hirdetés

Indul az üzleti marketingmegoldások versenye

Új kommunikációs versenyt indít a Turizmus Trend társlapja, a Kreatív. Üzleti marketingmegoldások nevezéseit várjuk.

hirdetés

 

A Kreatív idén először hirdeti meg a B2B Awardot, a business to business kommunikációs aktivitások versenyét, amelyre az elmúlt két év legjobb B2B-kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói vagy hirdetői oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok.

A verseny célja, hogy díjazza azokat a legjobb kommunikációs megoldásokat, amelyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse.

A versenyre nevezhető bármely olyan kommunikációs kampány vagy megoldás, amely 2014. június 1. és a nevezési határidő lejárta előtt futott részben vagy teljes egészében Magyarországon.

A verseny az A főkategóriában kampánycél alapján zajlik, ezért egy-egy kommunikációs megoldás különböző megoldásai (például kiadvány, weboldal és e-dm) egyben is nevezhetők.

A B főkategóriában médiatípus szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.

Az értékelés során a zsűri többletponttal jutalmazza a nevezett kommunikáció hatékonyságát (ROI, ROMI) a bemutatott számok  (Cél, eredmény, befektetett eszközök, input, output stb) alapján.

A pályázat javasolt felépítése:

  • Célmeghatározás
  • Célcsoport-meghatározás
  • Választott stratégia indoklása
  • Választott eszköz/csatorna indoklása
  • Eredmények a célok függvényében

Nevezési határidő: 2016. szeptember 9.

A zsűri

  • Zsűrielnök: Grósz Judit, Microsoft Magyarország, marketing-és operatív igazgató
  • Bálint Viktor, BNL Growth Partners, managing partner
  • Bagdi Attila, Fanuc Hungary, marketing specialista
  • Bányi Kata, Coca-Cola HBC Magyarország, trade-marketing igazgató
  • dr. Bentzik Réka, MVM Magyar Villamos Művek, kommunikációs igazgató
  • Dobsi Adrienn, TV2 Csoport, kommunikációs igazgató
  • Fonay Gergely, Cad Terv Kft, marketing vezető
  • Gyarmati János, GE Healthcare, Regional Marketing Manager EE
  • Krskó Tibor, Hamu és Gyémánt Kiadó, alapító-tulajdonos
  • Majorosi Emese, Abbvie, public affair vezető
  • Menthy Mariann, EGIS, kommunikációs vezető
  • Mikola György, OTP Travel, marketing és értékesítései vezető
  • Molnár Péter, Professional Publishing Hungary, értékesítési és marketing igazgató
  • Nemes-Smucz Katalin, ELMŰ-ÉMÁSZ Társaság Csoport, marketing osztályvezető
  • Soós Gergely, Neo Interactive, tulajdonos-ügyvezető
  • Szalkai Réka, T-Systems Magyarország, Szegmensmarketing vezető
  • Szántó Balázs, Noguchi Porter Novelli, ügyvezető
  • Varga Anita Ágnes, Rossmann Magyarország, marketing vezető
  • Varga Zoltán, Central Médiacsoport, vezérigazgató
  • Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató
  • Várkonyi Beáta, Danone, vállalati kapcsolatok igazgató

További információk a versenyről itt >>>

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Symbol Budapest új termékkel jelentkezik a turisztikai piacon: 220 éves pinceéttermében idézi meg Beatrix királyné lakomáját korhű zene, tánc és programok kíséretében.

hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint jó ötlet-e a kötelező szervízdíj a hazai vendéglátóhelyeken?

Kiadónk társoldalai