Divat cikkek
Elegáns ruha tányérból - meghökkentő kampány a Tesco-nál
Thomas Bird művész és a BBH London háztartási cikkek százaiból ruhákat és kabátokat készít.
Luxusdivatmárka a fedélzeten
A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Karácsonyi Szerenád
November végén mutatkozott be Tóth Bori legújabb kollekciója, melynek minden egyes darabja a nőiességet ünnepli. A SZERENÁD bár anyag- és színhasználatában utal az előttünk álló ünnepi időszakra, mégsem kifejezetten téli vagy szezonális kollekció.
A gasztronómia világába is betör a magyar divatmárka
A 20 éves magyar divatcég, a Magenta ínyencségeket árusító webshopját már el is indította, és hamarosan egy hasonló profilú fizikai üzletet is megnyit a vásárlók előtt.
Formabontó ötletek a Tunisia Showroom pályázatán
Idén első alkalommal rendezték meg a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tunéziai Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal Showroom Tunisia 19.1 kortárs öltözéktervező pályázatát. A legjobb pályamunkákat egy divatperformance keretein belül mutatták be a Goldberger Textilipari Gyűjteménynek helyet adó textilmúzeumban.
Tiéd a világ, hogy felfedezd
Több mint ötven fiatal divattervező pályázott az Emirates „Télből a nyárba” mottót viselő versenyén. A feladat olyan női utazó kapszulakollekció tervezése volt, amely hosszabb repülőúton és napfényes tengerparti nyaralóhelyen kényelmesen hordható. A győztes Szalma Lili, 23 éves illusztrátor-grafikus lett, aki az Emirates légitársasággal elrepülhet Dubajba, hogy megnézze a világhírű Dubai Design Week-et.
Aggódnak a britek
Annak ellenére, hogy az Egyesült Királyság gazdaságában problémák vannak, a divat szektor folytatta a növekedést. A Brit Divat Tanács szerint az ország divatipara a 2009-es 21 milliárd fontról 2015-re 28,1 milliárd fontra növekedett -írja a greenfo.hu.
Divat a turizmusban
“Télből a nyárba” mottóval pályázat indul feltörekvő divattervezők számára a legnevesebb hazai iparművészeti szakiskolák és egyetemek részvételével. A pályázók egy olyan hatdarabos kapszulakollekció megtervezésével csillogtathatják meg tehetségüket, amelyet bármelyik nő szívesen viselne, amikor a szürke magyar télből egy napsütéses helyszínre utazik. A kollekcióknak legalább egy olyan kombinálható szettet kell tartalmazniuk, amely hosszabb utazás során is kényelmes viseletet biztosít. A verseny nyertese az Emirates jóvoltából Dubajba repülhet, ahol részt vehet a világhírű Dubai Design Weeken.
Lehet egy luxusmárka üzlete turisztikai attrakció?
Hogyan lesz egy csődközeli cégből egy sikeres, nemzetközileg ismert vállalkozás? Hogyan lehet turisztikai attrakció egy bolt? Hol van helye az államnak és a turizmusnak a divat világában? Ezekre a kérdésekre a Nanushka Store & Café zártkörű bemutatóján kaptunk választ.
Divat és turizmus
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 2017. december 5-én a divatipar területén újító gondolkodású, a maga területén úttörő jelentőségű rendezvényt tartott a Budapest Music Centerben. A #hellodivat Divatipari Stratégiai Nap célja az volt, hogy a divatszakma hazai képviselőivel közösen alapozzák meg egy átfogó, a magyar divatipar minden területét érintő Stratégia létrejöttét.
Divatbemutató keretén belül mutatták be a Mercure Budapest megújult szobáit
Június 7-én Lengyelország után itthon is megrendezésre került a nagyszabású divatbemutató a Mercure Budapest City Centerben, ahol a vendégek a hotel megújult szobáit is elsőként megnézhették.
Egy magyar divattervező, aki mert nagyot álmodni
Február 12-én Berzi Adél divattervező itthon is megmutatja, mi az amivel lenyűgözte a holland BIO pályázat zsűrijét.
Gourmet négy keréken
Az Egyesült Államokban és Ázsiában már jó ideje hatalmas népszerűségnek örvendő gourmet food truck kávézók és különböző éttermek, bisztrók már Európában is kezdenek divatba jönni. Az élen járó országok közé sorolható Hollandia, Belgium, Franciaország és Németország, ahol már több különböző profilú food truck étteremlánc is működik.
British Airways: virágos papírruha és skót szoknya
A londoni divathét alkalmából megnyitotta fotótgaléria-archívumát a légitársaság, amelyben a légi utaskísérők egykori öltözeteit nézegethetik meg az érdeklődők.
Szerbiában „Magyarország a divat”
Október 20-23. között Budapesten rendezik meg a belgrádi Herbafast Fashion Selection divathét Fashion Travel programját. A déli szomszédos régió legjelentősebb divatszakmai rendezvényeként számon tartott esemény egyik divatbemutató előadására, minden alkalommal valamelyik környező országban kerül sor, és a szervezők választása ezúttal a magyar fővárosra esett. Ennek keretében 100 fős, a médiát és a divat szakmát képviselő csoport érkezik hazánkba, továbbá a legjelentősebb szerb médiumok fognak íni Budapestről a divatbemutató kapcsán.
Tisza után jön a Senior és a Méta
A feledésbe merült szocialista sportruházat újjáélesztésének újabb állomásához érkezett a magyar divattörténet - a Tisza után a Senior és a Méta is visszatér egy fiatal vállalkozókból álló cégnek köszönhetően.