Szakmai workshop keretében mutatta be stratégiáját az MKI

Félszáz szakmai partner interaktív együttműködésével ültette át a mindennapok gyakorlatába tavasszal elkészült stratégiáját a Magyar Kongresszusi Iroda (MKI). Amelynek során bemutatták a Gaining Edge által készített tanulmány legfontosabb következtetéseit. 

A bécsi székhelyű ENITED-et alapító Ivo J. Franschitz és a Gothenburg és Stockholm Convention Bureau, Sweden korábbi igazgatója, Henrik von Arnold moderálásával, a szektor szereplőivel élénk párbeszédben határozták meg az aktivitási terv 5 alappilléreként a piaci szerepvállalás új útjait (Future ways/formats of market engagement), a Konferencia Nagyköveti Program 2.0 (Ambassador Program) elindítását, a desztinációs vonzerő támogatásának területeit Business events (MICE) Industry Lobbying in the Destination/Destination support, valamint a vidék bevonásával történő tudatos közösségépítés (Community Building) és a piackutatás (Market intelligence - both in the international markets and in the destination) jelentőségét.

 

A szakmai műhely megállapításai szerint lejárt az egyedi ajánlatok ideje, csapatként vonzerő képviselni Magyarországot. A piaci partnerek felszólalásaiból is tükröződött, hogy alapvető fontosságú a nemzetközi üzleti rendezvények nemzetgazdasági szintet befolyásoló iparágának legmagasabb döntéshozói szintű megértése, speciális márkaüzeneteinek az eddiginél is hangsúlyosabb külön kezelése.

A résztvevők kiemelték, hogy minden korábbinál fokozottabb jelentőségű a bizalmon és transzparencián alapuló együttműködés, a tudásmegosztás és a folyamatos párbeszéd. Megfogalmazták, hogy az emberi hozzáállás nélkülözhetetlen márkaértékké érett, miközben az adatok listaeredménnyé konvertálhatók.

A nemzetközi konferencia és üzleti rendezvény szektor szakemberei számára közös kihívás, hogy a jelenbeli üzletszerzés fókusza mellett, jellemzően a jövőben élnek, a pályázati folyamatok természeténél fogva 3-5-7 évre vonatkozó kérdésekre kell ma felelős választ adniuk, és - a sikeres nemzetközi modellek szerint - ebben kulcsszereplő a legkülönbözőbb hídként összekötő entitás, a convention bureau.

Ahogy 2020-ban a branding folyamatnál, és azóta is számos ponton, az MKI mindig számít a szakmai párbeszédre és a partnerek véleményén alapuló döntés mentén kívánja ellátni a feladatait.

Forrás: MKI


Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.
Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum

Ilyen lesz a Debrecenbe költöző Természettudományi Múzeum 

Eredményt hirdettek a múzeum megjelenésére kiírt pályázaton: az első helyet a világ egyik vezető irodája szerezte meg.
A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház

A Káli-medence egyik legkisebb településére költözik nyáron a Thália Színház 

Július 5. és augusztus 17. között Salföldön várják a közönséget.
Újra nyit a Dinó Park

Újra nyit a Dinó Park 

Megkezdi az idei szezont Budapest egyik kedvenc élményparkja, a DinoPark KÖKI 25 helyszínnel és 80 dinoszaurusszal várja látogatóit.
Majomtúra a Richter Safari Parkban

Majomtúra a Richter Safari Parkban 

Pénteken nyitja meg újra kapuit a nagykőrösi Richter Safari Park, ahol az idei szezonban majomtúra is várja az érdeklődőket .
Tradicionális húsvéti vásár Budapest kellős közepén

Tradicionális húsvéti vásár Budapest kellős közepén 

Nyit a Vörösmarty Tavasz. Még locsolkodás is lesz a pesti Belvárosban.
Magyar design a nemzetközi élvonalban

Magyar design a nemzetközi élvonalban 

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) immár negyedik alkalommal biztosít megjelenési lehetőséget a kreatívipari szereplőknek a designipar egyik legnívósabb szakmai eseményén, a Milan Design Weeken április 7-13. között.
Mátraszentistváni Sípark: soha ennél rosszabb szezont!

Mátraszentistváni Sípark: soha ennél rosszabb szezont! 

Közel ötvenezer vendéget fogadott a Sípark a 2023-2024-es téli szezonban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.