A gasztronómia világába is betör a magyar divatmárka

A 20 éves magyar divatcég, a Magenta ínyencségeket árusító webshopját már el is indította, és hamarosan egy hasonló profilú fizikai üzletet is megnyit a vásárlók előtt.

Meglepő újítással rukkolt elő a hazai divatvilágban már 20 éve ismert Magenta.

„Eddig csak ruhákkal kényeztettük vásárlóinkat, most itt az ideje, hogy több érzékszervre hatva, ízekkel és illatokkal is elvarázsoljuk őket. Az ötlet a Covid kezdetekor született meg, amikor be kellett zárnunk két hónapra. Elkezdtünk gondolkodni, hogy mit is csináljunk, de adta magát a helyzet, hogy élelmiszerre mindig szükség lesz. Két éve dolgozunk ezen a webshopon, ami most indult el” – kezdte Dankó Dániel, a Magenta Deli marketing menedzsere, a családi vállalkozás egyik vezetője.

Kézműves mestereket kutattak

A márkától megszokott precizitással kutatták fel a minőségi alapanyagokkal dolgozó kézműves mestereket, látogattak gyárakat és kóstoltak rendületlenül.

„Tudni kell rólunk, hogy a Magenta tervezője, Dankó Ágnes, minden ruha útját végigkíséri. Csak akkor engedi piacra, ha az tökéletes. Ugyanez történt az élelmiszerek esetében is. Csak olyan termékeket forgalmazunk, amit mi magunk is nyugodtan fogyasztunk, és az garanciát jelent arra a minőségre, amit mi évek óta képviselünk” – tette hozzá a marketing menedzser, aki azt is elárulta, hogy az elején még gondolkoztak másik márkanéven, de aztán maradt a jól bevált, pont azért, mert erről már tudják az emberek, hogy mit jelent és mit képvisel.

Szívügyük a hazai gyártás

Napjainkban az egészségünk az egyik legnagyobb luxus, aminek alapfeltétele a minőségi étkezés. A webshopban válogatott prémium élelmiszerek, ital különlegességek limitált darabszámban, etikus körülmények között és a legnagyobb odafigyeléssel készültek.

„Szeretjük a gasztronómiában a különlegességeket és akartunk ennek egy felületet biztosítani, mert bár a nyugati országokban már nagy hagyománya van ennek, Magyarországon talán még csak az elmúlt pár évben kezdett kibontakozni. Szívügyünk a hazai termék gyártása. Bár a világ finomságait gyűjtöttük össze, de fontos koncepció volt, hogy a magyar termelőket is összefogjuk. Szerencsére nagyon sok hazai termelővel ismerkedtünk meg, nagyon jó termékeket gyűjtöttünk össze, amik méltatlanul nem elég híresek. Amit csak lehet megpróbálunk itthonról beszerezni.” – mondta a családi vállalkozásról Dankó Dániel.

Sok nemzetközi termék is elérhető

A hazai termelők mellett a világ minden tájáról is gyűjtöttek különleges, minőségi élelmiszereket. Így került a kínálatukba a legjobb olasz bio kávé, a napfényes Szicíliából, vagy a 100 százalékban természetes tengeri só Ibiza partjairól. Dankó Dániel elmondta: a textíliáik miatt nagyon sok kapcsolatuk van Olaszországból, ezért indultak el ezen a vonalon. „Sok olasz prémiumtermék is megtalálható a kínálatunkban, amiket mi magunk nagyon szeretünk.”

Friss áru, kávézó és franchise

A webshop után 2022. októberében nyílik az első fizikai üzlet Budapesten a 12. kerületben, ahol friss áruval és kávézó-reggeliző résszel várják majd az odaérkezőket.

„Jelenleg csak száraz áru van, nincs hűtött termék, így meg tudtuk oldani, hogy országos kiszállítás legyen. Az üzletben viszont már lesz friss áru: hús, zöldség, gyümölcs, pékáru és tejtermékek is. Ott egy teljes bevásárlást el lehet majd intézni, a hagyományos módon, csak nem hagyományos termékekkel. A terv az, hogy 2023-tól már franchise rendszerben megkezdjük az országos kiskereskedelmi hálózat kiépítését” – tette hozzá a marketing menedzser.

Forrás: Store Insider


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.