Budapesten nyílt az Emirates második európai ügyfélközpontja

Naponta közlekedő budapesti járatának elindítása után az Emirates megnyitotta a második európai ügyfélkapcsolati központját Budapesten. A 300 főt foglalkoztató központot Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára és Thierry Antinori, a légitársaság kereskedelmi igazgatója, alelnöke adta át.

Az európai tájékoztató központként funkcionáló iroda a legmodernebb technológiai felszereléssekkel garantálja az Emirates minőség- és utasközpontú szolgáltatásának magas színvonalát. Működésének első évében több mint egymillió telefonhívást és többnyelvű e-mailt fog kezelni, ahol a dolgozók kényelmére és képzésére is gondoltak: a tágas elrendezésű központban számos oktatótermet, egy csendes pihenőhelyiséget és egy közös társalgót alakítottak ki.

„Budapest ideális helyszínnek bizonyult a központ megnyitására. A magyar kormánytól kapott támogatás, a magasan képzett, tehetséges munkaerő, a fantasztikus helyi infrastruktúra és telekommunikációs adottságok mind egyértelműen Magyarország mellett szóltak” – mondta Thierry Antinori kereskedelmi igazgató, alelnök.

„Bilaterális kapcsolataink fontos mérföldköve az ügyfélkapcsolati központ megnyitása, amely jól mutatja az erős bizalmat és az egyre szorosabb gazdasági kapcsolatokat
a két ország között” – mondta el Szabó László, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára. „Az elmúlt években a magyar kormány a közvetlen tőkebefektetések számára kedvező üzleti környezet megteremtésén dolgozott, és az Emirates új ügyfélkapcsolati központjának megnyitása a Keleti Nyitás politika iránti elkötelezettségünket bizonyítja. Az új, közvetlen Dubaj-Budapest járat kölcsönösen előnyös mindkét ország számára. A turizmus fejlesztése mellett segíti a kormány azon törekvéseit, hogy a magyar KKV-k minél nagyobb számban léphessenek piacra a Közel-Keleten is.”

Globális összeköttetés a munkatársak között

Az Emirates új központja a légitársaság hat ügyfélkapcsolati központjához, a dubaji, manchesteri, mumbai, New York-i, melbourne-i és guangzhou-i központokhoz kapcsolódik virtuálisan, így globális szolgáltatást nyújt. Mindegyik ügyfélkapcsolati munkatárs globális összeköttetésben áll többi kollégájával egy egységes irányítás alatt álló, virtuális központ keretében, ahol a légitársaság tanácsadói közös irányelvek, teljesítménymutatók szerint, egy csapatként végzik munkájukat.

Az ügyfélkapcsolati központ szolgáltatások széles spektrumát látja el az új foglalások kezelésétől kezdve a meglévő foglalások változtatásán, helyfoglaláson át egészen az első osztályú és business class utasok esetén térítésmentesen igénybe vehető sofőrszolgáltatás lefoglalásáig. Az utasok Skywards hűségpontjaikat is beválthatják az ügyfélkapcsolati munkatársaknál, valamint tájékoztatást kérhetnek az Emirates szolgáltatásairól és úticél-hálózatáról.

A központ kezdetben angol, magyar, francia, olasz és német nyelven fogadja az utasok kéréseit, és fokozatosan nő 300 főre munkatársainak száma. Az Emirates
6 globális ügyfélszolgálati központja több mint 48 országot szolgál ki és átlagosan
35000 hívást és 6000 emailt kezel. A légitársaságnál összesen 16 nyelven biztosított az ügyfélkapcsolati szolgáltatás.

Magyarországról az Emirates ügyfélszolgálata a +36 1 777 7525 számról hívható.


Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.