hirdetés
hirdetés

DMC üzletágat indít a Bo

A növekvő ügyféligényekre reagálva 2019. október 1-jei indulással Bo DMC (destination management company) néven elindította új üzletágát a Bo Live. Az új divízió célja, hogy a nemzetközi ügyfelek, elsősorban budapesti, illetve magyarországi, rendezvényes és ehhez kapcsolódó komplex szolgáltatási igényeit kiszolgálják.

hirdetés

Az tavalyi év során jelentősen, 35 százalékkal nőtt a nemzetközi szervezésű konferenciák száma Magyarországon 2017-hez képest. Ez a tendencia a résztvevők számában is megmutatkozik: 2018-ban 794 758 vendég érkezett ilyen rendezvényekre az országba, ami 17,8 százalékos növekedést jelent a 2017-es évhez képest. A trendnek köszönhetően Budapest a Konferenciaszervezők Nemzetközi Szövetsége (ICCA) által összeállított rangsorban négy helyet lépett előre, és jelenleg az európai helyszíneket tekintve konferenciaturizmus tekintetében a 12. helyen áll.

Az elmúlt évek sikereire és az ügyfél igényekre reagálva döntött úgy a Bo Live, hogy kreatív rendezvényes tapasztalatával új színt, új megoldásokat hoz a DMC piacra. Mindezt a szlogen is tükrözi: „your partner in Budapest with new perspectives”. Ezzel a megoldással az ügynökség célja az, hogy a kommunikációs célú rendezvényszervezésben szerzett évtizedes tapasztalatra alapozva testreszabott megoldásokkal márkaélményt nyújtsanak a nemzetközi rendezvények résztvevői számára itthon.

A divízió ugyan újonnan indul, ugyanakkor a Bo Live az elmúlt több mint tíz évben számos nemzetközi eseményt szervezett már, olyan hosszútávon együttműködő ügyfeleinek, mint a Fortinet, a Shell vagy a Generali. Az új üzletág vezetője Csíky András, aki a Bo Live Head of Events pozíciójából érkezik, turisztikai végzettséggel és közel 20 éves iparági tapasztalattal rendelkezik.

Csíky András
Csíky András
 

„Az új üzletág vezetése izgalmas kihívás, amely egyben hatalmas lehetőség is. Elsődleges célunk a hazai piacon megszerzett rendezvényes tudásunk és kreatív tapasztalatunk kamatoztatása a nemzetközi rendezvények területén itthon, ezzel pedig az ügynökség további erősítése. A tevékenységünk magában foglalja a nemzetközi üzleti események teljes körű megszervezését, különös hangsúlyt fektetve a friss ötletekre, nemzetközi trendekre, digitális megoldásokra, valamint a felelős rendezvényszervezésre és a környezettudatosságra.” – mondta el Csíky András, a Bo DMC vezetője.

A Bo Live és a Bo DMC szoros együttműködésben dolgozik tovább. Az új szervezeti egység az ügynökség eddig megismert értékeit viszi tovább, és ügyfeleinek a megszokott magas minőségű szolgáltatási színvonalat kínálja.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai