Leállt a Ryanair oldala, utasaik itták meg a levét

Durva összegű felárat fizettetett ki utasaival a Ryanair, pedig nem ők hibáztak, hanem a fapados légitársaság rendszere omlott össze.

Ötvenöt font (körülbelül 25 ezer forint) felárat fizettetett ki az utasokkal a Ryanair fapados légitársaság a repülőtéri becsekkolásért, annak ellenére, hogy azt online nem tudták megtenni, mert órákig elérhetetlen volt a webhely.

Az ügyfelek a Twitteren panaszkodtak, hogy a Ryanair 55 fontot számolt fel tőlük annak ellenére, hogy a weboldal több órán keresztül nem volt elérhető. Több utas képernyőképeket tett közzé a közösségi médiában a légitársaság alkalmazásáról, amely mindössze egy hibaüzenetet írt ki – írta a Telegraph. nyomán az index.hu portál.

Egy Rhys nevű Twitter-felhasználó azt írta, vele több mint 200 eurót (körülbelül 75 ezer forintot) fizettettek ki a rodoszi reptéren a becsekkolásért, csak azért, mert a Ryanair webhelye nem volt elérhető. 

James Daley, a brit Fairer Finance fogyasztói érdekvédelmi csoport tagja szerint érthetetlen, ha egy légitársaság a saját hibája miatt bünteti az ügyfeleit, ez valójában a fogyasztóvédelmi törvények és szabályozások egyértelmű megsértése. A Ryanairnek azonnal kártalanítania kell a megterhelt ügyfeleket, és ha ezt nem hajlandó megtenni, a Versenypiaci Hatóságnak készen kell állnia a beavatkozásra, tette hozzá. 

Nem ez volt az első alkalom, hogy az utasokra büntetést róttak ki annak ellenére, hogy nem tudtak online becsekkolni. Már volt egy ehhez nagyon hasonló eset 2018 novemberében. A Which? fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a Ryanair a közelmúltban az egyik legrosszabb ügyfélélményt nyújtó légitársaságnak bizonyult.

A légitársaság egyelőre nem válaszolt a megkeresésekre.

Forrás: Telegraph / index.hu


Átadták az Aeroplex új berendezéskarbantartó központját

Átadták az Aeroplex új berendezéskarbantartó központját 

Nagy Márton, nemzetgazdasági miniszter is részt vett pénteken, az Aeroplex Berendezéskarbantartó Központ ünnepélyes átadásán, Maglódon.
Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben

Fennakadások a franciáknál a légi közlekedésben 

Erős havazás bénítja a gépek fel- és leszállását.
Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair

Új járatot indít a Ryanair 

2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.