Elegáns ruha tányérból - meghökkentő kampány a Tesco-nál

A Tesco egy új, a BBH London-val közösen létrehozott kampánnyal indítja útjára válogatott és stílusos otthoni cikkeinek megújult kínálatát.

 A vizuálisan is lebilincselő látványt nyújtó F&F Home „Fashion Now Does Homeware”elnevezésű  kampánya feltűnő darabokat tartalmaz, amelyeket a neves művész, Thomas Bird tervezett és készített - több száz háztartási cikkből.

A divatos darabok között vannak tányérokból készült elegáns ruhák, de villákból és kanalakból készült készült darabok is.

A ruhák készítéséhez nem használtak mesterséges intelligenciát vagy CGI-t, mindent kézzel készítettek, több száz tányérból, valamint 500 kanálból és villából, olvasható az lbbonline.com oldalán.

 

A kampány szeptember 4-től négy héten keresztül fut majd az Egyesült Királyságban az OOH-on, valamint nyomtatott és közösségi oldalon.

Jan Marchant, az F&F Home vezérigazgatója a kampány kapcsán elmondta, hogy vásárlóik szeretnek a trendek előtt járni, és mindig kiváló ár-érték arányt kapni minőségi kompromisszumok nélkül. "Ezzel az izgalmas első lépéssel segíthetünk megvalósítani ezt az elkötelezettséget mind az otthoni térben, mind pedig új alapdarabjainkkal, amelyek a stílust és a jóízlést képviselik.

 

 


Napi látogatói limit Comino szigetén

Napi látogatói limit Comino szigetén 

Málta apró szigete, Comino már jó ideje a túlturizmus áldozata. A hatóságok most lépnek az ügyben.
A macska, „aki” megmentett egy japán vasútállomást

A macska, „aki” megmentett egy japán vasútállomást 

2007-ben a Wakayama Vasúttársaság vezetői úgy döntöttek, hogy egy macskát neveznek ki a Kishi állomás segédállomásfőnökévé, amely zseniális üzleti húzásnak bizonyult.
Életre szóló kaland Új-Zélandon

Életre szóló kaland Új-Zélandon 

A pályázatok benyújtására idén áprilisban nyílik ismét lehetőség.
Íme, Linz új jövőstratégiája

Íme, Linz új jövőstratégiája 

Take a RISK, visit LINZ: kockázatvállalás és jövőformálás a turizmusban.
Dachstein és Salzkammergut bemutatkozott Budapesten

Dachstein és Salzkammergut bemutatkozott Budapesten 

Turizmus egész évben: túrázás, kerékpározás és természet a Salzkammerguti régióban.
Bázeli harangok és böjti fesztivál

Bázeli harangok és böjti fesztivál 

A svájci kisváros farsangi hagyománya idén a hamvazószerda utáni hétre esik.
Az európai tőzsdék azonnal reagáltak a londoni repülőtérnél történt tűzesetre

Az európai tőzsdék azonnal reagáltak a londoni repülőtérnél történt tűzesetre 

Az utaztatási cégek részvényeinek árfolyamcsökkenése érzékenyen érintette az európai tőzsdemutatókat.
Bemutatkozott a Szlovák Paradicsom és Igló

Bemutatkozott a Szlovák Paradicsom és Igló  

A magyarok körében Szlovákia egész évben népszerű, különösen a Szlovák Paradicsom környéke, amely egész évben várja a látogatókat.
Indulhatnak a turisták Szantorini szigetére

Indulhatnak a turisták Szantorini szigetére 

A Szantorinit érintő földrengési aktivitás csökkenését követően a sziget készen áll arra, hogy fogadja a turistákat a közelgő szezonban.
Osztrák workshop a budai Vár tövében

Osztrák workshop a budai Vár tövében 

Ahány tartomány, annyiféle ajánlat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.