A gasztronómia világába is betör a magyar divatmárka

A 20 éves magyar divatcég, a Magenta ínyencségeket árusító webshopját már el is indította, és hamarosan egy hasonló profilú fizikai üzletet is megnyit a vásárlók előtt.

Meglepő újítással rukkolt elő a hazai divatvilágban már 20 éve ismert Magenta.

„Eddig csak ruhákkal kényeztettük vásárlóinkat, most itt az ideje, hogy több érzékszervre hatva, ízekkel és illatokkal is elvarázsoljuk őket. Az ötlet a Covid kezdetekor született meg, amikor be kellett zárnunk két hónapra. Elkezdtünk gondolkodni, hogy mit is csináljunk, de adta magát a helyzet, hogy élelmiszerre mindig szükség lesz. Két éve dolgozunk ezen a webshopon, ami most indult el” – kezdte Dankó Dániel, a Magenta Deli marketing menedzsere, a családi vállalkozás egyik vezetője.

Kézműves mestereket kutattak

A márkától megszokott precizitással kutatták fel a minőségi alapanyagokkal dolgozó kézműves mestereket, látogattak gyárakat és kóstoltak rendületlenül.

„Tudni kell rólunk, hogy a Magenta tervezője, Dankó Ágnes, minden ruha útját végigkíséri. Csak akkor engedi piacra, ha az tökéletes. Ugyanez történt az élelmiszerek esetében is. Csak olyan termékeket forgalmazunk, amit mi magunk is nyugodtan fogyasztunk, és az garanciát jelent arra a minőségre, amit mi évek óta képviselünk” – tette hozzá a marketing menedzser, aki azt is elárulta, hogy az elején még gondolkoztak másik márkanéven, de aztán maradt a jól bevált, pont azért, mert erről már tudják az emberek, hogy mit jelent és mit képvisel.

Szívügyük a hazai gyártás

Napjainkban az egészségünk az egyik legnagyobb luxus, aminek alapfeltétele a minőségi étkezés. A webshopban válogatott prémium élelmiszerek, ital különlegességek limitált darabszámban, etikus körülmények között és a legnagyobb odafigyeléssel készültek.

„Szeretjük a gasztronómiában a különlegességeket és akartunk ennek egy felületet biztosítani, mert bár a nyugati országokban már nagy hagyománya van ennek, Magyarországon talán még csak az elmúlt pár évben kezdett kibontakozni. Szívügyünk a hazai termék gyártása. Bár a világ finomságait gyűjtöttük össze, de fontos koncepció volt, hogy a magyar termelőket is összefogjuk. Szerencsére nagyon sok hazai termelővel ismerkedtünk meg, nagyon jó termékeket gyűjtöttünk össze, amik méltatlanul nem elég híresek. Amit csak lehet megpróbálunk itthonról beszerezni.” – mondta a családi vállalkozásról Dankó Dániel.

Sok nemzetközi termék is elérhető

A hazai termelők mellett a világ minden tájáról is gyűjtöttek különleges, minőségi élelmiszereket. Így került a kínálatukba a legjobb olasz bio kávé, a napfényes Szicíliából, vagy a 100 százalékban természetes tengeri só Ibiza partjairól. Dankó Dániel elmondta: a textíliáik miatt nagyon sok kapcsolatuk van Olaszországból, ezért indultak el ezen a vonalon. „Sok olasz prémiumtermék is megtalálható a kínálatunkban, amiket mi magunk nagyon szeretünk.”

Friss áru, kávézó és franchise

A webshop után 2022. októberében nyílik az első fizikai üzlet Budapesten a 12. kerületben, ahol friss áruval és kávézó-reggeliző résszel várják majd az odaérkezőket.

„Jelenleg csak száraz áru van, nincs hűtött termék, így meg tudtuk oldani, hogy országos kiszállítás legyen. Az üzletben viszont már lesz friss áru: hús, zöldség, gyümölcs, pékáru és tejtermékek is. Ott egy teljes bevásárlást el lehet majd intézni, a hagyományos módon, csak nem hagyományos termékekkel. A terv az, hogy 2023-tól már franchise rendszerben megkezdjük az országos kiskereskedelmi hálózat kiépítését” – tette hozzá a marketing menedzser.

Forrás: Store Insider


Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.