Elismert szakemberek, valamint jelentős hazai márkák képviselői veszik górcső alá a magyarországi kulináris világ és az ehhez kapcsolódó brandépítés legfontosabb kérdéseit a „Mit esznek rajtunk?” címmel megrendezett MagyarBrands Konferencián. Az étkezés művészete egyre inkább a mindennapi érdeklődés középpontjában áll, felmerül azonban a kérdés, mit tehetnek az egyes brandek tulajdonosai azért, hogy sikeressé és ismertté váljanak, mennyire lehet vonzó hazánk gasztronómiája turisztikai szempontból a külföldiek számára. Vajon még mindig a paprika országa vagyunk? Mi határozza meg a magyarok étteremválasztását? Mitől lehet sikeres egy gasztromárka? A többi között ezekre a kérdésekre keresik a választ a konferencia előadói.
Az eseményen előadást tart: Wiszkidenszky András, a Dining Guide kiadója és zsűri elnöke, Kincses Márk, a Magyar Turizmus Zrt. marketing stratégiai titkára, Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója, László Géza, a Business Superbrands Szakértői Bizottság tagja, Aczél László, a Young & Rubicam vezérigazgatója, valamint Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem Marketing tanszékének tagja.
Az előadásokat követően egy kerekasztal beszélgetés zárja a rendezvényt, amelyen a Pick, Kalocsai, Tokaji, Törley és Gyulai képviselői vitatják meg a népszerű hazai márkák brandépítésének lehetőségeit, a gasztromarketinget érintő aktuális kérdéseket.
A MagyarBrands Konferencia idei témaválasztása szorosan kapcsolódik a Dining Guide Foodshow programjához, amelyet a magyar konyhaművészet élvonalát felvonultató Budai Gourmet fesztivállal egy helyen és egy időben rendeznek meg 2011. június 3. és 5. között. Az esemény a térség legnevesebb séfjeit, szakembereit és ínyenceit hozza el Budapestre és a szervező Dining Guide étteremkalauz nem titkolt célja, hogy a rendezvényeknek köszönhetően Budapest a régió kulináris fővárosává váljon.