Német turisztikai témájú kampány a jövő utazóinak

A Német Turisztikai Hivatal (DZT)  #DiscoverGermanyFromHome néven kampányt indít, amely összefogja az aktuális közösségi média tevékenységeket.

A jelenlegi zárlat idején a Német Turisztikai Hivatal (DZT) a közösségi média nemzetközi csatornáin folyó folyamatos marketingtevékenységét a #DiscoverGermanyFromHome kommunikációs kampányban fogja össze.

Fő célja, hogy ötleteket adó, empatikus, de ugyanakkor érdekes tartalmakat interaktív és szórakoztató módon mutasson be és kommunikációra adjon lehetőséget a jövő utazóival. A kampány a németországi desztinációk virtuális élményformátumaiba mind a 16 szövetségi tartományt belefoglalja, így arra csábít, hogy virtuálisan felfedezzük az úticél Németországot és erősíti a kapcsolatot a potenciális Németországba látogatókkal.

A #DiscoverGermanyFromHome mellett a kampány más olyan hashtageket is használ, amelyek már léteznek, ilyenek a #staysafe, #stayathome vagy #traveltomorrow.

„A zárlat ellenére aktívak maradunk – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Folyamatos az aktivitásunk a több mint 30 közösségi média csatornán, hogy ezáltal ihletet adó és informatív módon tartsuk fenn az érdeklődést Németország, mint úticél iránt. Itt a szórakoztató és interaktív posztok állnak a középpontban. Az ügyfelekkel való közvetlen kommunikáció mellett a jól bevált online eszközeinket is tovább használjuk, hogy ápoljuk az aktív párbeszédet a németországi turisztikai partnereinkkel és a nemzetközi utazási szakmával.”

A jelenlegi helyzetre tekintettel a DZT minden tervezett piacspecifikus és nemzetközi marketingtevékenységet – köztük a „German Summer Cities” tervezett kampány indulását vagy a „#WanderlustGermany” kampányt – az év második felére halasztja. Az előkészületek viszont nagyrészt befejeződtek, így a digitális részek „gombnyomásra” indulhatnak. A különböző célpiacok aktuális fejlődésére tekintettel az év második felétől helyreállító tevékenységek indulhatnak, a kampányok új időpontban és piacspecifikus tartalommal gyorsan megvalósulhatnak.

Forrás: DZT


Karintia téli arca

Karintia téli arca 

Télnyitó sajtóeseményen vehettünk részt egy valóban télre hangoló budai magaslaton, a Normafa tetején az Österreich Werbung (ÖW) magyarországi képviselete jóvoltából november 20-án.
Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon

Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon 

A szlovén kormány csütörtöki ülésén további hat hónappal meghosszabbította a határellenőrzést a horvát és a magyar határon.
Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában

Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában 

A jégdóm Szlovákia egyik leglátogatottabb látványosságává vált.
DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.