A Burgenland márkanév erősítésével pedig az eddigieknél is hatékonyabbá kívánják tenni a marketing munkát. Új kampányukban a turizmus szereplői nem külön-külön, hanem egymással együttműködve hirdetnek. Az idén kiemelten fókuszálnak a plakátokra, de újságokban, rádiókban és az interneten is lesznek hirdetések. A célra Burgenlandban 1,2 millió euró áll majd rendelkezésre, ám a reklámköltségekből részt kell vállalnia a kampányban résztvevőknek is.
A programhoz eddig már több mint száz vállalkozás csatlakozott, közöttük hagyományos parasztházak, panziók ugyanúgy találhatók, mint ötcsillagos szállodák. A hálózatnak részét képezik a turisztikai körzetek, a természetvédelmi területek, a vendéglátóhelyek, a borászatok, és a helyi termékeket előállítók is. A kapcsolódásnak azonban fontos feltétele a garantált minőségi termék, illetve szolgáltatás.
A burgenlandi turizmus számára a fő célcsoportot továbbra is a családok, valamint a fürdővendégek jelentik, miután ezek generálják a legtöbb vendégéjszakát, ugyanakkor erőteljesen meg kívánják szólítani a gasztronómia és a bor iránt érdeklődőket, valamint a fiatalokat is. Ennek jegyében tematikus reklámokkal népszerűsítik majd az adott területet, illetve Burgenlandot. Az osztrák tartomány kiemelt figyelmet fordít a szlovák turisták odacsábítására is, ennek nyomán az elmúlt időszakban dinamikusan növekedett a szlovák vendégek száma. Ebben szerepe van annak is, hogy Pozsony mindössze félórányi autóútra van a Fertő tótól. A térségbe a legtöbb külföldi Németországból és Svájcból érkezik. Harmadik helyen van Magyarország, bennünket a csehek követnek, és a szlovákok felzárkóztak az ötödik helyre.