Nemzetközi elismerés a magyar MICE imázsfilmnek

Arany díjat nyert a Turisztikai Filmfesztiválok Nemzetközi Bizottsága (International Committee of Tourism Film Festivals – CIFFT) imázsfilmek számára meghirdetett világverseny dél-afrikai állomásán a Magyar Kongresszusi Iroda MICE desztinációs kisfilmje.

A tizenegy állomásból álló egész éves nemzetközi megmérettetésre nevezett MICE desztinációs kisfilm már az első fordulónak otthont adó japán fesztiválon finalistaként végzett, a Cape Town-i állomásának pedig egyik nyertese. „Új utat építettünk a szabadidős turizmustól az üzleti rendezvények felé, mely során a képi megjelenítés eszköztára is része az identitásnak. A Hungarian & Budapest Convention Bureau kettős brandjének megalkotásakor, saját szakértő projektcsapatunkon túl, a legszélesebb módon és körben vontuk be a szakmát a közös gondolkodásba – idézi fel Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezető igazgatója.

A fokvárosi városházán tartott, Denay Willie, a Rainbow Academy alapítója által vezett látványos díjátadó ünnepségen 80 díjat adtak át, köztük ezüst, arany és grand prix nyerteseket három kategóriában: DOC & TV, Tourism International és Tourism Africa. A nemzetközi nyertesek között vannak ausztrál, osztrák, horvát, fidzsi-szigeteki, görög, magyar, olasz, japán, litván, fülöp-szigeteki, portugál, katari, szlovén, dél-afrikai, spanyol és ugandai audiovizuális produkciók. 55 ország 315 pályamunkája indult a fesztiválon. A zsűriben a marketing, a turizmus és az audiovízió területén jártas szakemberek foglaltak helyet.



Bécs május 22-én, majd Zágráb, Spanyolország, Franciaország, Szerbia, Portugália és Görögország turisztikai fesztiváljai lesznek a további helyszínek. Az eseménysorozat végén összesítik a finalisták pontjait, s a legkiemelkedőbbeket az esztendő legjobbjaiként (the World’s Best Tourism  Films of the year) hirdetik ki.

Az imázsfilm a Graphasel Design Stúdió kreatív koncepciója és forgatókönyve alapján készült. Csorba Miklós producer és Lehel Olivér rendező jegyezték a filmet, amelynek narrátorát nagy nemzetközi casting során választották ki. A professzionális filmes stáb és az MKI közötti több hónapos közös munka világította meg a desztinációs értékeket és hívószavakat. A folyamat kezdő lépéseként pedig a piaci partnerek fókuszcsoportjaival tartottak workshopokat. A produkció igazi csapatmunka volt.

Így született

Workshopokat szerveztek strukturált kérdések megválaszolására, hogy a branding folyamat végére tökéletesen tisztában legyenek az értékekkel, amelyek megkülönböztetik a magyar ajánlatokat a versenytársakétól. A magyar és külföldi megkérdezettek közös válaszként fogalmazták meg a kiváló minőségű magyar szolgáltatás mellett, a szektorban tevékenykedők felkészültségét, problémamegoldó képességét és talpraesettségét. Ezen üzenet valóra váltásáért született meg a Just make a wish szlogen. A felsorolt erősségek nélkülözhetetlenek a convention bureau-k működéséhez, s nemcsak elengedhetetlenek, de plusz értéket is jelentenek, amit hangsúlyozni kell. „Bármilyen igény merül fel, a megrendelő részéről, folyamatosan azt a visszajelzést kapjuk, hogy nem ismerünk lehetetlent, mi mindent megoldunk, a szakembereink varázslók” - hangzott el a szakmától a workshopon. „Számomra legnagyobb értéket a sok párbeszéd, a közös munka jelentette, amely gyümölcseként ez a film megszületett” – mondta az igazgató.





 


Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja

Teljes a STRAND Fesztivál zenei programja 

Bejelentették a teljes zenei programot a STRAND Fesztivál szervezői.
Halló, itt a Kiscelli Múzeum!

Halló, itt a Kiscelli Múzeum! 

A telefonálás történetébe nyújt bepillantást a Kiscelli Múzeum legújabb időszaki kiállítása.
Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben

Úszóünnep a Lágymányosi-öbölben 

Közel 2000 úszóval rekordot döntött a 3. MOL Campus Öbölúszás.
Kétszámjegyű növekedsé is lehet idén az utasbiztosítások piacán

Kétszámjegyű növekedsé is lehet idén az utasbiztosítások piacán 

Az utazók zöme Európában nyaral, belföldön is sokan terveznek üdülni.
Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson

Rekordszámú résztvevő a LIDL Balaton-átúszáson 

A Balaton-átúszás 5,2 km-es távján 10500-an vágnak majd neki, hogy Révfülöpről átússzanak Balatonboglárra.
Ízek, illatok, zongora, Balaton

Ízek, illatok, zongora, Balaton 

Nem minden nap láthatunk olyan zongorát a balatoni utcákon, amelyet külön biztonsági szakemberek őriznek.
Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden

Fiatal vitorlázók és liberázás Balatonfüreden 

Közel kétszáz, a Balaton térségében tanuló általános és középiskolás ismerkedhetett meg a vitorlázással három napon keresztül Balatonfüreden, a Kékszalag Portban.
Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján

Karikó Katalin Nobel-díját is kiállítják a Múzeumok Éjszakáján 

Van egy hely Budapesten, ahol a tudomány több száz éves öröksége, legendás történetek és modern kérdések találkoznak.
Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten

Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten 

Június 26–27-én Budapestre érkezik a China Brand Fair, Közép-Európa egyik legnagyobb kínai üzleti és kulturális rendezvénye.
Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén

Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén 

Mintegy 140 cigányzenekar szórakoztatta a magyar vendéglátóhelyek közönségét a Dankó Pista Emléknapon.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.