Stratégia cikkek
Árháború helyett többcsatornás árstratégiát alkalmaz a METRO
2022-ben a METRO árképzését a többcsatornás nagykereskedelmi modell alkalmazásához igazította, és az elmúlt hónapok bebizonyították, hogy ez nemcsak versenyképességet hozott, hanem win-win megoldást is jelentett.
Szakmai workshop keretében mutatta be stratégiáját az MKI
Félszáz szakmai partner interaktív együttműködésével ültette át a mindennapok gyakorlatába tavasszal elkészült stratégiáját a Magyar Kongresszusi Iroda (MKI). Amelynek során bemutatták a Gaining Edge által készített tanulmány legfontosabb következtetéseit.
Nagykereskedelmi csúcsokra tör a METRO
Október 12-én a METRO beavatta elért eredményeinek és éves stratégiájának részleteibe partnereit. Az országszerte 13 áruházzal jelen lévő nagykereskedő hibrid Partnerkonferenciáján közel 120 fő személyesen vett részt, további 100 pedig online követte a METRO budaörsi Gasztroakadémiáján folyó eseményeket - tájékoztatta lapunkat a társaság.
Megismertette beszállítóival 2022-es stratégiáját a METRO
Hibrid módon, 150 fő személyesen, 100-an pedig online vettek részt a lánc konferenciáján, hogy meghallgassák a vezetők előadásait az előző időszak tapasztalatairól és a 2022-es stratégiáról - írja testvérlapunk, a Store Insider.
Neuromarketing és turizmus
A bécsi legújabb turizmusstratégiát az agykutatás területén elért eredményeket a korszerű marketingeljárásokkal ötvöző neuromarketing alapvetései mentén dolgozták ki.
Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia: drasztikus átalakulás jöhet
Megjelent a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030, az állami turizmusirányítás célrendszerét és eszközrendszerét 2030-ig meghatározó alapdokumentumot a kormány honlapján tették közzé.
Bemutatták az osztrák Digitális Turizmus-stratégiát
Szeptember 11-12 között Ausztria leginnovatívabb városában, Linzben gyűlt össze az osztrák turisztikai szakma több mint 400 képviselője, hogy megvitassák a frissen prezentált Digitális Turizmus-stratégiát – tájékoztatta szerkesztőségünket Kovács Balázs, aki GD Consulting képviseletében a helyszínen követte az eseményeket.
A 417 kilométer hosszú lehetőség
A Magyar Limes Szövetség szakmai tanácskozást rendezett december elején a Duna középső és nyugati szakaszának turisztikai hasznosításának lehetőségeiről.
A gyógynövény-ágazat fellendítésére készül átfogó koncepció
Magyarország rövid időn belül gyógynövénytermesztő nagyhatalommá válhat, ennek feltételeit most dolgozza ki a Gyógynövény Kutató Intézet Kft. a vidékfejlesztési tárca felkérésére.
Élelmiszerbotrányok: Átfogó stratégiát készít a VM
A Vidékfejlesztési Minisztérium már gőzerővel dolgozik egy átfogó élelmiszerlánc-biztonsági stratégián.Az érintett vállalkozásokat az Élelmiszer szaklap konzultációra hívja. Jöjjön el és értesüljön első kézből a készülő stratégiáról! Tegye fel kérdéseit a szakmai reggelin!
Lokális stratégiával operál a KFC
A KFC étteremlánc az egyes afrikai piacokon másféle stratégiát, termékválasztékot és reklámot alkalmaz a jelentős regionális különbségek miatt - írja a Marketinginfo.
Új turizmusfejlesztési stratégiát dolgoznak ki a Balatonnak
Tekintettel a Balaton régió Magyarország turizmusában játszott stratégiai szerepére, a Magyar Turizmus Zrt. – mint a Balatoni Regionális Marketingigazgatóságot is működtető nemzeti turisztikai marketingszervezet – kezdeményezte a Balaton régió új fejlesztési stratégiájának elkészítését, elsődleges partnerként megjelölve a közelmúltban megalakult Balatoni Regionális TDM Szövetséget. A szakmai együttműködés célja egy olyan fejlesztési dokumentáció létrehozása, amely alapja lehet a Balaton régió közép távú fejlesztési stratégiájának, amely a tó és a régió turizmusát ismét növekedési pályára állíthatja, közölte lapunkkal a két szervezet.
Ugorjunk! Budapest Turizmus Stratégia
A fővárosi kezelésben lévő legtöbb turista által látogatott közterületeken hivatalos Budapestinfo Pontokat állítanak fel, itt lehet majd turisztikai szolgáltatásokról bővebb információt kapni. Erről és a most elkészült fővárosi turisztikai marketingstratégiáról számolt be Molnár József, a Budapesti Turisztikai Desztináció Menedzsment Nonprofit Kft. (BTDM) ügyvezető igazgatója kedden, a Kempinski Hotelben megtartott sajtótájékoztatóján.
Készül Gyenesdiás desztináció fejlesztési stratégiája
A Gyenesdiási Turisztikai Egyesület január 17-én tartott kibővített választmányi ülésén nyilvános fórumon mutatták be Gyenesdiás desztináció fejlesztési stratégiájának tervezetét, melynek fókuszában a turizmus áll.
A stratégiával rendelkező fővárosok sikeresek
A városlátogató turizmus az európai gazdaságban komoly szerepet játszó tényezővé nőtte ki magát. A fővárosokban kiemelt jelentősége van a kongresszusi turizmusnak is - derül ki a Roland Berger, osztrák stratégiai konzultáns és társai által 24 európai főváros turizmusának alakulásáról készített 2005-2010-es évekre kiterjedő felméréséből.
Kormányhatározat készül a vendéglátás helyzetének javításáról
Év végéig adna lehetőséget a kormány a nemzetgazdasági miniszternek a Széchenyi Pihenő Kártya keretében egy jól azonosítható, új, a vendéglátás forgalmának növelését célzó, 2012. január 1-től bevezetendő béren kívüli juttatásra vonatkozó javaslat kidolgozására - derül ki a vendéglátás helyzetét javító intézkedési csomagról szóló határozat tervezetéből.
Kész az új nemzeti légügyi stratégia
Széleskörű összefogással készült el az új nemzeti légügyi stratégia, amely a szakma egységes álláspontját tükrözi, ezért jó alapul szolgál majd a következő időszak légiközlekedési fejlesztési és törvényhozási döntéseihez - jelentette be Márton Attila, a Fidesz szakpolitikusa pénteken sajtótájékoztatón.
Felül kellene vizsgálni a turizmusstratégiákat
A Magyar Szállodaszövetség szerint a jelenleg érvényes, 5-6 évvel ezelőtt készült turizmus stratégiák felülvizsgálatára, helyenként teljes átdolgozására lenne szükség.