Leállt a Ryanair oldala, utasaik itták meg a levét

Durva összegű felárat fizettetett ki utasaival a Ryanair, pedig nem ők hibáztak, hanem a fapados légitársaság rendszere omlott össze.

Ötvenöt font (körülbelül 25 ezer forint) felárat fizettetett ki az utasokkal a Ryanair fapados légitársaság a repülőtéri becsekkolásért, annak ellenére, hogy azt online nem tudták megtenni, mert órákig elérhetetlen volt a webhely.

Az ügyfelek a Twitteren panaszkodtak, hogy a Ryanair 55 fontot számolt fel tőlük annak ellenére, hogy a weboldal több órán keresztül nem volt elérhető. Több utas képernyőképeket tett közzé a közösségi médiában a légitársaság alkalmazásáról, amely mindössze egy hibaüzenetet írt ki – írta a Telegraph. nyomán az index.hu portál.

Egy Rhys nevű Twitter-felhasználó azt írta, vele több mint 200 eurót (körülbelül 75 ezer forintot) fizettettek ki a rodoszi reptéren a becsekkolásért, csak azért, mert a Ryanair webhelye nem volt elérhető. 

James Daley, a brit Fairer Finance fogyasztói érdekvédelmi csoport tagja szerint érthetetlen, ha egy légitársaság a saját hibája miatt bünteti az ügyfeleit, ez valójában a fogyasztóvédelmi törvények és szabályozások egyértelmű megsértése. A Ryanairnek azonnal kártalanítania kell a megterhelt ügyfeleket, és ha ezt nem hajlandó megtenni, a Versenypiaci Hatóságnak készen kell állnia a beavatkozásra, tette hozzá. 

Nem ez volt az első alkalom, hogy az utasokra büntetést róttak ki annak ellenére, hogy nem tudtak online becsekkolni. Már volt egy ehhez nagyon hasonló eset 2018 novemberében. A Which? fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a Ryanair a közelmúltban az egyik legrosszabb ügyfélélményt nyújtó légitársaságnak bizonyult.

A légitársaság egyelőre nem válaszolt a megkeresésekre.

Forrás: Telegraph / index.hu


Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Új útvonalon tér vissza az Espresso Riviera

Új útvonalon tér vissza az Espresso Riviera 

2024 után júniustól ezúttal Róma és Marseille között közlekedik majd.
Az Airbus legújabb típusa a Wizz flottájában

Az Airbus legújabb típusa a Wizz flottájában 

A Wizz Air a világon az első diszkont légitársaság, amely forgalomba állítja az Airbus legújabb típusát.
Változások a Budapest Airport 2. Terminál parkolójánál

Változások a Budapest Airport 2. Terminál parkolójánál 

Terminál Parkolóban, a terminálhoz legközelebbi 30 kijelölt parkolóhelyen új utasfelvételi- és kiszállítási zóna került kialakításra.
MUISZ: az ECTAA határozottan fellép az utaztatók védelmében

MUISZ: az ECTAA határozottan fellép az utaztatók védelmében  

Az Air Belgium csődje ismét rávilágított az utazási irodák, utazásszervezők és utasok kitettségére.
airBaltic: jelentés az idei első negyedévről

airBaltic: jelentés az idei első negyedévről 

Stabil bevétel, csökkenő veszteség, 1,3 millió utas.
SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről

SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről 

A Csoport bevétele 527 millió dollárral (+2,8%) nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és így 19 540 millió dolláros rekordot ért el.
Új kompjárat Málta és Szicília között

Új kompjárat Málta és Szicília között  

Az út körülbelül két órát vesz igénybe.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.