„Mit esznek rajtunk?”

2011. június 3-án rendezik meg a MagyarBrands program idei első konferenciáját, ahol a gasztroturizmus, az étkezési kultúra, valamint az ehhez kapcsolódó brandépítés és marketing kérdései kerülnek terítékre a magyar márkák és ételek szemszögéből. A szimpózium nyitja meg a 2011-ben első alkalommal megrendezendő Dining Guide Food Showt a Millenáris Parkban.

Elismert szakemberek, valamint jelentős hazai márkák képviselői veszik górcső alá a magyarországi kulináris világ és az ehhez kapcsolódó brandépítés legfontosabb kérdéseit a „Mit esznek rajtunk?” címmel megrendezett MagyarBrands Konferencián. Az étkezés művészete egyre inkább a mindennapi érdeklődés középpontjában áll, felmerül azonban a kérdés, mit tehetnek az egyes brandek tulajdonosai azért, hogy sikeressé és ismertté váljanak, mennyire lehet vonzó hazánk gasztronómiája turisztikai szempontból a külföldiek számára. Vajon még mindig a paprika országa vagyunk? Mi határozza meg a magyarok étteremválasztását? Mitől lehet sikeres egy gasztromárka? A többi között ezekre a kérdésekre keresik a választ a konferencia előadói.

Az eseményen előadást tart: Wiszkidenszky András, a Dining Guide kiadója és zsűri elnöke, Kincses Márk, a Magyar Turizmus Zrt. marketing stratégiai titkára, Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója, László Géza, a Business Superbrands Szakértői Bizottság tagja, Aczél László, a Young & Rubicam vezérigazgatója, valamint Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem Marketing tanszékének tagja.

Az előadásokat követően egy kerekasztal beszélgetés zárja a rendezvényt, amelyen a Pick, Kalocsai, Tokaji, Törley és Gyulai képviselői vitatják meg a népszerű hazai márkák brandépítésének lehetőségeit, a gasztromarketinget érintő aktuális kérdéseket.

A MagyarBrands Konferencia idei témaválasztása szorosan kapcsolódik a Dining Guide Foodshow programjához, amelyet a magyar konyhaművészet élvonalát felvonultató Budai Gourmet fesztivállal egy helyen és egy időben rendeznek meg 2011. június 3. és 5. között. Az esemény a térség legnevesebb séfjeit, szakembereit és ínyenceit hozza el Budapestre és a szervező Dining Guide étteremkalauz nem titkolt célja, hogy a rendezvényeknek köszönhetően Budapest a régió kulináris fővárosává váljon.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.