
Delft Blue repülőgép a KLM flottában
A KLM június 15-én bemutatta „Delft Blue” repülőgépét a Schiphol repülőtéren. A KLM Ügyvezető Igazgatója, Erik Varwijk a delfti polgármesterrel együtt nyitotta ki a hangárajtókat a különleges gép előtt. A 64 méter hosszú, 18 méter magas repülőgép felületén 4000 kreatív található, mindegyik delfti kék porcelán mintával.
SEO, PPC, védjegyek, közösségi média
Telt ház előtt, közel 100 fő részvételével zajlott szerdán a Turizmus Trend és a Kreatív szaklapok közös szervezésében megvalósult Online marketing trendek a turizmusban című konferencia a Hunguest Hotel Griffben.