Nyugaton terjeszkedik a Corinthia

A Közép-Kelet-Európában és Afrikában már számos piacon jelenlévő felsőkategóriás szállodalánc a világ “boldogabbik” felének meghódítására készül.

Algoflex-szpot
Megbízó: Sanofi-Aventis/Chinoin
Márka:
Algoflex
Ügynökség:
Publicis


Nem elég, hogy egyre kellemetlenebb a szabadban tartózkodni a sűrű páratartalom és a csökkenő hőmérséklet miatt, plusz lassan egész nap sötét van, a telet tovább mérgezi, hogy megállás nélkül gyógyszerreklámokkal van tele a tévé. Ráadásul ez az iparág okádja magából a legszemetebb reklámokat. Nincs sok kivétel, vagy csak alig. A gyógyszergyári kommunikációban a rossz ízlésnek és a gátlástalanságnak csak mély és mélyebb szintjei vannak, tisztelet persze a kivételnek.

Ha elég kitartóan merülünk az igénytelenség mocsarába, és csak egy pillanatra állunk meg integetni az advil ultrás lánynak, aki kipróbálta és tényleg hatott, akkor előbb-utóbb eljutunk az Algoflexhez. Ezen a ponton azért érdemes megállni, mert lentebb már csak ismeretlen eredetű, veszélyes dolgok vannak, itt pedig még látszik távolról a felszín fénye.

Az Algoflex-reklámok ugyanis következetesek. Lassan több éve kitartóan visznek egy kommunikációs és kivitelezési irányt. Semmiképpen nem készítenek igazi reklámfilmet a tévében vásárolt reklámblokkokba sem. A fájdalomcsillapító eladására az az ötlet, hogy a megjegyezhetetlen fejű embereket ábrázoló fotókat egy ügyes eljárással eltorzítják, és a narrátor közben mímelt hangon a fájdalom különböző típusairól beszél, majd jön a megoldás, az Algoflex, amely jó lázra és fájdalomra is, ezért a dobozt bemutató kép után következő arcok képei már nincsenek eltorzítva.

Ez a hirdetmény egyébként annyiban bevállalós, hogy mert dacolni a felülettel, megúszta a tévéreklámot forgatás és egyéb pazarló dolgok nélkül. Az egész gyártási költség mindennel együtt sem hiszem, hogy meghaladja a néhány százezer forintot, és talán még valamennyire működik is, csak kíméletlenül sokat kell nyomni. Az emberek megjegyzik ezeket a torz fejeket, és talán az ellenszer nevét is. Az ötlet kiterjeszthetősége is megvan, nyáron például már rajzos animációkat is fejlesztettek a stockfotók mellé, sőt a most futó lázcsillapítós reklámban már egészen apró mozdulatok is vannak, a lány megfogja a rajzolt hőmérőt, a fiú pedig összehúzza a vállait a vacogás miatt.
 

{video|id=728|width=425|height=344}



Az Algoflex utóbbi kétéves reklámtevékenysége pontosan megmutatja, hogyan gondolkodik a gyógyszeripar nagy része a kommunikációról. Elkülönítek egy hatalmas összeget tévére, aztán minden mindegy alapon valakik valahogy összefércelnek valami képsort. Tehát a végtelen cikiséggel kürtölik tele a világot, ami azért furcsa, mert az igénytelenséget inkább rejtegetni szokták. Két esetben nem: ha ezzel valamit üzenni szeretnének a világnak, vagy ha nem veszik észre. Az Algoflex esetében egyik rosszabb, mint a másik. Még véletlenül se jusson eszébe senkinek azzal védekezni, hogy a célcsoport ezt szereti, vagy a film megsokszorozza az eladásokat, mert ez nem mentség az igénytelenségre. 

Az emberek éppen eléggé szomorúak, hogy 2007  februárja óta a szintén a Sanofi-Aventis/Chinoin által gyártott helyi márka, az Algopyrin beszerzése megbonyolódott. Ezt a csalódást és a pótlékként kínált Algoflexet csak valami egészen finom, simogató reklámmunkával lehetne tompítani. Ehelyett ez a viszonylag jómódú gyógyszeróriás oltári nagy fityiszt mutat a közösségnek.

Értékelés: 1

 


Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye

Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye 

2025 tavaszán nyílhat meg a grandiózis beruházás, amely hatalmas löketet adhat Hévíz turizmusának.
Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását

Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását 

A megnyitók egyikén, amikor az utazási szakma és a rendezvényes cégek képviselőit hívták el – 2024. szeptember 13-án, pénteken - mi is jelen lehettünk.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad!

Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad! 

Folytatódik a Marriott-lánc ingyenes képzési programja.
Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének

Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének 

Red Dot díjat nyert a Dorothea Hotel látogatóirányító rendszere.
Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés

Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés 

A Good Travel Seal a világ legmegbízhatóbb minősítései között szerepel.
Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ

Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége meghirdeti az Év Fiatal Szállodása 2024 pályázatot.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében

Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében 

A Novotel Budapest Centrum a Kertesz Communications Consulting Kft.-vel (KCC) kötött megállapodást.
Szuperlokáció, walking vendégek, jó ár-érték arány - új üzemeltetőnél Buda egyik négycsillagosa

Szuperlokáció, walking vendégek, jó ár-érték arány - új üzemeltetőnél Buda egyik négycsillagosa 

2024. augusztus 23-án nyílt meg újra Buda egyik, a Covid óta Csipkerózsika-álmot alvó négycsillagos szálláshelye.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.