Hotel Interior Trends 2024

Hotel Interior Trends 2024 

2024 az időtlen tárgytervezés mellett friss fuvallattal érkezik.
Menő trend idén nyáron: éjszakai vonatozás

Menő trend idén nyáron: éjszakai vonatozás 

A fenntartható turizmus egyik megoldásaként egyre többen választják a hálókocsikat.
A fenntartható nyaralás komoly hívószó idén a turisztikai szakértők szerint

A fenntartható nyaralás komoly hívószó idén a turisztikai szakértők szerint 

Bár a trend a világ utazói körében egyre jobban terjed, ami visszafogja a még gyorsabb növekedést, az a magas árképzés lehet, számol be a hírről az euronews.com tudósítása.
Trendek Ausztria nyári turizmusában

Trendek Ausztria nyári turizmusában 

Érdekes összefüggések és megállapítások olvashatóak ki az Österreich Werbung frissen publikált jelentéséből, amely a nyári turisztikai szezonban megfigyelt trendeket összegezte. 
Mit terveznek idén nyárra a magyarok? A Google keresési adatai alapján

Mit terveznek idén nyárra a magyarok? A Google keresési adatai alapján 

A turizmus idén újra növekedési pályára állhat. A Google keresési adatai arról árulkodnak, hogy a magyarok all inclusive álomnyaralásokat terveznek. Az idei böngészések alapján nem csökken a belföldi úti célok népszerűsége a külföldi desztinációk iránti felfutó érdeklődés mellett sem.
London helyett Moszkvába utaznak a magyarok

London helyett Moszkvába utaznak a magyarok 

Mi magyarok decemberben évek óta Londonba utazunk legszívesebben, de idén Moszkva lett a legnépszerűbb úti cél.

Eredetiség, eszközbarátság, co-working hasznosítás 

Szakemberek szerint ezekre a vendégigényekre és üzemeltetési szempontokra érdemes ügyelni egy szálloda belsőépítészeti kialakításakor - osztotta meg velünk a HOTREC tapasztalatait az MSZÉSZ.

Turizmus Akadémia: városmárkázás, hotelkörkép, online értékesítés 

Őszi-téli kiutazási trendek, békéltető testületi eljárás az utazási irodák szemszögéből, új szállodai projektek Budapesten, az internetes értékesítés legfrissebb trendjei és sikeres márkaépítések – ezek voltak a témái idei őszi Turizmus Akadémiánknak.
Gourmet négy keréken

Gourmet négy keréken 

Az Egyesült Államokban és Ázsiában már jó ideje hatalmas népszerűségnek örvendő gourmet food truck kávézók és különböző éttermek, bisztrók már Európában is kezdenek divatba jönni. Az élen járó országok közé sorolható Hollandia, Belgium, Franciaország és Németország, ahol már több különböző profilú food truck étteremlánc is működik.

Idén megduplázódik a saját országukban nyaraló európaiak száma 

A MasterCard az Euromonitor 2014-es felmérése alapján elemezte az utazási trendeket, amelyekből kiderül: Európa-szerte nő a saját országukban vakációzók száma. A magyarok is négyszer annyi itthoni utazást terveznek, mint  amennyiszer külföldre utaznak pihenni.

Megjelent az MSZÉSZ 2014-es Trend riportja 

Korábban beszámoltunk a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) budapesti régiós üléséről, ahol többek között szó volt a régió szállodai teljesítményeiről, a kultúra és turizmus kapcsolódási pontjairól és az új Ptk.-ról is.

Süti trend: itt a csokiskekszes feles 

Dominique Ansel New York Michelin csillagos cukrásza a tavalyi cronut őrület után újabb forradalmi süteményt alkotott, melynek neve: chocolate chip cookie shot azaz csokiszkekszes feles.

Horvátország az év top nászutas úti céljai között 

Az aktuális internetes keresési trendek alapján állította sorrendben a Fodors Travel a 2014-es év legnépszerűbb nászutas desztinációit. A Top 10-be egyetlen európai desztináció, Horvátország került be. 

Közeli helyeken karácsonyoznak a britek 

A britek tavaly legszívesebben olyan távoli pontokon töltötték a karácsonyi ünnepeket, mint Bangkok, New York vagy Szófia. Nos idén a trend megváltozott, minél közelebb annál jobb az új módi. 

Rekordév az európai turizmusban 

Az Európai Utazási Bizottság (European Travel Commission – ETC) 2012. február 1-jén tette közzé „European Tourism 2011 – Trends & Prospects” című 2011/4. negyedéves jelentését.

Mit hoz az európai szállodáknak 2012? 

Ennek igyekezett utánajárni közös elemzésében a világ első szállodaipari egyeteme, a The Ecole hôteliere de Lausanne (EHL) és a Horwath HTL, amely nemzetközi irodahálózatának segítségével 11 európai piacon térképezte fel a szállodaipar pillanatnyi helyzetét, a befektetői környezetet és a várható kilátásokat.

A magyar turizmus várható idei trendjei 

Idén várhatóan nem változik a legnépszerűbb úti célok listája, az áremelkedésnek pedig a korlátozott kereslet szab határt - hangzott el a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének (MUISZ) keddi sajtóreggelijén. Munkatársunktól

Kutyavilág? Itt a kutyaétterem és az eb-sör! 

Vadiúj étterem nyílt Londonban - kutyák számára. Lehetséges, hogy a holland ebsört is felszolgálják a négylábú vendégeknek? - teszi fel a kérdést a Nők Lapja Café.

Az új trend: zenehotel 

A tematikus hotelek világszerte keresettek, és a trend nem csillapodik. A hét elején a német fővárosban egy speciális szállodát nyitottak: egy úgynevezett zenehotelt - adta hírül a Duna TV.

Kopoltyúskörkép 

Bár az utóbbi években tapasztalható némi javulás, a magyar táplálkozási szokásokban még mindig elég gyászos helyet foglal el a hal, és ez a szomorú tény a vendéglátásban is érzékelhető. Az európai statisztikák szerint Magyarország messze leszakadva az utolsó helyen áll a halfogyasztás területén.

Sokat javult a brit konyha megítélése a világban 

Egy friss tanulmány szerint Anglia kulináris hírneve javulóban van - bár a franciák továbbra sincsenek elragadtatva tőlük.

Visszaválthatók lesznek a sörös dobozok 

A Magyar Sörgyártók Szövetségének ígérete szerint mostantól egyre több helyen találkozhatunk az erre a célra kihelyezett begyűjtő automatákkal - írja a Marketinginfo.

A vendéglátásban is eredményes a közösségi vásárlás 

A Restaurant.com étteremkereső szolgáltatással és ajándékutalványok értékesítésével foglalkozó oldal gondolt egyet, és tesztelte a közösségi vásárlásban rejlő lehetőséget. Az eredmény 1,5 millió eladott utalvány két nap alatt, ami becslések szerint további 105 millió dolláros éttermi fogyasztást generál majd- olvastuk a Bitporton.

Öt éves a Coke Zero 

Öt esztendeje dobta piacra a Coca Cola Company a férfi fogyasztók számára pozicionált termékét, a Coke Zero-t.

Polarizálódik a borpiac 

A magyarok borfogyasztási szokása továbbra is konzervatív. Évente átlagosan 30-32 liter bort iszunk meg, a borok közül az édesebb ízűek kedveltsége még mindig nagyobb. A prémiumkategóriás italokat elsősorban ajándékba adjuk, ez derült ki a Budapesti Gazdasági Főiskola Zalaegerszegi Intézetében rendezett bormarketing konferencián - adta hírül az OrientPress.

Elsőként a söriparban megjelent a Dreher Fenntarthatósági Jelentése 

A magyar sörpiaci szereplők közül elsőként a Dreher Sörgyárak Zrt. adta ki Fenntarthatósági Jelentését a 2007-2010 időszakra vonatkozóan. A kiadvány 10 területen keresztül mutatja be az elért eredményeket és a fejlődési célokat. A környezetvédelmi témákon (energia, víz, hulladék) túl, többek között kitér a felelős alkoholfogyasztás, közösségi szerepvállalás és vállalkozásfejlesztés kérdésköreire is - olvastuk a Brandtrend-en.

Környezetbarát csomagolóanyagokra vált az Unilever 

Az Unilever a világ első multinacionális FMCG vállalata, amely elkötelezte magát, hogy papír és karton csomagolóanyagait fenntartható forrásból származó anyagokra cseréli meghatározott időn belül. Öt éven belül a papír és karton csomagolóanyagok háromnegyede fenntartható forrásból származó vagy újrahasznosított papírból készül majd, tíz év múlva pedig ez az arány már 100 százalékra nő - adta hírül a Piac és Profit.

Új irány a gasztrodesign-ban 

A gasztrodesign új irányát képviseli a Japánban és Németországban is ismert Antal Balázs, aki a WAMP Hónap Designere elismerést kapta júniusban -írja a divany.hu.

Utaznak-e a németek 2004-ben? 

A több évtizede rendszeresen végzett, a német lakosság utazási szokásait vizsgáló Reiseanalyse felmérés eredményei szerint az utazásszervező piac kereslete 2000 óta csökkenést mutat, azonban még 2003-ban is meghaladta az 1999. évi szintet. Az utazásszervezőket érintő főbb problémák között kell kiemelni, hogy a terrortámadások és az iraki háború következtében megváltoztak a célterületek, a megnövekedett internethasználatnak köszönhetően emelkedett a közvetlen foglalások száma; az egyre tapasztaltabb utazók pedig egyéni igényekkel, elvárásokkal rendelkeznek. A német lakosság utazásait az elmúlt években negatívan befolyásolta továbbá a kedvezőtlen gazdasági helyzet és a politikai bizonytalanság, amelynek következtében az utazások száma (mintegy 62 millió szabadidős célú utazás) 2000 óta stagnál, illetve kismértékű visszaesés jellemzi.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!