Jelentősen átalakította a hazai és a régiós reklámpiacot a koronavírus

Jelentősen átalakította a hazai és a régiós reklámpiacot a koronavírus 

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21%-kal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét a vírussal kapcsolatos információátadásra. 

A brit költés felét a digitális adja 2015-ben 

Az Emarketer szerint 2015-ben Nagy-Britanniában a 16,2 milliárd fontos reklámtorta felét a digitális költés teszi majd ki, ilyen először történhet a világon - írja a Guardian.

Ők reklámoztak tavaly a legtöbbet 

Kevesebbet költöttek reklámra tavaly a turisztikai cégek tavaly, mint egy évvel korábban, pedig akadt olyan vállalkozás, amely megnégyszerezte reklámkiadásait.

Tovább nőtt a digitális reklámpiac 

Az európai folyamatokba illeszkedően növekedett tavaly a magyarországi digitális reklámköltés, ami így meghaladta a 35,6 milliárd forintot.

Többet költött reklámra tavaly az utazási szakma 

A Kantar Media nyilvánosságra hozta a 2012-es listaáras reklámköltés adatait, amelyekből kiderül, hogy tavaly közel 8,9 milliárd forintot tett ki az utazás, turizmus és szálloda szegmensek által reklámozásra költött összeg, míg egy évvel korábban csak 8,3 milliárd volt. Fontos tudni, hogy ezek az adatok nem a tényleges költést mutatják, hanem a megvásárolt médiafelületek értékét, a különféle kedvezmények (mennyiségi, ügynökségi, barter, stb.)  figyelembevétele nélkül.
Tavaly nőtt az utazási szakma reklámköltése

Tavaly nőtt az utazási szakma reklámköltése 

Jelentősen nőtt tavaly a turisztikai cégek listaáras reklámköltése Magyarországon, volt olyan hirdető, amely három-négyszer többet fordított erre a célra, mint egy évvel korábban.

Ennyi pénz ment reklámra tavaly 

A trendekhez hasonlóan - bár kisebb mértékben - de jobb évet zárt a reklámpiac tavaly, mint azelőtt. Listaáras reklámköltésben az élelmiszer szektort megelőzte a gyógyászati. A Kantar Media elemzése.
A Horvát Idegenforgalmi Hivatal reklámozott a legtöbbet

A Horvát Idegenforgalmi Hivatal reklámozott a legtöbbet 

Idegenforgalmi hivatalok, utazásszervezők és a nemzeti légitársaság szerepel a legtöbbet reklámozó hazai turisztikai cégek legfrissebb listáján. Az élen, akárcsak tavaly, a Horvát Idegenforgalmi Hivatal áll.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!