Német turisztikai témájú kampány a jövő utazóinak

A Német Turisztikai Hivatal (DZT)  #DiscoverGermanyFromHome néven kampányt indít, amely összefogja az aktuális közösségi média tevékenységeket.

A jelenlegi zárlat idején a Német Turisztikai Hivatal (DZT) a közösségi média nemzetközi csatornáin folyó folyamatos marketingtevékenységét a #DiscoverGermanyFromHome kommunikációs kampányban fogja össze.

Fő célja, hogy ötleteket adó, empatikus, de ugyanakkor érdekes tartalmakat interaktív és szórakoztató módon mutasson be és kommunikációra adjon lehetőséget a jövő utazóival. A kampány a németországi desztinációk virtuális élményformátumaiba mind a 16 szövetségi tartományt belefoglalja, így arra csábít, hogy virtuálisan felfedezzük az úticél Németországot és erősíti a kapcsolatot a potenciális Németországba látogatókkal.

A #DiscoverGermanyFromHome mellett a kampány más olyan hashtageket is használ, amelyek már léteznek, ilyenek a #staysafe, #stayathome vagy #traveltomorrow.

„A zárlat ellenére aktívak maradunk – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Folyamatos az aktivitásunk a több mint 30 közösségi média csatornán, hogy ezáltal ihletet adó és informatív módon tartsuk fenn az érdeklődést Németország, mint úticél iránt. Itt a szórakoztató és interaktív posztok állnak a középpontban. Az ügyfelekkel való közvetlen kommunikáció mellett a jól bevált online eszközeinket is tovább használjuk, hogy ápoljuk az aktív párbeszédet a németországi turisztikai partnereinkkel és a nemzetközi utazási szakmával.”

A jelenlegi helyzetre tekintettel a DZT minden tervezett piacspecifikus és nemzetközi marketingtevékenységet – köztük a „German Summer Cities” tervezett kampány indulását vagy a „#WanderlustGermany” kampányt – az év második felére halasztja. Az előkészületek viszont nagyrészt befejeződtek, így a digitális részek „gombnyomásra” indulhatnak. A különböző célpiacok aktuális fejlődésére tekintettel az év második felétől helyreállító tevékenységek indulhatnak, a kampányok új időpontban és piacspecifikus tartalommal gyorsan megvalósulhatnak.

Forrás: DZT


Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni

Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni 

Ha tavasszal szeretnénk utazni, akkor közeli úti célra még vehetünk kedvező árú repülőjegyet.
Ausztria 2024-es turisztikai eredményei

Ausztria 2024-es turisztikai eredményei 

Ausztria számára 2024 különösen sikeres év volt a közép-kelet-európai piacokon.
Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik

Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik 

Mutatós vendégszámok, az igazi profik ősszel indulnak a szigetre.
Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban

Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban 

Vajon szüksége van marketingre a világ egyik leglátogatottabb országának, amely több esetben az overtourismmal is küzd?
Túlzsúfoltság a velencei karneválon

Túlzsúfoltság a velencei karneválon 

Valentin nap hétvégéjén hatalmas tömegű turista áradat lepte el a velencei utcákat és hidakat újabb aggodalmakat keltve a helyiekben.
Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek

Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek 

A 2025-ös év ismét gazdagá vásárprogramot hoz a brnó-i vásárterületre, tele nagy jelentőségű eseményekkel különöző iparágak és egyéb szakterületek számára.
Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában

Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában 

Kulturális központtá alakítaná Diego Velázquez (1599-1660) világhírű spanyol festő sevillai szülőházát az épületet megvásároló befektetői csoport.
Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni?

Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni? 

Az elsőt Budapesten mérik, a második pedig Málta szigetén a most jellemző hőmérséklet.
A jövő fesztiválja Bécsben

A jövő fesztiválja Bécsben 

Áprilisban Bécs ad otthont Európa legnagyobb, a jövő munkahelyeivel foglalkozó rendezvényének.
Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson

Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson 

A 44 éves magyar sportoló közösségi oldalán ad mindennap helyzetjelentést, de az érdeklődők online is nyomon tudják követni a hajóját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.