Német turisztikai témájú kampány a jövő utazóinak

A Német Turisztikai Hivatal (DZT)  #DiscoverGermanyFromHome néven kampányt indít, amely összefogja az aktuális közösségi média tevékenységeket.

A jelenlegi zárlat idején a Német Turisztikai Hivatal (DZT) a közösségi média nemzetközi csatornáin folyó folyamatos marketingtevékenységét a #DiscoverGermanyFromHome kommunikációs kampányban fogja össze.

Fő célja, hogy ötleteket adó, empatikus, de ugyanakkor érdekes tartalmakat interaktív és szórakoztató módon mutasson be és kommunikációra adjon lehetőséget a jövő utazóival. A kampány a németországi desztinációk virtuális élményformátumaiba mind a 16 szövetségi tartományt belefoglalja, így arra csábít, hogy virtuálisan felfedezzük az úticél Németországot és erősíti a kapcsolatot a potenciális Németországba látogatókkal.

A #DiscoverGermanyFromHome mellett a kampány más olyan hashtageket is használ, amelyek már léteznek, ilyenek a #staysafe, #stayathome vagy #traveltomorrow.

„A zárlat ellenére aktívak maradunk – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. – Folyamatos az aktivitásunk a több mint 30 közösségi média csatornán, hogy ezáltal ihletet adó és informatív módon tartsuk fenn az érdeklődést Németország, mint úticél iránt. Itt a szórakoztató és interaktív posztok állnak a középpontban. Az ügyfelekkel való közvetlen kommunikáció mellett a jól bevált online eszközeinket is tovább használjuk, hogy ápoljuk az aktív párbeszédet a németországi turisztikai partnereinkkel és a nemzetközi utazási szakmával.”

A jelenlegi helyzetre tekintettel a DZT minden tervezett piacspecifikus és nemzetközi marketingtevékenységet – köztük a „German Summer Cities” tervezett kampány indulását vagy a „#WanderlustGermany” kampányt – az év második felére halasztja. Az előkészületek viszont nagyrészt befejeződtek, így a digitális részek „gombnyomásra” indulhatnak. A különböző célpiacok aktuális fejlődésére tekintettel az év második felétől helyreállító tevékenységek indulhatnak, a kampányok új időpontban és piacspecifikus tartalommal gyorsan megvalósulhatnak.

Forrás: DZT


Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka

Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka 

A nyári napforduló a svédek második legnagyobb ünnepe, az éj ilyenkor a hagyományok szerint tele van varázslattal.
Tűzvész Splitnél – videóval

Tűzvész Splitnél – videóval 

A tűzoltók egyelőre nem tudják megfékezni a lángokat.
Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira

Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira 

Ausztria 2025-ben is izgalmas célpont a magyar utazók számára.
Zseniális ötlet Bécs turizmusáért felelőseitől: új sétaútvonal egy ikonikus film nyomán

Zseniális ötlet Bécs turizmusáért felelőseitől: új sétaútvonal egy ikonikus film nyomán 

Különleges új sétaprogram az osztrák fővárosban.
Retro fesztivál Opatijában

Retro fesztivál Opatijában 

Június 26-28. között Opatija a retro szórakozás fővárosává válik.
Már csak ez hiányzott: fertőző, ragályos kór jelent meg Romániában

Már csak ez hiányzott: fertőző, ragályos kór jelent meg Romániában 

Első ízben mutatták ki a juhhimlőt (variola ovina) a helyi illetékes hatóságok.
Napfényes ANTOR szezonnyitó a város felett

Napfényes ANTOR szezonnyitó a város felett 

Június 17-én a belvárosi Pullmann Hotel hangulatos rendezvénytermében tartotta szezonnyitó eseményét öt Magyarországon működő nemzeti idegenforgalmi szervezet.
Miért jönnek szívesen az osztrákok hozzánk?

Miért jönnek szívesen az osztrákok hozzánk? 

Az UniCredit Bank Austria idén is elkészítette a nyaralási euró számítását.
Ennyit költenek külföldi nyaralásra a magyar családok

Ennyit költenek külföldi nyaralásra a magyar családok 

Idén minden második magyar készül külföldre utazni legalább egyszer. Az úti célok változatlanok, de egyre többe kerül a nyaralás.
Közzétette foglalási adatait az ALDI Utazás

Közzétette foglalási adatait az ALDI Utazás 

A számok átlagosan 33 százalékos utasszám-növekedést mutatnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.