Az Accor csoport egy évvel ezelőtt indította útjára az 56 országot, 1,600 szállodát érintő márkamegújító stratégiáját, aminek keretein belül economy szállodáitegy, 3 márkából álló megabrandbe integrálta, Ibis, Ibis Styles (korábbi All Seasons) és Ibis Budget (korábbi Etap) néven. Ahárom, más-más igényeket kielégítőeconomy márkaegyértelműbb, következetesebb, erősebb, ami jelentősen növeli az egyes márkák ismertségét és növekedési potenciálját.
„Az Accor új economy márkastratégiájának kiinduló pontja a folyamatosan változó életstílusok és fogyasztási szokások, elvárások. Ma már a fogyasztók modern, stílusos, szociális és környezeti szempontból felelős márkákat várnak el minden szektorban. A fogyasztók megnyeréséhez a márkaélménynek meg kell felelnie az új érzelmi és érzékszervi elvárásoknak, ideértve a szállodaipari economy szegmenst is.” mondta Király Zoltán az Accor magyarországi marketingigazgatója.
A megújulás nem csak a márkák integrálását, de vadonatúj megjelenést és arculatot is eredményez az Ibis szállodák számára. Ennek munkálatai 2012. szeptember végére már a globális hálózat 65%-ban (1040 hotelben) befejeződnek, köztük az 5 magyarországi Ibis hotelben. A stratégia célja, hogy a fogyasztók utazási igényeihez igazodva megváltoztassa a hagyományos, alacsonyabb árfekvésű hotelek koncepcióját és kielégítse a vendégek minden kényelmi és esztétikai igényét.
Az Accor csoport 2012-ben végzett átfogó, főleg üzleti utazásokra fókuszáló kutatásából nyilvánvalóan kiderült, hogy a szállóvendégek legfontosabb szempontja a fekvőhelyük kényelme. Hogy eleget tegyen ennek az igénynek, az Ibis megalkotta forradalmi Sweet Bed koncepcióját. Ennek kialakításában számos orvos és kutató vett részt, hogy a legmagasabb szintű kényelmet és nyugalmat biztosítsa vendégeinek. Magyarországon az 5 Ibis szállodából4-ben már az új fekvőhelyek találhatóak, a maradék ágyak lecserélése a közeli jövőben fejeződik be.
Az Ibis megabrand arculatváltása során elsődleges szempont volt a környezettudatosság és a fenntarthatóság. Ennek köszönhetően a lecserélt ágyak, matracok, párnák és lepedők túlnyomó többségben újrahasznosításra vagy adományozásra kerültek.A kezdeményezésheza magyarországi ibis szállodák is csatlakoztak, hiszen régi ágyaik, matracaik és párnáik egy részét helyi szervezeteknek adományozták.
Az Ibis „family” márkáinak létrejöttét, egy 56 országot átívelő, közel 30 millió eurós reklámkampány kíséri, melynek célja, hogy az Ibis family modernségére, teljes megújulására hívja fel a figyelmet.
Szeptember 26-án indul az ibis.com weboldal, mely az Ibis family-hez tartozó 3 márka saját weboldalait kiegészítendő egy új portálként funkcionál majd.
Arculatváltás az Ibisnél
Magyarországon is megújulnak az Ibis szállodák. Hazánkban az Ibis szállodák többségemár lecserélte ágyait saját fejlesztésű új, kényelmes ágyakra és e hónap végéig valamennyi arculatot vált.

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján
Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában
A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels
A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe
Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról
Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel
NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben
Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról
Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel
Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.