A nemzetközi reklámkampány filmjének készítésekor az Air France egy neves francia koreográfust, Angelin Preljocaj kérte fel, hogy megalkossák a különleges filmet, melynek a "L'envole" nevet adták. A légitársaság kampányában új képet kíván festeni az utazás francia módjáról, amely tele van érzelmekkel és szenvedéllyel. A filmben a művészek (Benjamin Millepied és táncpartnere Virginie Caussin) egy olyan tükrön adják elő táncukat, amelyben csak ők és az ég látható.
A film végi szlogen: Air France - ”Making the sky the best place on Earth” a francia kultúra pozitív értékeire utal, amely megkülönbözteti a légitársaságot konkurenseitől. A légitársaság azért a táncot választotta, mert minden nyelven érthető üzenetet hordoz, a koreográfus elmondása szerint a film az utazásról és a bizalomról szól. "A film az Air France és az ügyfelek közötti kapcsolatot is szimbolizálja" - tette hozzá François Brousse, az Air France kommunikációs alelnöke.
A filmet a marokkói sivatagban vették fel, Ouarzazate közelében, egyetlen kameraállásból, különleges effektusok nélkül egy közel 400 négyzetméteres tükrön. A film 60, 45 és 30 másodperces verzióban készült el és vasárnap teszik közzé a Facebookon, YouTube-on. A 60 perces verzió először a TF1 televíziós csatornán, majd mozikban és az interneten is látható lesz. A reklám Európában, Ázsiában, Észak- és Dél-Amerikában és Afrikában is látható lesz.
{video|id=2964}