Szakmai workshop keretében mutatta be stratégiáját az MKI

Félszáz szakmai partner interaktív együttműködésével ültette át a mindennapok gyakorlatába tavasszal elkészült stratégiáját a Magyar Kongresszusi Iroda (MKI). Amelynek során bemutatták a Gaining Edge által készített tanulmány legfontosabb következtetéseit. 

A bécsi székhelyű ENITED-et alapító Ivo J. Franschitz és a Gothenburg és Stockholm Convention Bureau, Sweden korábbi igazgatója, Henrik von Arnold moderálásával, a szektor szereplőivel élénk párbeszédben határozták meg az aktivitási terv 5 alappilléreként a piaci szerepvállalás új útjait (Future ways/formats of market engagement), a Konferencia Nagyköveti Program 2.0 (Ambassador Program) elindítását, a desztinációs vonzerő támogatásának területeit Business events (MICE) Industry Lobbying in the Destination/Destination support, valamint a vidék bevonásával történő tudatos közösségépítés (Community Building) és a piackutatás (Market intelligence - both in the international markets and in the destination) jelentőségét.

 

A szakmai műhely megállapításai szerint lejárt az egyedi ajánlatok ideje, csapatként vonzerő képviselni Magyarországot. A piaci partnerek felszólalásaiból is tükröződött, hogy alapvető fontosságú a nemzetközi üzleti rendezvények nemzetgazdasági szintet befolyásoló iparágának legmagasabb döntéshozói szintű megértése, speciális márkaüzeneteinek az eddiginél is hangsúlyosabb külön kezelése.

A résztvevők kiemelték, hogy minden korábbinál fokozottabb jelentőségű a bizalmon és transzparencián alapuló együttműködés, a tudásmegosztás és a folyamatos párbeszéd. Megfogalmazták, hogy az emberi hozzáállás nélkülözhetetlen márkaértékké érett, miközben az adatok listaeredménnyé konvertálhatók.

A nemzetközi konferencia és üzleti rendezvény szektor szakemberei számára közös kihívás, hogy a jelenbeli üzletszerzés fókusza mellett, jellemzően a jövőben élnek, a pályázati folyamatok természeténél fogva 3-5-7 évre vonatkozó kérdésekre kell ma felelős választ adniuk, és - a sikeres nemzetközi modellek szerint - ebben kulcsszereplő a legkülönbözőbb hídként összekötő entitás, a convention bureau.

Ahogy 2020-ban a branding folyamatnál, és azóta is számos ponton, az MKI mindig számít a szakmai párbeszédre és a partnerek véleményén alapuló döntés mentén kívánja ellátni a feladatait.

Forrás: MKI


Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.