Leállt a Ryanair oldala, utasaik itták meg a levét

Durva összegű felárat fizettetett ki utasaival a Ryanair, pedig nem ők hibáztak, hanem a fapados légitársaság rendszere omlott össze.

Ötvenöt font (körülbelül 25 ezer forint) felárat fizettetett ki az utasokkal a Ryanair fapados légitársaság a repülőtéri becsekkolásért, annak ellenére, hogy azt online nem tudták megtenni, mert órákig elérhetetlen volt a webhely.

Az ügyfelek a Twitteren panaszkodtak, hogy a Ryanair 55 fontot számolt fel tőlük annak ellenére, hogy a weboldal több órán keresztül nem volt elérhető. Több utas képernyőképeket tett közzé a közösségi médiában a légitársaság alkalmazásáról, amely mindössze egy hibaüzenetet írt ki – írta a Telegraph. nyomán az index.hu portál.

Egy Rhys nevű Twitter-felhasználó azt írta, vele több mint 200 eurót (körülbelül 75 ezer forintot) fizettettek ki a rodoszi reptéren a becsekkolásért, csak azért, mert a Ryanair webhelye nem volt elérhető. 

James Daley, a brit Fairer Finance fogyasztói érdekvédelmi csoport tagja szerint érthetetlen, ha egy légitársaság a saját hibája miatt bünteti az ügyfeleit, ez valójában a fogyasztóvédelmi törvények és szabályozások egyértelmű megsértése. A Ryanairnek azonnal kártalanítania kell a megterhelt ügyfeleket, és ha ezt nem hajlandó megtenni, a Versenypiaci Hatóságnak készen kell állnia a beavatkozásra, tette hozzá. 

Nem ez volt az első alkalom, hogy az utasokra büntetést róttak ki annak ellenére, hogy nem tudtak online becsekkolni. Már volt egy ehhez nagyon hasonló eset 2018 novemberében. A Which? fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a Ryanair a közelmúltban az egyik legrosszabb ügyfélélményt nyújtó légitársaságnak bizonyult.

A légitársaság egyelőre nem válaszolt a megkeresésekre.

Forrás: Telegraph / index.hu


Külföldre indul? Ne megszokásból vezessen!

Külföldre indul? Ne megszokásból vezessen! 

Tudnivalók, ha autóval indul útnak, és szeretné elkerülni a kellemetlen meglepetéseket.
Sűrítik a reptéri buszjáratokat a nyári csúcsidőszakban

Sűrítik a reptéri buszjáratokat a nyári csúcsidőszakban 

Sűrűbben járnak a repülőtéri BKK-járatok júliusban és augusztusban.
Emirates: nyári-téli újdonságok

Emirates: nyári-téli újdonságok 

A légitársaság újabb útvonalakon vezeti be a Prémium Turistaosztályt, és tovább bővíti menetrendjét a téli időszakra.
airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség

airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség 

A lett nemzeti légitársaság előzetes adatokat tett közzé a 2025 első féléves időszaki eredményeiről.
Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest

Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest 

A diszkont légitársaság vezére ezt a minap jelentette be.
Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása

Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása 

Mostantól elegendő a gyermek diákigazolványának másolatát bemutatni – akár nyomtatott, akár digitális formában – a díjmentes jegyváltáshoz és az életkor igazolásához.
Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.