Turizmusmarketing cikkek
Linz megint kitalált valamit: tematikus trendtúrák
2021-ben minden idők legtöbb magyar vendégéjszaka számát regisztráltak a linzi szálláshelyek, így Németország és Lengyelország után hazánk már dobogós küldőpiac Linz számára - írja a GD Consulting.
Turisztikai szakemberek üléseznek Budapesten
Ma kezdődött az European Cities Marketing (ECM) – az európai nagyvárosok marketing szervezete – által évente megrendezett, Turisztikai Információs Irodák Találkozója, a TIC Expert Meeting Budapesten.
Helyzetkép a hazai turisztikai vállalkozások marketingtevékenységéről
Monotonitás, minimális tervezés, adhoc jellegű költés - ez jellemzi a hazai turisztikai vállalkozások jelentős részének marketingtevékenységét. Legalábbis ez derül ki abból a felmérésből, amelyet a minap készített el lapunk felkérésére Szalóczi Péter szociológus, piackutató és Szántó Regina okleves közgazdász.
Mindent a turizmusmarketingről
Lőrincz Katalin és Sulyok Judit szerkesztésében új turisztikai szakkönyv jelent meg az Akadémiai Kiadó gondozásában Turizmusmarketing címmel.
TIMEA: külföldi és szemléletformáló rendezvényeket szervez az MTÜ
A TIMEA projekt keretében a Magyar Turisztikai Ügynökség a célországok területén Magyarországot népszerűsítő szakmai rendezvények megvalósítását tervezi főként utazásszervezők, illetve a média képviselői számára, de tudásmegosztó rendezvénysorozatot is megvalósítanak - tudtuk meg az MTÜ-től.
Levelező turizmus-menedzsment mesterképzés indul a Corvinuson
Budapesti Corvinus Egyetem magyar nyelvű turizmus-menedzsment mester szakot indít levelező képzésben 2015. szeptemberétől.
Olyan rossz, hogy látni kell – városmarketing videók
Rémes szereplés, szexuális utalások, triciklit hajtó papagáj – ez csak néhány azok közül a városmarketing-videók közül, amelyek finoman szólva sem tartoznak a gyöngyszemek közé.
Íme a turisztikai marketing új fegyvere
Világszerte hódítanak a drónfelvételek.
A francia turizmusmarketinget erősíti az Accor
Az Accor csoport a francia turizmus szektor másik 18 vezető vállalatával egyesítette erőit annak érdekében, hogy erősítsék Franciaország mint turisztikai célpont vonzerejét. E cél elérésének érdekében bevezették a "Alliance 46.2, Undertaking for Tourism in France" („Szövetség 46.2, Kezdeményezés Franciaország Turizmusáért”) programot.
TC: lehet 2 milliárddal kevesebb?
A kormány hétfőn benyújtotta a jövő évi költségvetési törvényjavaslatot az Országgyűlésnek; ebben a kabinet kiegyensúlyozott, stabil növekedési pályával, 2 százalék körüli GDP-növekedéssel, fegyelmezett gazdálkodású államháztartással, 2,9 százalékos GDP-arányos államháztartási hiánnyal és 2,4 százalékos inflációval számol - jelentette be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter hétfő délután az Országházban tartott sajtótájékoztatón.
Rágyúrnak a Burgenland márkanévre
A Burgenland Tourismus a tavalyi sikeres év után az idén szeretné még tovább növelni a tartományba látogató vendégek, illetve az általuk a térségben eltöltött vendégéjszakák számát.
Jean-Michel Jarre a román turizmusért
A világhírű francia multiinstrumentalistát, zeneszerzőt szemelte ki a bukaresti turisztikai minisztérium, hogy romániai koncertjével reklámozza az országot, mint turisztikai célpontot.
Turizmusmarketing képzés a BKF-en
Idén is elindítja másoddiplomás turizmusmarketing képzését a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola. Az egy éves kurzuson neves gyakorlati szakemberek oktatják a stratégiai gondolkodást és a legújabb offline és online megoldásokat.
„Mit esznek rajtunk?”
2011. június 3-án rendezik meg a MagyarBrands program idei első konferenciáját, ahol a gasztroturizmus, az étkezési kultúra, valamint az ehhez kapcsolódó brandépítés és marketing kérdései kerülnek terítékre a magyar márkák és ételek szemszögéből. A szimpózium nyitja meg a 2011-ben első alkalommal megrendezendő Dining Guide Food Showt a Millenáris Parkban.
Bye, bye VisitBritain!
Március 29-én búcsú bulival köszönt el partnereitől a VisitBritain magyarországi képviselete.
Nyílt válasz a Matur budapesti tagozatának állásfoglalására
Sejtettük, hogy vitát fog kavarni a MATUR budapesti tagozatának turisztikai országmarketinggel kapcsolatos állásfoglalása. Az első hozzászólás már meg is érkezett, alább olvashatják Karsai Árpád turisztikai tanácsadó véleményét.