A podcast két társszerkesztője - Nagy-Szász István és Kovács Balázs – az NTAK statisztikai adatkincsét elsőként élesben tesztelték: mi olvasható ki a számokból, mennyire felhasználóbarát a rendszer, s milyen támogatást ad a napi munkához? Javaslatként felmerült az NTAK adatainak az osztrák Tourmis turisztikai információs rendszerbe való integrálása, mint a nemzetközi vérkeringésbe való bekapcsolásának a lehetősége. Az epizód részletesen foglalkozik egy másik témával is, az 1938-as és a mostani évek közötti számtalan analógiával. Meglepő hasonlóságok kerültek elő, hiszen mindkét esztendő egyfajta szakaszhatár volt, mind a magyar, mind pedig a világtörténelemben egyaránt. A korabeli „idegenforgalmi” tervek elemzése alapján a Dunakavicsok műsor szerkesztői ismét bizonyítják: a jövő sikeres receptjéhez a hozzávalók sokszor már a múltban is fellelhetőek voltak.
Az adás második felében - a 23. perctől - a Linz ist Linz turisztikai reklámfilm fogadtatásáról beszélgetnek a szerkesztők. Megtudhatjuk, hogyan kerülhetett pár nap alatt az országos és nemzetközi média figyelmébe egy promóciós kisfilm. Választ kapunk arra is, lehet-e öniróniával, humorral látogatókat vonzani egy városba? Ennek kapcsán meghatározásra kerül a reflexiós marketing fogalma is, amely vélhetőleg egyre inkább átveszi a jövőben a klasszikus turizmusmarketing szerepét.
Az adást 2021. október 21-én délelőtt rögzítették online felvétel keretében. A szerkesztők továbbra is várják a hallgatók észrevételeit a [email protected] címen.
{youtube|id=4PJt6x79LwA}