A videót a Singapore Tourism Board rendelte meg a Fülöp-szigetek országos televíziójától, az ABS-CBN-től, hogy a miniállamot népszerűsítse a fülöp-szigetekiek körében.
A film azonban annyira röhejes, hogy az STB-nek közleményt kellett kiadnia, amiben az ABS-CBN-t vádolták azzal, hogy gyatra minőségű filmet csináltak nekik. A videóról egy szingapúri híroldal úgy írt, mint ami "annyira rossz, hogy biztos vírusvideó lesz belőle".
Mint minden turisztikai filmet, ezt is feltöltötték a Youtube-csatornájukra, ahonnan azonban hamar eltávolították, mert "nem volt jó visszhangja a felhasználók körében" - áll a közleményben, amelyről a Mumbrella, ázsiai médiával és marketinggel foglalkozó szingapúri oldal számol be.
{youtube|id=gDOqIYqrldg}
Az STB ugyanakkor megvédte a filmet, mondván, csak az első héten 3400 lájkot kapott és 900 komment olvasható a Youtube-on, amelyek nagy része pozitív hangvételű. A közleményben az STB arra hívja fel a figyelmet, hogy mindenkitől várnak olyan ötleteket, ami Szingapúr népszerűsítésére használható. A turisztikai hivatal vezető ügynöksége jelenleg a JWT, a b2b-hirdetéseket pedig az M&C Saatchi bonyolítja.
Forrás: Index, Mumbrella.asia, kreativ.hu