Ahogy a drónok elterjednek a fogyasztók körében, úgy kezdik felismerni a turisztikai marketingszakemberek is a jelentőségét. A légi videófelvételek tökéletesen szolgálnak ugyanis desztinációk, üdülőhelyek és látnivalók bemutatására.
Akik korán felismerték a drónokban rejlő lehetőségeket, azok közül sokaknak sikerült kitűnnie a hirdetések tömegéből, sőt, néhány felvétel vírusként kezdett terjedni. Íme pár példa arra, hogyan lehet jól használni a drónokat, ami egyúttal bizonyítja azt is, hogy érdemes komolyan venni ezt az eszközt a turizmusmarketingben.
Egy fantasztikus drónvideó az amerikai DolphinSafari túraszervezőtől:
{youtube|id=Bo_f8mV5khg#t=175}
A Barnes Creative Studios által készített videó szintén szemet gyönyörködtető: a karibi térségben lévő Cap Maison Resortot mutatja be St. Lucia szigetén. A quadcopter drónnal készült videón számos utómunkát végeztek, ami még lélegzetelállítóbbá teszi a felvételeket.
{youtube|id=rUqBBnW6G00}
A franciák is felismerték már a drónvideók erejét, az alábbi felvételen például a marseille-i Notre Dame de la Garde székesegyház tetején lévő szobrot és a kilátást vehetjük szemügyre.
{youtube|id=io74LWCoVnI}
A norvég VisitTrondheim idegenforgalmi hivatal pedig Norvégia harmadik legnagyobb városát, Trondheimet mutatja be télen.
{youtube|id=MeDgdivNlMc}
És hogy mi se maradjunk ki a jóból, korábbi cikkünkben már megírtuk, hogy Budapestről is készült drónvideó:
{youtube|id=YcpCUmdqqAg}
Forrás: Skift