A pilóta nem tudott elindulni Igarka repülőteréről, hogy a szintén szibériai Krasznojarszkba repüljön. A gép ugyanis több mint 24 órát állt az előtéren, ahol mínusz 51 fok volt és a gumik a betonhoz, a fékek pedig a fémtestekhez fagytak. A többszöri erőlködés ellenére a gép képtelen volt elgurulni.
A repülő 74 utasa közül az erősebbek visszaöltöztek a téli meleg holmikba, és a gépből kiszállva a repülőt két oldalon, a szárnyak belépő élénél megragadva hátra tolták. Munkájuk végeztével – és a parancsok köszönetével – visszaszálltak a gépbe, mely rendben elindult és célállomására meg is érkezett.
{youtube|id=TE8Lq6jSnoc}
Zsaluzek Endre, a MALÉV egykori mérnöke és a korábbi szovjet repülőtechnika kiváló ismerője elmondta, hogy a Tupolev 134 típus parkolófékjét úgy kell beállítani, hogy a kabinban a pedálra erőteljesen rálépnek, mikor is egy szelep nyílása után rámegy a nyomás fékekre, melyek befognak és egy karral ezt az állapotot rögzítik. A kiengedés, mely most nem volt lehetséges az extrém hideg miatt, hasonlóképpen működik, csak visszafelé. A befagyott állapotban a 30 tonna plusz rakomány körüli gépet a „Push back” traktoroknak sem sikerült megmozdítani. Szerencsére ennél a típusnál a viszonylag földközelben lévő szárnyélek a földről könnyen elérhetők, bár ezek erőszakos nyomogatása nem egészen megnyugtató jelenség.
Az utasok tolták be az orosz repülőgépet
„Hölgyeim és Uraim, itt a kapitány beszél és az Önök segítségét kéri” – hangzott el a Szibériai UTair csoporthoz tartozó Katekavia légitársaság egyik TU-134-es járatának parancsnokától.

Forgalomkorlátozások vasárnap a fővárosban
Vasárnap egy futóversenyt és az Élet Menete rendezvényt tartják Budapesten.

SIA Csoport: cél a karbonsemlegesség
A Singapore Airlines (SIA) Csoport megállapodásokat írt alá a Fenntartható Repülési Üzemanyag (SAF) beszerzéséről.

Emirates éves riport: annál is sikeresebb, mint gondolná
Megdöntötte saját rekordját az Emirates Group a 2024–2025-ös pénzügyi évben.

Mallorca a repülőjáratok korlátozását fontolgatja
A korlátozás oka a húsvéti héten mért jelentős forgalomnövekedés.

Ismét robog a Jégmadár expressz
Május 18-tól ismét közlekedik a Jégmadár expresszvonat, amely közvetlen összeköttetést kínál Rákospalota-Újpestről a Velencei-tóhoz és a Balatonhoz.

WIZZ: Brassó-Budapest járatnövelés
A repülőtér a Romániai Repülőterek Egyesülete által közölt januári statisztika szerint egy év alatt megduplázta utasainak számát.

Ünnepel a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
Éppen hetvenöt évvel ezelőtt, 1950. május 7-én nyitották meg az utazóközönség előtt Budapest nemzetközi repülőterét, Magyarország kapuját.

Dubaj dübörög, és helyet kér magának a nyári desztinációk sorában
Dubajról leginkább a téli napsütés, a tavaszi luxuspihenés vagy az őszi tökéletes kikapcsolódás jut eszünkbe – de ez hamarosan megváltozhat.

Budapest Airport vállalás – indul a zajvédelmi program következő üteme
A Budapest Airport (BA) ezt a speciális programot az érintett kerületek és települések polgármestereivel konzultálva alakította ki.

IATA-jelentés: nőtt a globális utasforgalom
Az április 30-án megjelent sajtóközlemény 2025. márciusi globális légiutasforgalom adatait ismerteti.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.