A verseny a turisztikai reklámok legrangosabb éves seregszemléjének számít Ausztriában, amelynek ünnepélyes díjátadójára május 27-én került sor Bécsben, a belvárosi Hotel Hiltonban.
Az imázsfilm 140 és 90 másodperces verziója:
{youtube|id=lySnQRmQbiM}
{youtube|id=A3DDTfNaz4I}
Az ősszel megjelent magyar imázsfilm (erről szakmai kritikákat ebben a cikkben olvashat) a "tv-spot" kategóriában ért el harmadik helyezést, így magkapta a „Signum Laudis in Bronze" érmet és oklevelet. A nagy presztízsű díjért versenyben volt az osztrák nemzeti marketingszervezet, az Österreich Werbung új reklámszpotja is, amely azonban nem ért el dobogós helyezést. A magyar imázsfilmet - igen szoros versenyben - csak a Schladming-Dachstein turisztikai régió szpotja, valamint az Airberlin imázsfilmje előzte meg. A nemzetközi tévécsatornákon már vetített magyar imázsfilm a közönségszavazatok alapján az osztrákok szívét is meghódította.
Nem ez az első díj, amit bezsebel az imázsfilm, márciusban számolt be róla a Kreatív, hogy a második helyet szerezte meg a film a berlini Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriájában.
Forrás: Kreatív Online