A PPH új magazinja kifejezetten vállaltvezetőknek szánt témákkal foglalkozik és negyedévente kerül a vállalati menedzserek, döntéshozók elé. Az 55 ezer példányban nyomott Business Next március végén jelent meg először, és a kiadó összes szaklapjához hozzácsomagolják, így a Turizmus Trend/Vendég&Hotelhez, a Kreatívhoz, az Élelmiszerhez, a Gyártástrendhez, az Üzlet és Pszichológiához, a Medical Tribune-hoz és a Pharma Tribune-hoz is.
A célzott terjesztéssel a lap a különböző iparágakban tevékenykedő vállalat vezetőihez jut el, ami egyedülálló pozíciót biztosít a magazinnak a hazai piacon.
A Business Next célja, hogy iparágtól független platformot adjon azoknak a témáknak, amelyek egy kis- vagy középvállalat napi működését érintik és a cég menedzsmentjét foglalkoztatják, legyen az pénzügyi, számviteli, informatikai, vagy bármilyen egyéb vezetői terület. A kiadvány modern, informatív és dinamikus, nem szaklapszerű, de gyakorlati témákat jelenít meg. Minden lapszám feldolgoz egy-egy kiemelt témát és aktuális témákat is érint.
Az első lapszám foglalkozik az idei cafeteriával, befektetési tippeket ad, és az okos Facebook-használatot is ismerteti. A főszerkesztő Gábor Fanni.
Forrás: Kreatív Online