hirdetés
hirdetés

Bejött az Aldi Utazásnak a magyar piacnyitás

Egy éve lépett színre hazánkban az Aldi Utazás. Az évforduló alkalmából meghívást kaptak a sajtó képviselői, hogy az Aldi üzletek utazási katalógusaiba árualapot biztosító osztrák Eurotours hipermodern tiroli főhadiszállásán közösen értékeljék az első évet.

hirdetés

„Konkrét számokat nem szeretnénk mondani, hiszen egy induló iroda esetében ezek nem annyira hangzatosak, de annyit elárulhatok, hogy több ezer utasunk volt, ami felülmúlta a várakozásainkat” - osztotta meg tapasztalatait Andreas Hámorszky, az osztrák Eurotours Aldi Utazásért felelős osztályvezetője.

„A magyarok nagyon kedvezően fogadták a megjelenésünket, az első héten megdöbbentően sok foglalás érkezett. Honfitársaink első számú úti célja Ausztria (33 százalék) – ezen belül Bécs, Karintia, Stájerország – volt. Olaszország bizonyult a második legkeresettebbnek, (25 százalék), a dobogón állt még Horvátország (20 százalék) és a negyedik helyet Magyarország (13 százalék) nyerte el. A belföldi árualapot szeretnénk tovább erősíteni, de sajnos jelenleg nehéz kapacitást kapni a Balatonnál és Budapesten is” - elemzi az utazási szokásokat a Bécsben élő, magyar származású szakember.

A zömmel autós utakat kínáló társaságnál olyan repülős utazások szerepeltek az első évben mint New York, Izrael, Törökország, bécsi indulással Thaiföld és a Maldív-szigetek. Most újdonságként megjelenik a kínálatban Észak-Ciprus, a Kanári-szigetek (Teneriffe és Fuerteventura), Mauritius és két új tengeri hajóút. Az egyéves évfordulóra széleskörű média kampányt indítottak szeptember 18-án akárcsak a debütáláskor. A sajtóútról részletesen októberi számunkban olvashatnak.

 

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai