Reklámkampány cikkek
Fotósorozat az Aria Hotel Budapestről: érzékek birodalma
A 49 szobás belvárosi butik hotel tulajdonosa, aki házával már számtalan nemzetközi elismerést szerzett, most különleges feladattal bízta meg Lábady István fotóművészt.
Fura reklámkampány a Burger Kingnél
Eltűntek az étvágyerjesztő ételfotók a gyorsétteremlánc legújabb köztéri kampányában. Mert, mint közölték, olyan friss a burger náluk, hogy le sem tudják fotózni a hirdetéshez, adja hírül a kreativ.hu szakportál.
Indul Bécs marketingkampánya a turisták visszahódításáért
Újraindítaná a városvezetés a turizmust Bécsben, ennek érdekében pedig egy nagszabású marketingkampányt is elindítottak.
Német turisztikai témájú kampány a jövő utazóinak
A Német Turisztikai Hivatal (DZT) #DiscoverGermanyFromHome néven kampányt indít, amely összefogja az aktuális közösségi média tevékenységeket.
Sokkal kevesebbe kerül, mint gondolnák, sokkal többe, mint szerettük volna
Nagyszabású sajtótájékoztatón, Párizsban jelentette be kedden a Coca-Cola, hogy hét év után lecseréli a márkastratégiát, és megváltoztatják az Open Happiness (magyarul Nyiss a boldogságra) szlogent is. Erről már aznap beszámol a Kreatív, ahol bemutatták a felhasznált kreatívok egy részét is. A reklámfilmeket egy külön anyagban szemlézte testvérlapunk.
Egyiptomi reklámkampányt nyert el a J. Walter Thompson
A következő három év alatt 68 millió dollárt tervez reklámra költeni az Egyiptomi Turisztikai Minisztérium. A megbízást a New York-i székhelyű J. Walter Thompson Co. reklámügynökség nyerte el.
Szexista turisztikai kampány ellen tiltakoznak a nők
A romániai Mamaia Style reklámkampány verte ki a biztosítékot a női jogokért küzdő civil szervezeteknél.
A The Wombats zenéjével reklámoz az easyJet
Élmény-központú reklámkampányt indított a napokban az easyJet Európa-szerte.
Óriási reklámkampányt indított a British Airways
Elindult a British Airways reklámkampánya, amelyhez hasonlóra nem volt példa az utóbbi tíz év során.
Új nemzetközi reklámkampányt indít az Air France
A videó debütálni ugyan csak szeptember 18-án fog a nagyközönség előtt, az Air France corporate oldalán már előzetesen is megtekinthetik az érdeklődők.
Új vizekre hajózik jövőre a Magyar Turizmus Zrt.
Közel 800 résztvevő előtt kedden mutatta be a szakmának jövő évi marketingtervét a Magyar Turizmus Zrt. A stratégiai márkakommunikációra és az értékesítés-ösztönzésre a korábbinál nagyobb hangsúly esik az "Új vizeken" elnevezésű anyagban.
Munkatársunktól