hirdetés

Lenne egy ajánlatom, Igazgató úr!

Csörög a telefon, Gundel Takács Gábor veszi fel a kagylót. A vonal túlsó végén az igazgató. Épp úgy, ahogy az "Áll az alku" c. műsorban. Csak ez most nem tévéfelvétel, hanem az Ensana Thermal Margitsziget születésnapi és névadó partija szeptember 24-én este, a Duna közepén.

hirdetés

Lenne egy ajánlatom!, így a riporter, majd hozzáteszi: mi lenne, ha ezúttal kivételesen felfedné magát Igazgató úr? Azaz eldobná inkognitóját, ahogy Colombo felesége esetében is hosszú éveken át vártuk ezt a pillanatot - mindhiába. Itt és most azonban megköttetett az alku: az Igazgató, vagyis Mácsai Péter, a két margitszigeti volt Danubius-ház közös vezetője immár egy "40" feliratú táskát szorongatva áll a meghívott vendégek előtt.

Amúgy a 40-es szám sem a véletlen műve: épp ennyi idős imádott egyik szállodája, az ünnepségnek helyet adó Thermal, ahol a kellemes koraőszi estén nemcsak azt ünneplik, hogy 4 évtizede, azaz 1979-ben fogadhatott először vendégeket, hanem azt is, hogy a szálláshely új gyógyhotel márkához kapcsolódikt: az Ensana Health Spa Hotel márka prominens tagjaként folytathatja tovább működését.

Mácsai Péter és csapata a Baywatch mintájára: Ha kell, életet is mentenek vészhelyzet esetén:)
Mácsai Péter és csapata a Baywatch mintájára: Ha kell, életet is mentenek vészhelyzet esetén:)

Az Ensana név, amely az “egészség” és a “gyógyulás” szavak latin megfelelőiből származik, jól tükrözi a márka elsődleges céljait. A csoport, amely Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Romániában rendelkezik szállodákkal, a helyi természeti erőforrások gyógyító erejét egyesíti az orvosi szaktudással, így segítve vendégeinek egészségét és jó közérzetét. Az Ensana márkát az egészség- és wellnessturizmus hatalmas globális növekedésére reagálva hozták létre – hiszen ez a piac ma már 580 milliárd euró1 (639 milliárd dollár) értéket képvisel és becslések szerint 2022-re elérheti a 834 milliárd eurót (919 milliárd dollárt). Ehhez kiemelkedő teljesíménnyel járult hozzá a magyarországi Spa Divízió, amelynek margitszigeti gyógyszállodái az idei évben (augusztus végéig), a tavalyi év azonos időszakához képest 12%-os, országos szinten pedig 8%-os bevételnövekedést értek el.

Az új Ensana Health Spa Hotel márkához a következő hazai Danubius gyógyszállodák tartoznak a két margitszigeti házon kívül: a sárvári Thermal Sárvár és a hévízi Thermal Hévíz valamint a Thermal Aqua. Ezek az Ensana hotelek, illetve a többi magyarországi Danubius szálloda továbbra is az anyavállalat, a CP Holdings tulajdonában maradnak.

A szálló Japán kertjében a 4 elem élő bemutatója: Hallo, itt a Föld!
A szálló Japán kertjében a 4 elem élő bemutatója: Hallo, itt a Föld!

Majd a Négy elem - föld, levegő,víz és tűz - előadás folytatódik az Igazgató ünnepi beszédét követően.

4 elem fogadás az étteremben: itt épp tűzről pattant ételek sora
4 elem fogadás az étteremben: itt épp tűzről pattant ételek sora

Ünnepi vacsorát szolgálnak fel a vendégeknek a 4 elem inspirációja alapján, interaktív játék veszi kezdetét a ház termeiben, az elmaradhatatlan torta ceremónia után pedig látványos tűzijáték zárja a programot. 

 

Vágó Ágnes
a szerző cikkei

(forrás: turizmusonline.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

A koronavírus elleni oltás kötelezővé tétele lehet-e a légiközlekedés újraindításának garanciája?

Kiadónk társoldalai