VIP-parkolót is kínál a reptéri szálloda

Új szolgáltatással bővítette kínálatát a négycsillag superior besorolású Airport Hotel Budapest: most már VIP-parkolóban is hagyhatják gépkocsijukat az utazók. A szálloda újdonságairól beszélgettünk Koloszár Krisztián szállodaigazgatóval.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hogyan alakult át a korábbi parkoló?

Egyrészt megváltozott az elnevezés: korábban hét évig ferihegyi „fapados” parkoló néven működött a terület, most Airport Hotel VIP Parkoló lett. A parkoló mellett felépült szálloda és a folyamatos fejlesztések után úgy éreztük, hogy helytállóbb lenne áttérni egy olyan névre, amely a minőséget sugallja. Kezdetben nálunk is murván parkoltak a vendégek, és nem voltak szakképzett sofőrjeink sem. Most már betonon állnak az autók, és jelenleg két, épp idén vásárolt Ford Transit kisbusszal dolgozunk. Ezenkívül pluszszolgáltatásokat is nyújtunk. Például a nálunk parkoló vendégek kapnak kávét vagy kapucsínót, a gyerekek pedig üdítőt, a várakozási időt ezzel is lerövidítve. Ötven autó számára fedett parkolónk is van, amiért csupán 500 forinttal kell többet fizetni naponta. Ezenkívül közvetlenül a szálloda alatt egy autómosóval is rendelkezünk, amely napi 16 órában nyitva van. Az egyik csomagunkhoz tartozik, ha a vendég szeretné, akkor kitakaríttatjuk és lemosatjuk az autóját, mire visszaérkezik az utazásából. A biztonságra is nagy hangsúlyt fektetünk. Amellett, hogy biztosítást kötöttünk az itt parkoló gépkocsikra, a területet kamerás megfigyeléssel, zárt sorompóval, valamint 24 órás őrzéssel óvjuk. Különböző kedvezményes csomagokat is kidolgoztunk a vendégek számára: ha visszatérnek hozzánk, akkor tíz, húsz vagy akár harminc százalék kedvezményt is kaphatnak szolgáltatásainkból. Úgy gondolom, hogy ezekkel az extrákkal többet tudunk nyújtani, mint a konkurencia jelentős része.

Milyen szolgáltatásokat nyújt a hotel a vendégeinek?

Mivel a vendégek – akik főként éppen úton lévő üzletemberek – átlagos itt-tartózkodási ideje általában másfél nap, a szolgáltatásainkat is e köré építjük. Tavaly óta van a teljes épületet lefedő Wifi- elérhetőség, amelyet ingyenesen használhatnak az ide érkezők. Az éttermünk a nap 24 órájában működik, így akár éjjel két órakor is rendelhetnek a vendégek a teljes étlapról. Mivel az első repülőgépek már reggel hatkor indulnak, reggelizni már négy órától lehet nálunk. A törölt járatok utasait is vendégül látjuk, de átutazó csoportok is meg szoktak nálunk szállni. Van egy kisebb, kondigépekkel és pingpongasztallal felszerelt wellnessrészlegünk is, ahol szauna, jakuzzi és állószolárium várja az utazókat, ennek használata természetesen benne van a szobaárban, és szintén 24 órán keresztül használható. A városba való kényelmes bejutást pedig egy minőségi szolgáltatást nyújtó taxitársasággal való megállapodásunk révén kedvezményes áron tudjuk biztosítani. Sok rendezvény is helyet kap a szállodában, például utazási irodák katalógusbemutatói vagy sportszövetségek által rendezett összejövetelek.

Milyen szobák találhatók a szállodában?

Összesen 110 szobánk van, ebből 102 darab 26 négyzetméteres deluxe szoba, négy junior suite és két mozgáskönnyített szoba. Mivel a nálunk megszálló vendégek legtöbbször egyedül utaznak, a szobák nagy része külön ágyas, 12 szobában azonban franciaágy található. Ezenkívül van három, konyhával felszerelt apartmanunk is, amennyiben valaki mégis a családjával érkezne, illetve sok szobánk igény esetén összenyitható.

Mit tart az Airport Hotel Budapest legnagyobb előnyének?

A szálloda egyik legnagyobb pozitívuma az elhelyezkedése, hi- szen két-három perc alatt ide lehet érni a repülőtérről. Rendezvények szempontjából is ideális, mert közel az M0-s autópályához, az ország közepén található, ráadásul egy 200-300 fős rendez- vény esetén mindenki számára tudunk ingyenes parkolóhelyet biztosítani. Az előnyök közé sorolom az éjjel-nappal működő éttermünket is, amely még Budapesten is ritkaságnak számít.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.