Fotósorozat az Aria Hotel Budapestről: érzékek birodalma

A 49 szobás belvárosi butik hotel tulajdonosa, aki házával már számtalan nemzetközi elismerést szerzett, most különleges feladattal bízta meg Lábady István fotóművészt.

 A pandémiát követően  a szektor szereplői közül sokan forgalom-ösztönző marketing aktivitásra fókuszáltak, viszont az Aria Hotel vezetése a márkakommunikáció mellett döntött: "Úgy gondolom, hogy itt az ideje, hogy végre megjelenítsük azokat az érzéseket, amelyeket az Aria márka megtestesít. Felkértem Lábady István fotóművészt, hogy segítsen ennek képi megfogalmazásában", mondta Henry Kallan tulajdonos.

 

Lábady Istvánt egyetlen fotó elkészítésére kérték fel, de az együttműködés során végül egy három képből álló sorozat született. A kompozícióban fontos volt, hogy az épületben rejlő egyedi építészeti színvonal - a csigalépcső, valamint a bérpalota üvegtetővel fedett belső udvara és az udvar feletti teljes körfolyosós panoráma és a tetőterasz feletti égbolt is megjelenjen.

A modellek a finom, elegáns, kozmopolita miliőt erősítik, a képeken megjelenő történetekben gyermeki őszinteség vegyül a konvenciókat háttérbe szorító romantikus játékossággal.

"Ez nem egy hagyományos ügynökségi felkérés volt, hiszen nem layoutokat kaptam, hanem inkább érzések listáját. Több ötletem közül Henry hármat választott ki, melyeken műteremben és a helyszínen is több körben dolgoztunk."

A kampány-szlogenek - "Life re-imagined", "The only way is to go all way" és "I can't be good all the time" - az Aria Hotel által képviselt legfőbb értékekre reflektálnak: a butik hotel elvarázsolt, álmokat megtestesítő, színpadi jelenetet idéző belsőépítészeti és zenei koncepciójára, az "ötcsillag" feletti szolgáltatási szemléletmódra, és arra a vágyódásra hogy az utazásaink során újra játékos és romantikus önmagunkra találjunk.

A kreatív koncepció létrejöttét és kivitelezését a Zerocom fogta össze, amely 2015 óta kezeli a szálloda PR és marketing kommunikációját. 

 

Forrás: Zerocom


Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás

Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás 

Új név, új arculat, új lehetőségek.
Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók 

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások

MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások 

Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.
Pihenés és konferenciaélet újratöltve:  nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája 

A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.
Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.