Az utazók számára készült exkluzív légitársasági divatcikk fokozatosan a hosszú távú útvonalakon kerül bevezetésre.
Az új MOSCHINO fedélzeti utazókészlet a márka első iparágközi együttműködése egy légitársasággal, ami várhatóan nagy érdeklődésre tarthat számot. A közös márkájú utazási készlet a hasznosságot a stílussal ötvözi és négy klasszikus színben kerül bevezetésre.
"Kezdetben a szelíd „francia kék" és az elegáns „kifinomult sötétszürke" árnyalatokban készülnek az utazókészletek,amelyeket a Tajvanra induló és onnan érkező járatok prémium business osztályú utasai kapják. Az utazási csomagokhoz exkluzív poggyászcímke is jár"
- tájékoztatott Sárdi Rezső a China Airlines magyarországi GSA-jétől.
A Love Moschino az egyik leghíresebb olasz márka. A divatiparban az ellentmondásos ruházat és kiegészítők révén vált híressé. Kollekcióiban a márka alapítójának rendkívüli egyéniségét tükrözi. Olyan sztárok, mint Gwyneth Paltrow és Madonna is kedveli a márka darabjait.