Hr a döntéshozói asztalnál

Széles spektrumon mozognak a hr-es munkafeladatok: alapszinten a hr-es mások kéréseit hajtja végre, kimutatásokat rak össze, és többnyire softvereket, táblázatokat kezel. A skála másik pontján pedig a stratégiai hr áll, ahol elvárás a proaktivitás és kreativitás. A cél mindenképp ez kell, hogy legyen, ez viszi előre a céget, és nem mellesleg a hr-es karrierjét. (x)

Sok hr szakember panaszkodik az önmegvalósítás hiányára. Pedig, amikor valaki ezt a szakmai irányt választja, többnyire jó stratégaként és kiváló emberismerőként tekint önmagára, aki átlátja a szervezeti működést, és mindezt még jobbá is akarja tenni. Ezáltal egyszerre vizionál boldog munkavállalókat és elégedett vezetőket, flottul működő szervezeteket, röviden szólva egy szebb világot. Ennél alább nem adja egy ambiciózus hr-es. Ehhez képest óriási csalódás, amikor évekig olyan munkát kénytelen végezni, ahol a fenti célok egyikét sem nem lehet megvalósítani, sőt még csak a közelükbe se jutni, mert a hr egész egyszerűen nem ül a döntéshozói asztalnál. Sok helyen bátor döntések, látványos dinamizmus szükséges ehhez, máshol, (ahol jobban meg van kötve a hr keze), a lassú víz partot mos mondás igazságtartalmában érdemes reménykedni, és addig is koncentráltan fejleszteni önmagunkat.  

A hr krémje

Kreatív és az Üzlet és Pszichológia lapok által június 13-14-én szervezett JobXperience Konferencia egyetlen, nem titkolt célja, hogy kihozza a hr-esekből a maximumot. A két napos rendezvényen egyszerre lesznek jelen (mind előadóként, mind résztvevőként) olyan hr-esek, akik a szakma csúcsát képviselik, és egyszerre lesznek jelen olyan tanácsadók, pszichológusok, akiknek munkája pont ez: hogy a szakmai csúcsra juttassák őket. Kis ízelítő az előadók által képviselt cégekből: RTL Klub, Generali Biztosító, Erste Bank, PWC, K&H Bank, Roche Services, Cafe PR, ami pedig a témákat illeti: kreatív hr, employer branding kommunikációs és hr szemmel, a motiválás pszichológiai oldala, mindfulness a szervezet életében, irodai környezet-elemzés, hr jog, gamification, hatékony kiválasztási módszerek,  a közösségi média és a hr-es találkozása, a változások lélektani háttere, víziók megtalálása a szervezetben és végül az elbocsátás empatikus módjai. Tehát mindenről szó lesz, ami végigkíséri egy hr-es életét – jó esetben. Esettanulmányoktól kezdve, a konkrét szaktudásbeli ismertetőkön át, az inspiráló előadásokig mindent megkap, aki eljön. 

Valóban értjük a fiatalokat?

Az esemény külön érdekessége, hogy miután sok szó esik az Y generációról, a nap végén személyesen ki is kérjük a véleményüket az elhangzottakkal kapcsolatban. Megkértünk néhány pályakezdő fiatalt, hogy üljék végig a konferencia első napját, ahol sok szó esik majd róluk: mit keresnek, mit szeretnek ők, mivel lehet rájuk hatni, mire vevők és mire nem. Miután a szakértők elmondták tapasztalataikat, odafordulunk az érintettekhez és egy kerekasztalbeszélgetés keretében megkérdezzük tőlük, hogy: „Na, és ti? Hogyan látjátok mindezt?” Életszagú tapasztalatcsere hr-esek és Y generációsok közt.

További információért kattintson ide!

(x)


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.