hirdetés
hirdetés

A Budapest Airport légiáru-elosztó központ szerepére tör a régióban

Múlt héten megkezdődött a jegyértékesítés az első közvetlen Sanghaj-Budapest légijáratra: a legmodernebb Boeing 787-9 Dreamliner típusú repülőgép ugyanis mintegy 15 tonnányi ún. „belly cargo” kapacitást biztosít Kína és Magyarország között, mindkét irányban.

hirdetés

A Sanghaj és Budapest között induló új közvetlen légijárat támogatja azokat a terveket is, amelyek a közép- és kelet-európai régió fontos légiáru-elosztó központjává kívánják fejleszteni a Budapest Airport Cargo City névre keresztelt jelenleg épülő új létesítményét.

„Éppen 70 éve jöttek létre Magyarország és Kína között a diplomáciai kapcsolatok, és az, hogy 2019-ben közvetlen járat indul Budapest és Sanghaj között, további lendületet ad a kapcsolatok erősítésében, különösen a turizmusban és a logisztikában. Hosszú ideje dolgozunk ennek a járatnak az elindításán; komoly üzleti igény mutatkozik az új járat cargo kapacitására is, és biztos vagyok benne, hogy Budapest kiváló potenciállal rendelkezik arra nézvést, hogy a kínai vállalatok regionális logisztikai csomópontja legyen. A mai megbeszélés alkalmat adott rá, hogy fontos kínai iparági szereplőknek hívjuk fel a figyelmét erre a remek potenciálra,” jelentette ki Bolla Szilárd, Magyarország sanghaji főkonzulja. 



“Nagy örömmel üdvözöljük, hogy Budapest is bekerült európai desztinációink közé. Biztosakvagyunk benne, hogy értékes tagja lesz hálózatunknak a Sanghaj és Magyarország közöttielsődleges légiáru-szállítási összeköttetés,” mondta Li Jiupeng, az Eastern Air Logistics Co., Ltd. (EAL) vezérigazgatója, a China Cargo Airlines igazgatóságának elnöke, a Shanghai Cross-border Ecommerce Association (SCEA) [a sanghaji nemzetközi e-kereskedelmi szövetség] elnöke.

(forrás: Budapest Airport)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai