Leállt a Ryanair oldala, utasaik itták meg a levét

Durva összegű felárat fizettetett ki utasaival a Ryanair, pedig nem ők hibáztak, hanem a fapados légitársaság rendszere omlott össze.

Ötvenöt font (körülbelül 25 ezer forint) felárat fizettetett ki az utasokkal a Ryanair fapados légitársaság a repülőtéri becsekkolásért, annak ellenére, hogy azt online nem tudták megtenni, mert órákig elérhetetlen volt a webhely.

Az ügyfelek a Twitteren panaszkodtak, hogy a Ryanair 55 fontot számolt fel tőlük annak ellenére, hogy a weboldal több órán keresztül nem volt elérhető. Több utas képernyőképeket tett közzé a közösségi médiában a légitársaság alkalmazásáról, amely mindössze egy hibaüzenetet írt ki – írta a Telegraph. nyomán az index.hu portál.

Egy Rhys nevű Twitter-felhasználó azt írta, vele több mint 200 eurót (körülbelül 75 ezer forintot) fizettettek ki a rodoszi reptéren a becsekkolásért, csak azért, mert a Ryanair webhelye nem volt elérhető. 

James Daley, a brit Fairer Finance fogyasztói érdekvédelmi csoport tagja szerint érthetetlen, ha egy légitársaság a saját hibája miatt bünteti az ügyfeleit, ez valójában a fogyasztóvédelmi törvények és szabályozások egyértelmű megsértése. A Ryanairnek azonnal kártalanítania kell a megterhelt ügyfeleket, és ha ezt nem hajlandó megtenni, a Versenypiaci Hatóságnak készen kell állnia a beavatkozásra, tette hozzá. 

Nem ez volt az első alkalom, hogy az utasokra büntetést róttak ki annak ellenére, hogy nem tudtak online becsekkolni. Már volt egy ehhez nagyon hasonló eset 2018 novemberében. A Which? fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a Ryanair a közelmúltban az egyik legrosszabb ügyfélélményt nyújtó légitársaságnak bizonyult.

A légitársaság egyelőre nem válaszolt a megkeresésekre.

Forrás: Telegraph / index.hu


Nem közlekednek a TGV-szerelvények, pedig kezdődik a nyári olimpia

Nem közlekednek a TGV-szerelvények, pedig kezdődik a nyári olimpia 

Röviddel a nyári olimpiai megnyitó kezdete előtt nagyszabású támadás érte a francia vasutat, amelynek célpontja a TGV-hálózat megbénítása.
Búcsú a Volánbuszoktól, jönnek helyettük a MÁV Személyszállítási Zrt közlekedési eszközei

Búcsú a Volánbuszoktól, jönnek helyettük a MÁV Személyszállítási Zrt közlekedési eszközei 

MÁV Személyszállítási Zrt. néven folytatja tovább tevékenységét a Volánbusz Zrt. és a MÁV-Start Zrt.
Eltökélt a fenntartható légi közlekedés érdekében a holland légitársaság

Eltökélt a fenntartható légi közlekedés érdekében a holland légitársaság 

Folyékony hidrogén üzemű tesztrepülésen kezd dolgozni a KLM.
Újabb nagy bejelentést tett a Wizz Air: komoly mérföldkőhöz érkeztek

Újabb nagy bejelentést tett a Wizz Air: komoly mérföldkőhöz érkeztek 

Négy új útvonalat és járatbővítést jelentett be a Wizz Air, ezzel a valaha volt legnagyobb légitársaságává nőtte ki magát Magyarországon a rendelkezésre álló helyek számának tekintetében.
A klímaaktivisták elintézték Európa egyik legforgalmasabb repterét

A klímaaktivisták elintézték Európa egyik legforgalmasabb repterét 

Németország legforgalmasabb repülőtere, a frankfurti repülőtér csütörtök reggel több órára felfüggesztette a járatokat, miután klímaaktivisták a kifutópályákra ragasztották magukat.
Nemzetközi design díjak a BAHART új hajóinak

Nemzetközi design díjak a BAHART új hajóinak 

Az esztétikus kialakítású és a legkorszerűbb emissziós előírásoknak megfelelő négy új hajó alig néhány hónappal forgalomba állítása után máris rangos nemzetközi elismeréseket vívott ki.
Kibertámadás érte Split repülőterét

Kibertámadás érte Split repülőterét 

Több tucatnyi repülőgép nem tudott felszállni hétfő este a horvátországi Splitben zsarolási célú kibertámadás miatt, közölte a horvát közlekedési minisztérium.
Az autóval közlekedőknek zárva, a gyalogosoknak nyitva a dunai rakpart

Az autóval közlekedőknek zárva, a gyalogosoknak nyitva a dunai rakpart  

Július 26-tól augusztus 18-ig lezárásra kerül a rakpart teljes területe az autós közlekedés számára és a forgalom helyét a gyalogosok veszik át.
Borrekord a tengeren

Borrekord a tengeren 

Több mint száz díjat nyert ez a hajótársaság.
Babaápolási cikkek, fagyi és ajándékcsomag az ülésen - így várja ez a légi társaság legkisebb utasait

Babaápolási cikkek, fagyi és ajándékcsomag az ülésen - így várja ez a légi társaság legkisebb utasait 

A világ legnagyobb nemzetközi légitársasága pontosan tudja, hogy a gyermekekkel utazók plusz kihívásokkal néznek szembe, épp ezért számos családbarát szolgáltatással könnyíti meg repülőútjukat.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.