Nemzetközi elismerés a magyar MICE imázsfilmnek

Arany díjat nyert a Turisztikai Filmfesztiválok Nemzetközi Bizottsága (International Committee of Tourism Film Festivals – CIFFT) imázsfilmek számára meghirdetett világverseny dél-afrikai állomásán a Magyar Kongresszusi Iroda MICE desztinációs kisfilmje.

A tizenegy állomásból álló egész éves nemzetközi megmérettetésre nevezett MICE desztinációs kisfilm már az első fordulónak otthont adó japán fesztiválon finalistaként végzett, a Cape Town-i állomásának pedig egyik nyertese. „Új utat építettünk a szabadidős turizmustól az üzleti rendezvények felé, mely során a képi megjelenítés eszköztára is része az identitásnak. A Hungarian & Budapest Convention Bureau kettős brandjének megalkotásakor, saját szakértő projektcsapatunkon túl, a legszélesebb módon és körben vontuk be a szakmát a közös gondolkodásba – idézi fel Békefi Anna, a Magyar Kongresszusi Iroda ügyvezető igazgatója.

A fokvárosi városházán tartott, Denay Willie, a Rainbow Academy alapítója által vezett látványos díjátadó ünnepségen 80 díjat adtak át, köztük ezüst, arany és grand prix nyerteseket három kategóriában: DOC & TV, Tourism International és Tourism Africa. A nemzetközi nyertesek között vannak ausztrál, osztrák, horvát, fidzsi-szigeteki, görög, magyar, olasz, japán, litván, fülöp-szigeteki, portugál, katari, szlovén, dél-afrikai, spanyol és ugandai audiovizuális produkciók. 55 ország 315 pályamunkája indult a fesztiválon. A zsűriben a marketing, a turizmus és az audiovízió területén jártas szakemberek foglaltak helyet.



Bécs május 22-én, majd Zágráb, Spanyolország, Franciaország, Szerbia, Portugália és Görögország turisztikai fesztiváljai lesznek a további helyszínek. Az eseménysorozat végén összesítik a finalisták pontjait, s a legkiemelkedőbbeket az esztendő legjobbjaiként (the World’s Best Tourism  Films of the year) hirdetik ki.

Az imázsfilm a Graphasel Design Stúdió kreatív koncepciója és forgatókönyve alapján készült. Csorba Miklós producer és Lehel Olivér rendező jegyezték a filmet, amelynek narrátorát nagy nemzetközi casting során választották ki. A professzionális filmes stáb és az MKI közötti több hónapos közös munka világította meg a desztinációs értékeket és hívószavakat. A folyamat kezdő lépéseként pedig a piaci partnerek fókuszcsoportjaival tartottak workshopokat. A produkció igazi csapatmunka volt.

Így született

Workshopokat szerveztek strukturált kérdések megválaszolására, hogy a branding folyamat végére tökéletesen tisztában legyenek az értékekkel, amelyek megkülönböztetik a magyar ajánlatokat a versenytársakétól. A magyar és külföldi megkérdezettek közös válaszként fogalmazták meg a kiváló minőségű magyar szolgáltatás mellett, a szektorban tevékenykedők felkészültségét, problémamegoldó képességét és talpraesettségét. Ezen üzenet valóra váltásáért született meg a Just make a wish szlogen. A felsorolt erősségek nélkülözhetetlenek a convention bureau-k működéséhez, s nemcsak elengedhetetlenek, de plusz értéket is jelentenek, amit hangsúlyozni kell. „Bármilyen igény merül fel, a megrendelő részéről, folyamatosan azt a visszajelzést kapjuk, hogy nem ismerünk lehetetlent, mi mindent megoldunk, a szakembereink varázslók” - hangzott el a szakmától a workshopon. „Számomra legnagyobb értéket a sok párbeszéd, a közös munka jelentette, amely gyümölcseként ez a film megszületett” – mondta az igazgató.





 


Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.
Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum

Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum 

Eredményt hirdettek a múzeum megjelenésére kiírt pályázaton: az első helyet a világ egyik vezető irodája szerezte meg.
A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház

A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház 

Július 5. és augusztus 17. között Salföldön várják a közönséget.
Újra nyit a Dinó Park

Újra nyit a Dinó Park 

Megkezdi az idei szezont Budapest egyik kedvenc élményparkja, a DinoPark KÖKI 25 helyszínnel és 80 dinoszaurusszal várja látogatóit.
Majomtúra a Richter Safari Parkban

Majomtúra a Richter Safari Parkban 

Pénteken nyitja meg újra kapuit a nagykőrösi Richter Safari Park, ahol az idei szezonban majomtúra is várja az érdeklődőket .
Tradicionális húsvéti vásár Budapest kellős közepén

Tradicionális húsvéti vásár Budapest kellős közepén 

Nyit a Vörösmarty Tavasz. Még locsolkodás is lesz a pesti Belvárosban.
Magyar design a nemzetközi élvonalban

Magyar design a nemzetközi élvonalban 

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) immár negyedik alkalommal biztosít megjelenési lehetőséget a kreatívipari szereplőknek a designipar egyik legnívósabb szakmai eseményén, a Milan Design Weeken április 7-13. között.
Mátraszentistváni Sípark: soha ennél rosszabb szezont!

Mátraszentistváni Sípark: soha ennél rosszabb szezont! 

Közel ötvenezer vendéget fogadott a Sípark a 2023-2024-es téli szezonban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.