Az európai tájékoztató központként funkcionáló iroda a legmodernebb technológiai felszereléssekkel garantálja az Emirates minőség- és utasközpontú szolgáltatásának magas színvonalát. Működésének első évében több mint egymillió telefonhívást és többnyelvű e-mailt fog kezelni, ahol a dolgozók kényelmére és képzésére is gondoltak: a tágas elrendezésű központban számos oktatótermet, egy csendes pihenőhelyiséget és egy közös társalgót alakítottak ki.
„Budapest ideális helyszínnek bizonyult a központ megnyitására. A magyar kormánytól kapott támogatás, a magasan képzett, tehetséges munkaerő, a fantasztikus helyi infrastruktúra és telekommunikációs adottságok mind egyértelműen Magyarország mellett szóltak” – mondta Thierry Antinori kereskedelmi igazgató, alelnök.
„Bilaterális kapcsolataink fontos mérföldköve az ügyfélkapcsolati központ megnyitása, amely jól mutatja az erős bizalmat és az egyre szorosabb gazdasági kapcsolatokat
a két ország között” – mondta el Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára. „Az elmúlt években a magyar kormány a közvetlen tőkebefektetések számára kedvező üzleti környezet megteremtésén dolgozott, és az Emirates új ügyfélkapcsolati központjának megnyitása a Keleti Nyitás politika iránti elkötelezettségünket bizonyítja. Az új, közvetlen Dubaj-Budapest járat kölcsönösen előnyös mindkét ország számára. A turizmus fejlesztése mellett segíti a kormány azon törekvéseit, hogy a magyar KKV-k minél nagyobb számban léphessenek piacra a Közel-Keleten is.”
Globális összeköttetés a munkatársak között
Az Emirates új központja a légitársaság hat ügyfélkapcsolati központjához, a dubaji, manchesteri, mumbai, New York-i, melbourne-i és guangzhou-i központokhoz kapcsolódik virtuálisan, így globális szolgáltatást nyújt. Mindegyik ügyfélkapcsolati munkatárs globális összeköttetésben áll többi kollégájával egy egységes irányítás alatt álló, virtuális központ keretében, ahol a légitársaság tanácsadói közös irányelvek, teljesítménymutatók szerint, egy csapatként végzik munkájukat.
Az ügyfélkapcsolati központ szolgáltatások széles spektrumát látja el az új foglalások kezelésétől kezdve a meglévő foglalások változtatásán, helyfoglaláson át egészen az első osztályú és business class utasok esetén térítésmentesen igénybe vehető sofőrszolgáltatás lefoglalásáig. Az utasok Skywards hűségpontjaikat is beválthatják az ügyfélkapcsolati munkatársaknál, valamint tájékoztatást kérhetnek az Emirates szolgáltatásairól és úticél-hálózatáról.
A központ kezdetben angol, magyar, francia, olasz és német nyelven fogadja az utasok kéréseit, és fokozatosan nő 300 főre munkatársainak száma. Az Emirates
6 globális ügyfélszolgálati központja több mint 48 országot szolgál ki és átlagosan
35000 hívást és 6000 emailt kezel. A légitársaságnál összesen 16 nyelven biztosított az ügyfélkapcsolati szolgáltatás.
Magyarországról az Emirates ügyfélszolgálata a +36 1 777 7525 számról hívható.
Forrás: Turizmus Online