Nemzetközi elismerés a magyar MICE imázsfilmnek

Arany díjat nyert a Turisztikai Filmfesztiválok Nemzetközi Bizottsága (International Committee of Tourism Film Festivals – CIFFT) imázsfilmek számára meghirdetett világverseny dél-afrikai állomásán a Magyar Kongresszusi Iroda MICE desztinációs kisfilmje.

A tizenegy állomásból álló egész éves nemzetközi megmérettetésre nevezett MICE desztinációs kisfilm már az első fordulónak otthont adó japán fesztiválon finalistaként végzett, a Cape Town-i állomásának pedig egyik nyertese. „Új utat építettünk a szabadidős turizmustól az üzleti rendezvények felé, mely során a képi megjelenítés eszköztára is része az identitásnak. A Hungarian & Budapest Convention Bureau kettős brandjének megalkotásakor, saját szakértő projektcsapatunkon túl, a legszélesebb módon és körben vontuk be a szakmát a közös gondolkodásba – idézi fel Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezető igazgatója.

A fokvárosi városházán tartott, Denay Willie, a Rainbow Academy alapítója által vezett látványos díjátadó ünnepségen 80 díjat adtak át, köztük ezüst, arany és grand prix nyerteseket három kategóriában: DOC & TV, Tourism International és Tourism Africa. A nemzetközi nyertesek között vannak ausztrál, osztrák, horvát, fidzsi-szigeteki, görög, magyar, olasz, japán, litván, fülöp-szigeteki, portugál, katari, szlovén, dél-afrikai, spanyol és ugandai audiovizuális produkciók. 55 ország 315 pályamunkája indult a fesztiválon. A zsűriben a marketing, a turizmus és az audiovízió területén jártas szakemberek foglaltak helyet.



Bécs május 22-én, majd Zágráb, Spanyolország, Franciaország, Szerbia, Portugália és Görögország turisztikai fesztiváljai lesznek a további helyszínek. Az eseménysorozat végén összesítik a finalisták pontjait, s a legkiemelkedőbbeket az esztendő legjobbjaiként (the World’s Best Tourism  Films of the year) hirdetik ki.

Az imázsfilm a Graphasel Design Stúdió kreatív koncepciója és forgatókönyve alapján készült. Csorba Miklós producer és Lehel Olivér rendező jegyezték a filmet, amelynek narrátorát nagy nemzetközi casting során választották ki. A professzionális filmes stáb és az MKI közötti több hónapos közös munka világította meg a desztinációs értékeket és hívószavakat. A folyamat kezdő lépéseként pedig a piaci partnerek fókuszcsoportjaival tartottak workshopokat. A produkció igazi csapatmunka volt.

Így született

Workshopokat szerveztek strukturált kérdések megválaszolására, hogy a branding folyamat végére tökéletesen tisztában legyenek az értékekkel, amelyek megkülönböztetik a magyar ajánlatokat a versenytársakétól. A magyar és külföldi megkérdezettek közös válaszként fogalmazták meg a kiváló minőségű magyar szolgáltatás mellett, a szektorban tevékenykedők felkészültségét, problémamegoldó képességét és talpraesettségét. Ezen üzenet valóra váltásáért született meg a Just make a wish szlogen. A felsorolt erősségek nélkülözhetetlenek a convention bureau-k működéséhez, s nemcsak elengedhetetlenek, de plusz értéket is jelentenek, amit hangsúlyozni kell. „Bármilyen igény merül fel, a megrendelő részéről, folyamatosan azt a visszajelzést kapjuk, hogy nem ismerünk lehetetlent, mi mindent megoldunk, a szakembereink varázslók” - hangzott el a szakmától a workshopon. „Számomra legnagyobb értéket a sok párbeszéd, a közös munka jelentette, amely gyümölcseként ez a film megszületett” – mondta az igazgató.





 


Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.
Májusban jön a Budapest100

Májusban jön a Budapest100 

Rekordmennyiségű ház- és közösségi kert nyitja meg idén a kapuit.
Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban

Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban 

Izgalmas kalanddal várja a DinoPark KÖKI látogatóit a húsvéti ünnepek alatt.
Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok

Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok 

Két hétvége, négy rendezvény: tavaszi pezsgés Esztergomban.
Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba

Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba 

Húsvét a Madame Tussauds Budapestben: programok és új figurák várják a látogatókat.
Nincs húsvét Tojás-kút nélkül

Nincs húsvét Tojás-kút nélkül 

Húsvét és tavaszi szünet Székesfehérváron.
Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban

Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban  

Elkezdődött a mitikus világot megidéző Walk My World immerzív produkció építése a Millenárison
Három nap – nyolc világsztár Paloznakon

Három nap – nyolc világsztár Paloznakon 

Idén nyáron ismét jazzbe borul a Balaton-felvidék.
Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást

Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást 

A nagy érdeklődésre való tekintettel a tervezetthez képest három héttel később, április 21-én, húsvéthétfőn zár a Szépművészeti Múzeum Munkácsy-kiállítása,
Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben

Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben 

Májusban újra a szabadtéri élményeké a főszerep a Zsolnay Negyedben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.