Elképesztő eredmények az Everguestnél

Az Everguest 2021-ben 1 milliárd forint bevételnövekményt ért el kiemelt partnereinél, melyből 600 millió forint direkt csatornákon érkezett. Az iparág megkerülhetetlen szereplőjévé váló startup most összeszedte 2021 legfontosabb eredményeit, melyeket annak ellenére sikerült realizálni, hogy majdnem 5 hónapon keresztül zárva tartottak a szállodák. (X)

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Everguest értékajánlata a bevétel és profitmaximalizálás. Az ár, a vendégértékelések és az online megjelenés optimalizálásával jelentős bevételnövekedést tudnak elérni partnereiknél. Hogy ez minek köszönhető? A revenue menedzsment, a reputáció menedzsment és az online marketing szinergiáiban rejlő lehetőségek kihasználásának és maximalizálásának.

Az Everguest revenue menedzsment üzletága a piaci átlagot meghaladó bevételnövelést ért el, melynek legfontosabb statisztikái, hogy átlagosan közel 60%-kal nőtt a foglaltság, közel 40%-kal nőtt az átlagár és 63%-kal a partnerek REVPAR (Revenue per Available Room tehát szobákra vetített bevétel) értéke. 3 kiemelt partnerüknél ráadásul 1 milliárd forint bevételnövekményt értek el.


“A velünk dolgozó szállodák kivétel nélkül, messze a piaci eredmények felett teljesítettek. 2021 legtöbb hónapjában a piaci átlagár növekedés dupláját sikerült elérni úgy, hogy a töltöttségi eredmények 15 százalékponttal voltak magasabbak a piaci értékeknél.” - mondta el Gyenes Ákos, a Revenue Management üzletág igazgatója.



Az Everguest marketing szolgáltatásainak köszönhetően 600 millió forint direkt csatornákon keresztüli bevételnövekményt sikerült elérni. Ezen felül az Everguesttel együttműködő szállodák átlagosan 45%-os növekedést jelentettek a direkt foglalások számában, valamint 71%-os növekedést a direkt foglalásokból származó bevételükben.



A professzionális vendégvélemény kezeléssel foglalkozó reputációs üzletág is remek eredményeket szállított. A beérkező vendégértékelésekből rendszeresen statisztikákat és döntéstámogató riportokat készítő reputációs menedzserek szállodánként átlagosan több mint havi 40 üzletfejlesztési folyamathoz járultak hozzá munkájukkal, ezzel segítve a szállodák szolgáltatás fejlesztését. Ráadásul az általuk menedzselt és megválaszolt vendégvéleményeknek köszönhetően 5 tizedpontos növekedést tudtak elérni vendégértékelési pontszámban kiemelt partnerüknél.

A turisztikai szolgáltatóval együttműködő szállodák a növekvő költségeikre, és a válság kedvezőtlen körülményeire a lehető legjobban reagáltak, hiszen arra fókuszáltak, amire ténylegesen van ráhatásuk: ez pedig a bevételnövelés.

A részletes eredmények az alábbi oldalon megtekinthetők!

(X)


Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet!

Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet! 

Jó hír a vállalkozó kedvű, városukat szerető budapestieknek: 2024-ben ismét lesz Budapest Tuning ötletpályázat!
Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick

Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick 

A PICK tavaszi kampánya arra buzdítja az embereket, hogy mozduljanak ki a négy fal közül
Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart gondjait

Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart gondjait 

A fővárosi önkormányzat kitiltaná a hajók nagy részét a pesti rakpartról.
Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen

Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen 

Új zenei és művészeti fesztivállal bővül a Szabadtéri Néprajzi Múzeum programkínálata.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival

Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival 

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra.
Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák

Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák 

Túraútvonal-szerű kiállításon tekinthetők meg Burger Barna az Országos Kéktúrán készült fotográfiái a Természettudományi Múzeumban
Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez

Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez 

A nagyobb rugalmasságra már a pandémia idején is volt igény.
Kertek a turizmusban,  turizmus a kertekben

Kertek a turizmusban, turizmus a kertekben 

Kétnapos, "Kertörökség a turizmusban" címmel konferencia vette kezdetét szerdán, a Petőfi Irodalmi Múzeumban.
Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat

Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat 

Több mint 80 kerékpárosbarát szolgáltató készül akcióval hétvégén a Föld napjára. 
Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került

Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került 

Az Év Tájházvezetője elismerést és a Tájházak és Szabadtéri Múzeumok Szövetsége életműdíjat adták át Szentendrén, a Skanzenben.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.