A vizuálisan is lebilincselő látványt nyújtó F&F Home „Fashion Now Does Homeware”elnevezésű kampánya feltűnő darabokat tartalmaz, amelyeket a neves művész, Thomas Bird tervezett és készített - több száz háztartási cikkből.
A divatos darabok között vannak tányérokból készült elegáns ruhák, de villákból és kanalakból készült készült darabok is.
A ruhák készítéséhez nem használtak mesterséges intelligenciát vagy CGI-t, mindent kézzel készítettek, több száz tányérból, valamint 500 kanálból és villából, olvasható az lbbonline.com oldalán.
A kampány szeptember 4-től négy héten keresztül fut majd az Egyesült Királyságban az OOH-on, valamint nyomtatott és közösségi oldalon.
Jan Marchant, az F&F Home vezérigazgatója a kampány kapcsán elmondta, hogy vásárlóik szeretnek a trendek előtt járni, és mindig kiváló ár-érték arányt kapni minőségi kompromisszumok nélkül. "Ezzel az izgalmas első lépéssel segíthetünk megvalósítani ezt az elkötelezettséget mind az otthoni térben, mind pedig új alapdarabjainkkal, amelyek a stílust és a jóízlést képviselik.