A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) évek óta nagy sikerrel indítja diplomásoknak szóló, ún. szakirányú továbbképzéseit. A hosszabb, másfél éves, átfogóbb programok mellett, mint a public relations vagy a stratégiai marketing, már rövidebb, egyéves képzések is választhatók. Ilyen a turizmusmarketing is.
Ennek keretében olyan, Magyarországon csak itt oktatott tárgyak szerepelnek a kínálatban, mint a gerillamarketing a turizmusban, az arculattervezés és dizájn a vendéglátásban, vagy az ország-, régió és városmárkázás. Nagy hangsúly kerül a stratégiai gondolkodásra és tervezésre, valamint a termék- és szolgáltatástervezés sajátosságaira a turizmusban.
Mindkét félévben szerepel a programban a turizmusmarketing esettanulmányok, melynek keretében a szakma igazi nagyágyúi tartanak előadásokat, sokszor az adott szállodában, művészeti központban, utazási irodában.
„Az oktatók között szerepel korábbi Turizmus Rt. vezérigazgató, aquapark vezető, utazási iroda tulajdonosa, szállodai marketinges, reklámszövegíró, sőt egy sikeres város polgármestere is. Mindez garanciát jelent arra, hogy a képzés résztvevői a legfrissebb gyakorlati tudást kapják” – mondta el Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja.
A turizmusmarketing képzést, csakúgy, mint a BKF többi szakirányú továbbképzését, személyesen is megismerhetik az érdeklődők szeptember 6-án, 17.30-kor a BKF Nyílt Napján.