Linz megint kitalált valamit: tematikus trendtúrák

Linz megint kitalált valamit: tematikus trendtúrák 

2021-ben minden idők legtöbb magyar vendégéjszaka számát regisztráltak a linzi szálláshelyek, így Németország és Lengyelország után hazánk már dobogós küldőpiac Linz számára - írja a GD Consulting.
Turisztikai szakemberek üléseznek Budapesten

Turisztikai szakemberek üléseznek Budapesten 

Ma kezdődött az European Cities Marketing (ECM) – az európai nagyvárosok marketing szervezete – által évente megrendezett, Turisztikai Információs Irodák Találkozója, a TIC Expert Meeting Budapesten.
Helyzetkép a hazai turisztikai vállalkozások marketingtevékenységéről

Helyzetkép a hazai turisztikai vállalkozások marketingtevékenységéről 

Monotonitás, minimális tervezés, adhoc jellegű költés - ez jellemzi a hazai turisztikai vállalkozások jelentős részének marketingtevékenységét. Legalábbis ez derül ki abból a felmérésből, amelyet a minap készített el lapunk felkérésére Szalóczi Péter szociológus, piackutató és Szántó Regina okleves közgazdász.

Mindent a turizmusmarketingről 

Lőrincz Katalin és Sulyok Judit szerkesztésében új turisztikai szakkönyv jelent meg az Akadémiai Kiadó gondozásában Turizmusmarketing címmel.

TIMEA: külföldi és szemléletformáló rendezvényeket szervez az MTÜ 

A TIMEA projekt keretében a Magyar Turisztikai Ügynökség a célországok területén Magyarországot népszerűsítő szakmai rendezvények megvalósítását tervezi főként utazásszervezők, illetve a média képviselői számára, de tudásmegosztó rendezvénysorozatot is megvalósítanak - tudtuk meg az MTÜ-től.

Levelező turizmus-menedzsment mesterképzés indul a Corvinuson 

Budapesti Corvinus Egyetem magyar nyelvű turizmus-menedzsment mester szakot indít levelező képzésben 2015. szeptemberétől. 
Olyan rossz, hogy látni kell – városmarketing videók

Olyan rossz, hogy látni kell – városmarketing videók 

Rémes szereplés, szexuális utalások, triciklit hajtó papagáj – ez csak néhány azok közül a városmarketing-videók közül, amelyek finoman szólva sem tartoznak a gyöngyszemek közé.

Íme a turisztikai marketing új fegyvere 

Világszerte hódítanak a drónfelvételek.

A francia turizmusmarketinget erősíti az Accor 

Az Accor csoport a francia turizmus szektor másik 18 vezető vállalatával egyesítette erőit annak érdekében, hogy erősítsék Franciaország mint turisztikai célpont vonzerejét. E cél elérésének érdekében bevezették a "Alliance 46.2, Undertaking for Tourism in France" („Szövetség 46.2, Kezdeményezés Franciaország Turizmusáért”) programot.
TC: lehet 2 milliárddal kevesebb?

TC: lehet 2 milliárddal kevesebb? 

A kormány hétfőn benyújtotta a jövő évi költségvetési törvényjavaslatot az Országgyűlésnek; ebben a kabinet kiegyensúlyozott, stabil növekedési pályával, 2 százalék körüli GDP-növekedéssel, fegyelmezett gazdálkodású államháztartással, 2,9 százalékos GDP-arányos államháztartási hiánnyal és 2,4 százalékos inflációval számol - jelentette be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter hétfő délután az Országházban tartott sajtótájékoztatón.

Rágyúrnak a Burgenland márkanévre 

A Burgenland Tourismus a tavalyi sikeres év után az idén szeretné még tovább növelni a tartományba látogató vendégek, illetve az általuk a térségben eltöltött vendégéjszakák számát.

Jean-Michel Jarre a román turizmusért 

A világhírű francia multiinstrumentalistát, zeneszerzőt szemelte ki a bukaresti turisztikai minisztérium, hogy romániai koncertjével reklámozza az országot, mint turisztikai célpontot.

Turizmusmarketing képzés a BKF-en 

Idén is elindítja másoddiplomás turizmusmarketing képzését a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola. Az egy éves kurzuson neves gyakorlati szakemberek oktatják a stratégiai gondolkodást és a legújabb offline és online megoldásokat.

„Mit esznek rajtunk?” 

2011. június 3-án rendezik meg a MagyarBrands program idei első konferenciáját, ahol a gasztroturizmus, az étkezési kultúra, valamint az ehhez kapcsolódó brandépítés és marketing kérdései kerülnek terítékre a magyar márkák és ételek szemszögéből. A szimpózium nyitja meg a 2011-ben első alkalommal megrendezendő Dining Guide Food Showt a Millenáris Parkban.

Bye, bye VisitBritain! 

Március 29-én búcsú bulival köszönt el partnereitől a VisitBritain magyarországi képviselete.

Nyílt válasz a Matur budapesti tagozatának állásfoglalására 

Sejtettük, hogy vitát fog kavarni a MATUR budapesti tagozatának turisztikai országmarketinggel kapcsolatos állásfoglalása. Az első hozzászólás már meg is érkezett, alább olvashatják Karsai Árpád turisztikai tanácsadó véleményét.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!