Nemzetközi elismerés a magyar MICE imázsfilmnek

Nemzetközi elismerés a magyar MICE imázsfilmnek 

Arany díjat nyert a Turisztikai Filmfesztiválok Nemzetközi Bizottsága (International Committee of Tourism Film Festivals – CIFFT) imázsfilmek számára meghirdetett világverseny dél-afrikai állomásán a Magyar Kongresszusi Iroda MICE desztinációs kisfilmje.
Exkluzív album és filmek a Magyar Nemzeti Parkokról

Exkluzív album és filmek a Magyar Nemzeti Parkokról 

Magyarország nemzeti parkjairól dokumentumfilm és imázsfilm készült, valamint a parkokat bemutató exkluzív album született.
Díjat nyert Cannes-ban Linz provokatív imázsfilmje

Díjat nyert Cannes-ban Linz provokatív imázsfilmje 

Arany Delfinnel díjazták a Linz Tourismus provokatív kisfilmjét, amely a Cannes-i Corporate Media & TV nemzetközi fesztiválon mérette meg magát. Ausztriában pedig a Szövetségi Digitalizációs és Gazdasági Minisztérium kitűnő gazdasági témájú rövidfilmeknek járó elismerő oklevelét kapta meg a „Linz ist Linz” turisztikai reklámfilm – tájékoztatta szerkesztőségünket Kovács Balázs, a Linz Tourismus magyar piacért is felelős régiós megbízottja.

Új imázsfilm készült Nyíregyházáról 

A videó elkészítésének célja az volt, hogy a turistáknak megmutassák a város turisztikai attrakcióit és programlehetőségeit.
Visegrád újabb imázsfilmet készített

Visegrád újabb imázsfilmet készített 

A Visegrád és Környéke Turisztikai és Marketing Egyesület évszakokon átívelő imázsfilmjének legújabb darabja, a Nyár is elkészült.
Felrobbantotta a netet Linz szókimondó imázsfilmje

Felrobbantotta a netet Linz szókimondó imázsfilmje 

Az egyik leginnovatívabb ausztriai turisztikai egyesület hírében álló Linz Tourismus újabb vakmerő akcióval hívta fel magára a figyelmet. Egy alig három perces videóval immáron több, mint egy hete tematizálja az osztrák médiát és közbeszédet, a szokatlan akció továbbra is hatalmas hullámokat ver.

Elkészült Visegrád legújabb imázsfilmje 

Elkészült Visegrád évszakokon átívelő sorozatának második része, a Tavasz.
Arany Delfin az MTÜ-nek

Arany Delfin az MTÜ-nek 

Turisztikai film kategóriában nyerték el Cannes-ban az elismerést.

Budapest megvár! – üzeni a magyar főváros új imázsfilmje 

A városlakóknak, valamint a hazai és külföldi turistáknak szól a szpot, amiben egy táncos és egy cimbalom töltik meg élettel Budapest kihalt tereit.

Portugália üzeni, hogy megvárja a turistákat 

A globális turizmus komolyan szenved a világjárvány hatásaitól. Mindeközben a Turismo de Portugal új imázsvideót tett közzé.

Ezek lettek a legjobb turisztikai imázsfilmek 

Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének, a UNWTO-nak kétévente tartott közgyűlésén a tagok ismét megszavazták a legjobb turisztikai imázsfilmeket. 

Új imázsfilmmel rukkolt elő a DZT 

A közel ötperces film hét hónapnyi produkciós időt vett igénybe, és lenyűgöző éjszakai képeket dolgoz fel Németország több mint 70 forgatási helyszínén.

Világbajnokok ugrálják körbe Sárvárt 

Egyedülálló együttműködésből született meg Sárvár új, dinamikus és fiatalos imázsvideója.

Új imázsfilm készült Hévízről 

Hévíz új turisztikai kisfilmjében bemutatják, hogyan kapcsolódhatunk ki a fürdővárosban.

A fiatalokhoz szól Baranya új imázsfilmje 

Baranya megye értékeit mutatja be az a hétperces imázsfilm, amely néhány nap leforgása alatt vált népszerűvé a világhálón. A Földművelésügyi Minisztérium és a Hungarikum Bizottság támogatásával létrejött alkotás egy helybéli fiatal szempontjából mutatja be Baranya értékeit. A koncepció nem véletlen, fő célcsoport ugyanis a fiatal generáció. 

Imázsfilm készült a Csongrád Megyei Értéktárról 

A Földművelésügyi Minisztérium támogatásával, a TISZApART Média Kft. kivitelezésében elkészült a Csongrád Megyei Értéktárat bemutató 26 perces, HD minőségű imázsfilm, amely DVD-n magyar és angol nyelvű narrációval is elérhető.

A magyar imázsfilm lett a legjobb európai turisztikai videó 

A „Hungary – More than expected" című imázsfilm az ENSZ turisztikai világszervezetének 21. közgyűlése alkalmából meghirdetett verseny európai díját nyerte el.

Magyar imázsfilmre is szavazhatunk az UNWTO versenyén 

Először szervezett versenyt az ENSZ Turisztikai Világszervezete imázsfilm kategóriában, a mezőnyben a magyar „More Than Expected” című videó is szerepel.

Jópofa vagy inkább bosszantó az új Budapest-imázsfilm? 

A videó a főváros pörgős vigalmi negyedét mutatja be. Van, akinek tetszik, akad, akit rettentően felbosszant. 

Új imázsfilmmel népszerűsítik az öt csillagra pályázó Sárvárt 

„Mi egy ötcsillagos Sárvárt építünk” – adta meg az alaphangot ötödik alkalommal megtartott évértékelőjén Kondora István polgármester a napokban.

Negédes országimázsfilm Thaiföldről 

A thaiföldi turisztikai hatóság „Utálom Thaiföldet” címmel országimázsfilmet forgatott. Ennek oka, hogy az elmúlt években Thaiföld turisztikai imázsa jelentősen megromlott, köszönhetően többek között a 2014. májusában lezajlott katonai puccsnak, ezáltal nagy mértékben csökkent a turisták száma is.

Sanghajban is tarolt Magyarország új imázsfilmje 

A Legjobb Turisztikai Imázsfilm díjat nyerte el Sanghajban a Magyar Turizmus Zrt. „Think Hungary – More Than Expected" című imázsfilmje.

Turisztikai filmpályázatot hirdetett az ETC 

Az Európai Turisztikai Bizottság (ETC) My EuroShorts néven filmpályázatot hirdetett. Bárki jelentkezhet, nincs szükség profi filmkészítési tapasztalatra. 

Imázsfilm Észak-Koreáról? Létezik! 

„Lépjen be Phenjanba!” címmel készített imázsfilmet az észak-koreai fővárosról a főként városmarketinggel foglalkozó JT Singh nevű vállalat Rob Whitworth operatőrrel közösen a Koryo Tours megbízásából.

Ne ülj a várfalra, igyál inkább egri bort! 

"Eger a te történeted!" címmel megjelent a történelmi város új imázsfilmje.

Rangos elismerésben részesült a Magyarország-imázsfilm 

A Magyar Turizmus Zrt. (MT) nevezte a „Hungary - more than expected" című új angol nyelvű Magyarország-imázsfilmet az osztrák TAI Werbe Grand Prix-re, ahonnan bronzérmet hozott haza tv-szpot kategóriában.

Nagy riválisaink is bemutatták imázsfilmjüket 

A héten debütált a Csehországot népszerűsítő kisfilm fiatalos, laza hangulatot árasztva. A kérdés már csak az elég megyőzőre sikerült-e? 

Szingapúri imázsfilm borzolja az idegeket 

Az Index Mindeközben című rovatában láttuk az alábbi, háromperces szingapúri imázsfilmet, ami tényleg annyira rossz, hogy érdemes megnézni.

Nemzetközi díjat nyert hazánk imázsfilmje 

Magyarország tavaly ősszel debütált imázsfilmje a második helyezést érte el Európa legrangosabb turisztikai film- és multimédiaversenyén Berlinben: a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült rövidfilm a Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriában lett díjnyertes.

Megmérkőzik az új Magyarország-imázsfilm 

A Magyar Turizmus Zrt. Ausztriában benevezte a „Hungary - more than expected" című új angol nyelvű Magyarország imázsfilmet az osztrák TAI Werbe Grand Prix-re.

Pécsi imázsfilm - gördeszkás szemmel 

Imázsfilm készítésére írt ki pályázatot Pécs városa. Nyolc pályamű érkezett be a felhívásra, a zsűri két gördeszkás srác klipjét találta a legjobbnak. 

A kocka el van vetve! Itt az új európai imázsfilm 

A londoni World Travel Market kiállításon mutatták be idén novemberben Európa új turisztikai promóciós kisfilmjét, amelyet az ETC megbízásából készített a Screen South ügynökség. A négy perces szpotot a EuroShorts „Európa – egy végtelen utazás” című filmes pályázat nyertes alkotói rendezhették. A megmérettetés komolyságát jelzi, hogy a bíráló bizottság elnöki tisztét Sir Allan Parker, tizenkilencszeres BAFTA-díjas filmrendező töltötte be.

Eltérő vélemények az új Magyarország-filmről 

Reméljük, a turisták figyelmét is legalább annyira felkelti a legfrissebb Magyarország-imázsfilm, mint a témában a napokban megnyilatkozó több tucat szakemberét. Kritikus, egymással is vitázó véleményüket most csokorba gyűjtve adjuk közre. 

Az új magyar imázsfilm leszámolna a sztereotípiákkal 

Think Hungary – More than expected (Magyarország – több, mint amit várt) – ez a szlogen mostantól sokszor lesz hallható. És remélhetőleg nemcsak idehaza, hanem a világban sokfelé mások is megismerik majd. Hiszen e jelmondattal, és a hozzá tartozó imázs filmmel debütál a hétfőn kezdődő londoni WTM-en (Word Travel Market), a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállításán a Magyar Turizmus Zrt.(MT Zrt).

Gyönyörű time-lapse Európa ikonikus épületeiről 

Eddig sosem látott módon mutatja be az Európai építészeti szépségét és sokszínűségét az a Luke Shepard által készített videó, amely a Nightvision fantázianevet kapta. 

Imázsfilm készült a Dél-Dunántúlról 

Imázsfilm készült a Dél-Dunántúli régió turisztikai értékeiról. 

Díjnyertes lett a horvát Örömóda 

A Horvát Idegenforgalmi Közösség „Örömóda” c. propagandafilmje nyerte el a „Das Goldene Stadttor” díjat a berlini ITB turisztikai kiállításon megrendezésre került Nemzetközi Turisztikai Filmek fesztiválján, melyen 28 ország 92 marketingfilmje indult. 

Fődíjas a magyar EU elnökség filmje 

Riga után Varsóban is fődíjat nyert a magyar EU-elnökség imázsfilmje.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!