Indul Bécs marketingkampánya a turisták visszahódításáért

Újraindítaná a városvezetés a turizmust Bécsben, ennek érdekében pedig egy nagszabású marketingkampányt is elindítottak.

A legtöbb városhoz hasonlóan a járványhelyzet a bécsi turizmust is ellehetetlenítette. Most viszont már nyitnak és szeretnék, ha lassan ismét a megszokott számban érkeznének a turisták.

Ennek elősegítésére június 1-jén marketingkampányt indított a főváros, "Világkörüli út Bécsben" címmel. Egyelőre Ausztrián belül, illetve Németorstzágban és Svájcban láthatók a kihelyezett plakátok és digitális reklámanyagok.

A cél az olyan utazni vágyók elérése, akik a hosszú elszigeteltség után végre szívesen kimozdulnának, és ezt a közelben tennék meg. A kampány központi motívuma a "8 nap alatt a Föld körül", vagyis nem kell messzire menni ahhoz, hogy sok mindent láthassunk.

Bécsben megtaláljuk Velencét Dogenhofban, Athént a Theseustempelnél, vagy Japánt a Béke Sztúpánál, és mindehhez átlagosan fél órát kell csak utazni.

Ezzel párhuzamosan egy új városi idegenvezető alkalmazást is kifejlesztettek, ami a fő bécsi attrakciók mellett a rejtett gyöngyszemeket is megmutatja, kis történetekkel fűszerezve. Az applikáció a helyieket is megszólítja, és alternatív programokat kínál a tömeg elkerülésére.

A kampány további országokban is elérhető lehet, amint a határokat szélesebb körben megnyitják, illetve a célországok köre ugyanígy rugalmasan szűkíthető is, ha a vírushelyzet újra megkívánja.

Bővebb információ és képek a bécsi plakátkampányról németül itt.

 

Forrás: Wien Tourismus


Új program a Brazíliába látogató turistáknak

Új program a Brazíliába látogató turistáknak 

Kihagyhatatlan program annak, aki kikapcsolódásra és pihenésre vágyik.
Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság  az ÖRV kongresszusán

Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság az ÖRV kongresszusán 

Európa „túlzottan elkényelmesedett a jólétben, de optimista döntésekkel még lehet változtatni.
Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében

Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében 

Ittunk egy mennyei trappistát, beszélgettünk egy titokzatos emberrel és megvizsgáltuk az unió szívét.
Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség

Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség 

Ras Al Khaimah most a magyar piacot is célba vette.
Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást

Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást  

Azonban sokan látják úgy, hogy a szigorítás túl messzire megy.
Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai

Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai 

Egyelőre nem tudni, mitől szakadhattak le a lapátkerekek.
Csendes Olivér az ÖW-től továbblép

Csendes Olivér az ÖW-től továbblép  

Csendes Olivér, az Österreich Werbung (ÖW) digitális és innovációs igazgatója nyártól a Visit Hungary vezérigazgatójaként folytatja munkáját.
Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak

Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak 

Magyarország a korábbi, 2018-as felmérés óta 18 helyet csúszott vissza a népszerű városok rangsorában, így 2023-ban a 74. helyre került.
Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat

Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat 

Az új vonatvonal a turisták számára is lehetővé tenné, hogy minél többet fedezzenek fel Costa del Sol izgalmas turisztikai látványosságaiból.
Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással

Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással  

A részvételhez csupán az ivie városnéző alkalmazást kell letölteni.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?