A thai országimázsfilmben egy brit turista története látható, aki, miután észreveszi, hogy ellopták a táskáját, elkeseredett, dühös, kijelenti azt is, hogy utálja az országot.
Hamarosan azonban megismeri a thai emberek kedvességét, segítőkészségét és megváltozik a véleménye. Azt nem áruljuk el, hogy meglesz-e a táska, hogy mi lesz a brittel, de annyi sejthető, hogy happy end következik a végén.
{youtube|id=54uzEouACYs}
A L’ADN című francia nyelvű innovációs magazin beszámolója szerint Thaiföldön kritikával fogadták a szpotot, mert a brit találkozása egy helyi lánnyal túlságosan valószerűtlen és negédes, és félnek attól, hogy a letelepedő külföldiek ki akarják majd használni a helyiek rossz életkörülményeit. A turisztikai hatóság vezetője úgy nyilatkozott, hogy ezt a reklámformátumot egy előtanulmány hatására választották, mely szerint ez hatásosabb lesz, mint a klasszikus hirdetések. A vezető szerint a szpot belföldi célközönségét emlékeztetni kell arra, hogy milyen fontos a turisták barátságos fogadása, a külföldiek figyelmét pedig a helyiek kedvességére és vendégszeretetére akarják felhívni. A Youtube-on persze más kritikák olvashatók főleg a videó alatt, ugyanis azt elfelejtették feltüntetni a leírásban, hogy ez egy reklámfilm. Mindensetre már majd kétmillióan nézték meg és egyelőre főként lájkolják a filmet.
A hírt a Médianéző nemzetközi tematikus hírfigyelő szolgáltatásának köszönhetjük! Forrás: L’ADN.
Forrás: Kreatív Online