A kampány középpontjában a BA gazdag tapasztalatai és brit stílusú szolgáltatásai állnak. Újra fókuszba kerül a régi mottó: „To Fly. To Serve.” vagyis „Repülni. Kiszolgálni.”
A kampánnyal párhuzamosan folyik egy 5 milliárd dollár értékű beruházás is a légitársaságnál, melynek célja a termékfejlesztés és a kiszolgálás javítása. Ennek részeként új repülőgépeket vásárolnak és felújítják a kabinokat is.
Az ötéves beruházási program keretében megújul a kiszolgálás Gatwicken és a légitársaság számos más reptéren működő várótermében.
Cél, hogy javuljon a fedélzeti ellátás és az utasok komfortérzete a levegőben. Megújul az étel- és borválaszték, ügyfélbarátabb lesz a weboldaluk.
A 90 másodperces hirdetés szeptember 22-én debütált a légitársaság Facebook-oldalán, és ez volt az első alkalom, hogy az eddig meglehetősen konzervatívnak számító légitársaság közösségi médiában indítsa el kampányát.
Azt nem tudjuk, magyar médiumokban láthatók lesznek-e a brit légitársaság hirdetései, mi mindenesetre ide feltöltöttük a filmjüket.
{youtube|id=a4JdQi60an0}