Hatékonyság maximalizálás a mesterséges intelligenciával

A 2024. február 1-jei Turizmus Gálán mutatta be legújabb digitális termékét a szakmai közönségnek az Everguest. A mesterséges intelligencián alapuló webes alkalmazás - az Everguest Intelligence - azóta felforgatta a turizmus mindennapjait. Már több mint 160 szálloda iratkozott fel a várólistára, sokan pedig már jelenleg is élvezik a szoftver által nyújtott előnyöket.

Az Everguest Intelligence a turizmus forradalmát hirdeti, egy új korszak beköszöntét. Egy olyan korszakét, amelyben a szállodavezetők a mesterséges intelligencia segítségével tudják fejleszteni szálláshelyük szolgáltatásait és kiaknázni előnyeit.

Everguest Intelligence
Everguest Intelligence

Az Everguest webalkalmazása jelentősen támogatja a döntéshozatali folyamatokat és hihetetlen időmegtakarítást jelent a napi folyamatokban.

Borsos Éva, a Corvin Hotel Budapest szállodavezetője így számolt be az első tapasztalatairól:

Borsos Éva
Borsos Éva

“Az Everguest Intelligence eddig minden várakozásunkat felülmúlta. Már az első hónap után számottevő időmegtakarítást könyvelhettünk el, miközben a kollégák is örültek az egyszerűen és könnyen használható segítségnek. A rendszer bevezetése sem okozott különösebb gondot, a felület nagyon kényelmesen használható, felhasználóbarát, de ha bárhol elakadunk, akkor az Everguest-esek azonnal segítenek, már a felületen belül.”

 

Sívó Roland, az Aquaworld General Manager-e a mesterséges intelligencia elemzéseit és a kincset érő statisztikákat emelte ki:

Sívó Roland
Sívó Roland

“Az Everguest Intelligence által nyújtott statisztikák nagyon értékesek a számunkra, már most tisztán látjuk, miben kell javulnunk, és hogyan tehetjük a vendégeink élményét még felejthetetlenebbé. Egyre jobban építjük be stratégiai döntéseinkbe a rendszerből kinyert adatokat, és fedezzük fel, hogy mennyire sok területen tudjuk ezeket felhasználni. A mesterséges intelligencia elemzései pedig megkönnyítik ezeknek az adatoknak az értékelését.”

Everguest Intelligence
Everguest Intelligence

 

Az Everguest Intelligence-re irányuló figyelem és az óriási érdeklődés miatt a turisztikai tanácsadó cég továbbra is várólistát alkalmaz, amire érdemes minél hamarabb feliratkozni, hiszen a feliratkozás sorrendjében történik a kapcsolatfelvétel.

Amennyiben szeretnéd Te is kihasználni a mesterséges intelligencia által nyújtott előnyöket szálláshelyed mindennapjaiban, akkor iratkozz fel a várólistára itt >>

 

Ne maradj le róla, már több mint 160 szálláshely csatlakozott!

Everguest Intelligence
Everguest Intelligence

(x)


Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján 

Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.
Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában 

A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.