Az évforduló kapcsán kiadott közleményben emlékeztetnek rá, hogy 2001 óta világszerte 350 új szénsavas üdítőitalt dobtak piacra a gyártók és ezek közül mindössze hat tudta elérni az egy százalékos piaci részesedést, és az egyetlen a Coke Zero, amely meg is tudta tartani azt.
Jelenleg 130 országban kerül kereskedelmi forgalomba a termék, Magyarországon 2008-ban került bevezetésre. A kampány a Coca-Cola Magyarország történetének addigi legnagyobb termékbevezetése volt.
Érdekesség, hogy az erőfeszítések ellenére alig másfél évvel a megjelenés után a Coke Zero-t „portfólióoptimalizálás és a működési hatékonyság növelése érdekében” kivonták a magyarországi McDonald’s hálózat kínálatából.
Ezzel kapcsolatban az Index megjegyezte, hogy a nemzetközi honlapok szerint Coke Zero kapható az angliai McDonald's-okban, Kanadában, de Németországban például nem, ott szintén csak Coca-Colát, és Coca-Cola Lightot lehet venni. "Mindig a helyi kultúra és a helyi piac igényei határozzák meg meg, hogy az italaink közül mit árulnak az egyes éttermekben." – mondta el akkor a Coca-Cola Hungary kommunikációs vezetője.
Happy Birthday Coke Zero!