Öröm a Mercure háza táján

A Mercure Budapest City Center nyerte az Év Szállodája díjat. A Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) február 18-án a szállodaipar képviselői körében tartott díjátadón osztotta ki az 2018 év szolgáltatói díjakat.

 2018-ban az AccorHotels Magyarország 19 szállodája közül az egyiket, a Mercure Budapest City Centert érte a megtiszteltetés, hogy elnyerje az Év Szállodája elismerést.

Az Év Szolgáltója Díjakat a MUISZ kiemelt turisztikai szereplőknek adja át, melyeket pályázat útján választanak ki.  A Mercure Budapest City Center szállodának rövid időn belül ez a második elismerése, hiszen az Év Szállodája díj mellett döntőbe jutott a Gastor&Hotel Design Award versenyén az Év Hoteldesign Lobbija kategóriában is. „Rendkívüli büszkeséggel tölt el, hogy az elmúlt két év munkájának gyümölcse beérni látszik. Mindvégig arra törekedtünk, hogy szállodánk felújításával, minőségi és innovatív megújulásával új dimenziókat nyissunk a szolgáltatásiparban. Igazi öröm számomra, hogy ezt a kemény munkát, olyan neves szakmai szervezet, mint a Magyar Utazási Irodák Szövetsége is elismeri” – nyilatkozta Marics József, a Mercure Budapest City Center szállodaigazgatója.

A 239 szobás Mercure Budapest City Center ikonikus szálloda a pesti Belváros főutcájára épült Finta József tervei alapján. A hotel 2007 márciusa óta tartozik az AccorHotels Mercure márkájához, 2015 óta pedig az AccorHotels többi közép-kelet-európai szállodái mellett az Orbis Csoport üzemelteti. A szálloda 2016/17-ben teljes körű felújításon esett át. A felújítás után megújult többek között a szálloda lobbija. Az új lobbi nyitott és megnyugtató hangulatot áraszt, egyszerűvé és kellemes élménnyé téve a becsekkolási folyamatot.

A vendégek érkezéskor azonnal a szálloda különleges WineStone éttermébe érkeznek. A megújult lobbi nem csupán működése miatt különleges Budapesten, hanem design-kialakítását tekintve is. A szálloda WineStone étterme igazi regionális szállodaipari innováció, 2013-ban indult Lengyelországból.

Az Orbis & AccorHotels 19 szállodával rendelkezik Magyarországon minden hotel-szegmenst lefedve a luxustól az economy kategóriáig és jelenleg a teljes magyarországi hálózat felújítását és fejlesztésén dolgozik. „Stabil növekedést figyeltünk meg 2018-ban. Az előző évhez képest 9%-os növekedést tapasztaltunk a forgalmunkban és minden szállodánk nagyon jól teljesít, átlagosan 12%-os elérhető szobaár utáni bevétel (RevPAR) növekedéssel, melyet főleg az átlagos szobaár 10%-os növekedése hajtott. Ezek a pozitív eredmények minden üzletágunkon belül tapasztalhatóak voltak, mind az economy és a midscale és upscale szegmensben. 2018-ban az Orbis & AccorHotels magyarországi portfoliójának a fejlesztésére koncentráltunk és nagyszerű megtiszteltetés számunkra ez a különleges elismerés” – tette hozzá Sabina Bartyzel, az AccorHotels Marketplace Leadere Magyarországon.

Forrás: AccorHotels.com


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?