Budapesten nyílt az Emirates második európai ügyfélközpontja

Naponta közlekedő budapesti járatának elindítása után az Emirates megnyitotta a második európai ügyfélkapcsolati központját Budapesten. A 300 főt foglalkoztató központot Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára és Thierry Antinori, a légitársaság kereskedelmi igazgatója, alelnöke adta át.

Az európai tájékoztató központként funkcionáló iroda a legmodernebb technológiai felszereléssekkel garantálja az Emirates minőség- és utasközpontú szolgáltatásának magas színvonalát. Működésének első évében több mint egymillió telefonhívást és többnyelvű e-mailt fog kezelni, ahol a dolgozók kényelmére és képzésére is gondoltak: a tágas elrendezésű központban számos oktatótermet, egy csendes pihenőhelyiséget és egy közös társalgót alakítottak ki.

„Budapest ideális helyszínnek bizonyult a központ megnyitására. A magyar kormánytól kapott támogatás, a magasan képzett, tehetséges munkaerő, a fantasztikus helyi infrastruktúra és telekommunikációs adottságok mind egyértelműen Magyarország mellett szóltak” – mondta Thierry Antinori kereskedelmi igazgató, alelnök.

„Bilaterális kapcsolataink fontos mérföldköve az ügyfélkapcsolati központ megnyitása, amely jól mutatja az erős bizalmat és az egyre szorosabb gazdasági kapcsolatokat
a két ország között” – mondta el Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára. „Az elmúlt években a magyar kormány a közvetlen tőkebefektetések számára kedvező üzleti környezet megteremtésén dolgozott, és az Emirates új ügyfélkapcsolati központjának megnyitása a Keleti Nyitás politika iránti elkötelezettségünket bizonyítja. Az új, közvetlen Dubaj-Budapest járat kölcsönösen előnyös mindkét ország számára. A turizmus fejlesztése mellett segíti a kormány azon törekvéseit, hogy a magyar KKV-k minél nagyobb számban léphessenek piacra a Közel-Keleten is.”

Globális összeköttetés a munkatársak között

Az Emirates új központja a légitársaság hat ügyfélkapcsolati központjához, a dubaji, manchesteri, mumbai, New York-i, melbourne-i és guangzhou-i központokhoz kapcsolódik virtuálisan, így globális szolgáltatást nyújt. Mindegyik ügyfélkapcsolati munkatárs globális összeköttetésben áll többi kollégájával egy egységes irányítás alatt álló, virtuális központ keretében, ahol a légitársaság tanácsadói közös irányelvek, teljesítménymutatók szerint, egy csapatként végzik munkájukat.

Az ügyfélkapcsolati központ szolgáltatások széles spektrumát látja el az új foglalások kezelésétől kezdve a meglévő foglalások változtatásán, helyfoglaláson át egészen az első osztályú és business class utasok esetén térítésmentesen igénybe vehető sofőrszolgáltatás lefoglalásáig. Az utasok Skywards hűségpontjaikat is beválthatják az ügyfélkapcsolati munkatársaknál, valamint tájékoztatást kérhetnek az Emirates szolgáltatásairól és úticél-hálózatáról.

A központ kezdetben angol, magyar, francia, olasz és német nyelven fogadja az utasok kéréseit, és fokozatosan nő 300 főre munkatársainak száma. Az Emirates
6 globális ügyfélszolgálati központja több mint 48 országot szolgál ki és átlagosan
35000 hívást és 6000 emailt kezel. A légitársaságnál összesen 16 nyelven biztosított az ügyfélkapcsolati szolgáltatás.

Magyarországról az Emirates ügyfélszolgálata a +36 1 777 7525 számról hívható.


Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.
Májusban jön a Budapest100

Májusban jön a Budapest100 

Rekordmennyiségű ház- és közösségi kert nyitja meg idén a kapuit.
Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban

Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban 

Izgalmas kalanddal várja a DinoPark KÖKI látogatóit a húsvéti ünnepek alatt.
Kényelmes megoldások kis lakásokba: a sarokkanapé

Kényelmes megoldások kis lakásokba: a sarokkanapé 

Az apró lakásokban gyakran megtapasztalható, hogy a hely kihasználása szinte művészetté válik.
Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok

Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok 

Két hétvége, négy rendezvény: tavaszi pezsgés Esztergomban.
Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba

Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba 

Húsvét a Madame Tussauds Budapestben: programok és új figurák várják a látogatókat.
A szendvicspanelek előnyei és lehetőségei a modern építészetben

A szendvicspanelek előnyei és lehetőségei a modern építészetben 

A modern építkezési gyakorlatokban a szendvicspanel technológia egyre népszerűbbé válik Magyarországon. Bár az Egyesült Államokban és más nyugati országokban már régóta előszeretettel használják ezt az építési metódust, hazánkban még sokan kételyekkel szemlélik. 

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.