A jelenlegi zárlat idején a Német Turisztikai Hivatal (DZT) a közösségi média nemzetközi csatornáin folyó folyamatos marketingtevékenységét a #DiscoverGermanyFromHome kommunikációs kampányban fogja össze.
Fő célja, hogy ötleteket adó, empatikus, de ugyanakkor érdekes tartalmakat interaktív és szórakoztató módon mutasson be és kommunikációra adjon lehetőséget a jövő utazóival. A kampány a németországi desztinációk virtuális élményformátumaiba mind a 16 szövetségi tartományt belefoglalja, így arra csábít, hogy virtuálisan felfedezzük az úticél Németországot és erősíti a kapcsolatot a potenciális Németországba látogatókkal.
A #DiscoverGermanyFromHome mellett a kampány más olyan hashtageket is használ, amelyek már léteznek, ilyenek a #staysafe, #stayathome vagy #traveltomorrow.
„A zárlat ellenére aktívak maradunk – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Folyamatos az aktivitásunk a több mint 30 közösségi média csatornán, hogy ezáltal ihletet adó és informatív módon tartsuk fenn az érdeklődést Németország, mint úticél iránt. Itt a szórakoztató és interaktív posztok állnak a középpontban. Az ügyfelekkel való közvetlen kommunikáció mellett a jól bevált online eszközeinket is tovább használjuk, hogy ápoljuk az aktív párbeszédet a németországi turisztikai partnereinkkel és a nemzetközi utazási szakmával.”
A jelenlegi helyzetre tekintettel a DZT minden tervezett piacspecifikus és nemzetközi marketingtevékenységet – köztük a „German Summer Cities” tervezett kampány indulását vagy a „#WanderlustGermany” kampányt – az év második felére halasztja. Az előkészületek viszont nagyrészt befejeződtek, így a digitális részek „gombnyomásra” indulhatnak. A különböző célpiacok aktuális fejlődésére tekintettel az év második felétől helyreállító tevékenységek indulhatnak, a kampányok új időpontban és piacspecifikus tartalommal gyorsan megvalósulhatnak.
Forrás: DZT