De vajon mitől válik különlegessé ez a szálloda a hazai és nemzetközi vendégek számára? Erről beszélgetünk húsvét közeledtével egy családi hangulatot idéző, igazi ünnepváró reggeli rendezvény közben a ház marketing menedzserével, Németh-Molnár Évával.
Fotó: Verdi Hotels/Facebook
Kiderül, a Verdi Hotels márkát kifejezetten a modern utazókra szabták – akik nemcsak kényelmes szobát keresnek, hanem valódi helyi élményeket is. A budapesti egység pedig kiváló lehetőség erre, hiszen közvetlenül a Duna budai oldalán található, ráadásul Óbudán, egy olyan városrészben, ahol a történelem szinte lépten-nyomon fellelhető.
Fotó: Aquincumi Múzeum
A szálloda közelében terül el az ókori Aquincum romkertje, ahol a római kori város egykori központja tárul a látogatók elé: fürdők, szentélyek, és még egy korabeli vízvezeték maradványai is megtekinthetők. A múzeumban időszakos kiállítások és digitális rekonstrukciók is segítenek abban, hogy a látogatók képet kapjanak a római élet mindennapjairól. Ez a történelmi közelség nemcsak különleges atmoszférát ad a szállodának, de egyben lehetőséget kínál az élményalapú utazások szerelmeseinek.
Fotó: Tripadvisor
Az a környék pedig, amelynek a hotel is szerves része – ez az óbudai városrész – önmagában megér egy sétát. Hiszen itt a környező kis utcák hangulatosak, sok helyütt ma is macskakövesek, a házak többsége alacsony, legfeljebb kétszintes. A kis boltok, pékségek, helyi termelői piacok és kávézók olyan hangulatot árasztanak, amit a nagyvárosi rohanásban egyre ritkábban találunk. Nem véletlen az sem, hogy a helyiek gyakran köszönnek errefelé egymásnak – generációk óta ugyanazok az emberek élnek, nőnek fel egymás mellett.
Fotó: Verdi Hotels
A Verdi Budapest Hotel jelenleg két szárnyépületben 310 szobával és 14 konferenciateremmel rendelkezik, így nemcsak szabadidős utazók, hanem a határon belülről és túlról érkező üzleti vendégek számára is népszerű célpont. Az igazán csúcsidőszakokat azonban a nagyobb fővárosi események – a Sziget Fesztivál, a Forma-1, a meghitt adventi időszak és karácsony vagy épp egy világsztár koncertje – hozzák, amikor szinte garantált a teltház.
Fotó: Verdi Hotels
Vendégkörük zöme a régióból – Romániából, Csehországból, Szlovákiából és Ausztriából – érkezik, és jelentős számú a magyar vendég is, főleg a hosszú hétvégéken. A szálló kiemelkedően nagy wellness részlege valódi vonzerő – bár kívülről is érkezhetnének vendégek, azonban inkább diszkréten kezelik ezt a lehetőséget, hogy szállóvendégeik zavartalanul élvezhessék a spa szolgáltatásokat.
Fotó: Verdi Hotels
A szálloda igazgatója a francia Philippe Mahaus, aki még 2019 végén vette át a hotel vezetését. A Covid-járvány miatt számos fejlesztési ötletét félre kellett tennie, most azonban újraindulhat a jövőépítés. A márkaváltást követően idén ősszel elindulhat a szálloda teljes felújítása: elsőként a közösségi tereket, majd a konferencia-részleget, végül a szobákat és az éttermet újítják meg – mindezt a szálloda folyamatos működése mellett.
Fotó: Verdi Hotels
A következő két év tehát a megújulás jegyében telik, miközben a Verdi Budapest Aquincum továbbra is várja a történelmi környezetet, a kényelmet a kíváló nemzetközi gasztronómiát és magyaros fogásokat is felvonultató konyhát, valamint a hamisítatlan magyaros vendégszeretet kínáló élményt kereső vendégeket.
Fotó: Verdi Hotels