A korábbi évek fontos újításai és rekordnevezései után idén ismét újdonságokkal érkezik a Kreatív által szervezett 2016-ös Lollipop, a kreatív btl-eszközök és kapcsolódó kommunikációs megoldások versenye.
Többek között azzal, hogy a nevezés immár online is történhet, illetve a pártatlan elbírálás érdekében szigorú kikötéseket határoztunk meg a leadandó anyagok kapcsán. Eszerint a nevezési űrlapon kívüli nevezési anyagokon (esettanulmány-film, prezentáció és egyéb kiegészítő dokumentumok) semmilyen formában sem szerepelhet a pályázó ügynökség neve vagy logója (még a fájl elnevezésében sem). Amennyiben a pályázatban a nevezési lapon kívül szerepel az ügynökség neve, az kizárást von maga után.
Ahogy tavaly, illetve azelőtt, a verseny pontjai a MAKSZ és a Kreatív közös M+ Listáján, valamint a Pr Toplistán is szerepelnek majd. A nevezéseket szeptember 30-ig várjuk. A tavalyi megmérettetésre 113 nevezés érkezett, a digitális megoldások volt a legnépszerűbb kategória. A Lollipop 2015 Legjobb Alkotása díjat az Adventures of Poco Eco kapta, a legjobb ügynökség az Artificial Group lett, a Lollipop 2015 Ügyfele díjat pedig a Vodafone Magyarország kapta.
Tavaly már kibővített, kétfordulós zsűri értékelte a pályázatokat, ami idén sem változott. Az első, online fordulóban ügyféloldali marketingkommunikációs szakemberek pontozzák a nevezéseket, a másodikban pedig a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) és Kreatív 3-3 delegáltja vesz részt.
Online zsűri |
Bánhalmi Kata - Design Terminal |
Főzsűri |
Zsűrielnök: Leszkay-Kovács Renáta - Coca-Cola Magyarország (a Kreatív delegáltja) A Kreatív delegáltjai: A MAKSZ delegáltjai: A DIMSZ delegáltjai: (További zsűritagok felkérés alatt) |