hirdetés

Indul az online turisztikai Sales House rendszer

Mi ez? Egy új platform. És mire jó? Mindjárt kiderül.

hirdetés

Az alapítók - Flesch Tamás és Kiss-Simon Máté - két éve turisztikai szakemberek, BI (Business Intelligence) informatikusok, alkalmazás-fejlesztők és a legnagyobb hazai idegenforgalmi szolgáltatók bevonásával fejlesztenek egy olyan online turisztikai Sales House rendszert, amely turisztikai startup projectként indul.

Az iWelcome2 Budapest elnevezésű rendszer lehetőséget biztosít a turisták számára, hogy közvetlenül vásárolhassanak digitális belépőt a szolgáltatóknál, így valamennyi kiválasztott attrakcióval közvetlen technikai kapcsolatot alakítanak ki. A cél az, hogy a Budapestre látogató turisták élményének és költéseinek növekedését ösztönözzék a piaci / etikai szempontból szakmailag kifogástalannak ítélt partnereknél.

"Platformunk a hazai turisztikai ipar idejétmúlt értékesítési rutinja, valamint az átláthatatlan és néha átjárhatatlan kedvezmény-rendszerek helyett kínál egy korszerű, egységes, központosított, transzparens informatikai alkalmazást. Alkalmazásunk segítségével a turisztikában érdekelt vállalkozások online képet kaphatnak a forgalmukról, az értékesítőhelyek eredményességéről, a felajánlott értékesítésösztönző akciók sikerességéről. Speciális adat-vizualizációnk segítségével az adminisztrációs felületünkön a döntéshozók azonnal képesek reagálni és befolyásolni az üzleti folyamatokat", mondták az alapítók a most debütáló rendszerről szóló tájékoztatón a Moments Hotelben, az indulás napján, december 5-én. 

A felhasználóknak az alkalmazásunkba épített „augmented reality” azaz a kiegészített valóság nyújt különleges élményt, amely segítségével a turisták a telefonjukon rátalálhatnak a város „láthatatlan” nevezetességeire is. 

(forrás: Vendég / iWelcome 2)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai