Megy fel a közösségi médiás hirdetések ára

A tavalyinál drágább nyár elé nézhetnek a social media-ra erősen támaszkodó hirdetők az AdAge cikke szerint.

Ahogy az emberek egyre inkább hisznek a járvány lefutásában, kezd visszatérni a CPM hirdetések (cost per mile, vagyis minden ezredik megjelenés) ára a koronavírus terjedése előtti szintre – írja az AdAge nyomán a kreativ.hu szakmai portál.

Tavaly sok márka fogta magát vissza a járvány miatt, a szünetnek viszont valószínűleg vége. Az ügynökségek új formátumokkal számolhatnak, miközben elkezdett nőni a fogyasztók bizalma is. Egy Facebookon, Instagramon, Pinteresten és Snapchaten hirdetőkkel dolgozó vállalkozás, a StitcherAds például 47 százalékos ugrást látott a közösségi médiás CPM hirdetéseiben március elején. 

Az AdAge említi az Aisle Rocket ügynökség tapasztalatait is, ők például a Noom életmód app Facebook-stratégiáján dolgoztak. Az Aisle szerint a Facebook hirdetések ára március közepére 30 százalékkal nőtt a tavaly március közepi árakhoz képest, mikor berobbant a járvány. A lap az okok között említ egy nemrégi felmérést is, ami szerint az amerikaiak 61 százaléka már készen áll teljesen visszatérni a járvány előtti szokásaihoz. 

Egy másik szakértő szerint különösen az ecommerce és az autók területén várható komoly emelkedés. „A márkáknak tavaly meg kellett tanulniuk a gyors váltást, a digitális átállást, hogy elérjék a vásárlóikat és lehetőséget biztosítsanak a szolgáltatásaik és termékeik eléréséhez” – mondja Michelle Munera, aki a Deutsch NY-nél felel a közösségi médiás költésekért. „Az emberek otthon ülve keresték a szórakozási lehetőségeket – most ez emiatt is megnövekedett növekedést kell elkapni.”

 

 

Forrás: AdAge / Kreativ.hu


Szent Iván éjszakáján chill a város felett

Szent Iván éjszakáján chill a város felett 

Az év legrövidebb éjszakájához kötődő alkalom világszerte a fény és a nyár ünnepe.
Öbölátúszás Tihany-Balatonfüred között: 1521 résztvevővel

Öbölátúszás Tihany-Balatonfüred között: 1521 résztvevővel 

Június 14-én 1521-en vágtak neki, hogy átszeljék a Balaton egyik legikonikusabb öblét Tihany és Balatonfüred között.
Múzeumok Éjszakája – ízelítő a székesfehérvári programokból

Múzeumok Éjszakája – ízelítő a székesfehérvári programokból 

Régész színház kulisszái, Csodapatika, kódfejtős nyomozás, retro buszozás.
Gyógyvizek birodalma:  célcsoportok és gyógyturizmus – tudósítás a konferenciáról 2. rész

Gyógyvizek birodalma: célcsoportok és gyógyturizmus – tudósítás a konferenciáról 2. rész 

A beszélgetés célja volt annak bemutatása, hogy a fürdőgyógyászat nemcsak hagyomány, hanem komoly tudományos potenciállal rendelkező, jövőformáló ágazat is.
Nyár a szolnoki RepTárban

Nyár a szolnoki RepTárban 

A gyerekek örömére egész nyáron nyitva a tematikus repülős játszótér, ahol játékos formában ismerkedhetnek a repülés világával.
Miért távozott a Hagymatikum vezetője?

Miért távozott a Hagymatikum vezetője? 

A távozás hátterében az elmúlt másfél-két év intenzív munkaterhelése áll.
Egész nyáron ingyenes tárlat a Brody House-ban

Egész nyáron ingyenes tárlat a Brody House-ban 

„Ha már itt vagyunk – Kristóffal” címen nyílik kiállítás.
Kerékpáros szakmai konferencia Balatonfüreden

Kerékpáros szakmai konferencia Balatonfüreden 

Három nap, több mint ötven nemzetközi szakértő és rengeteg inspiráló előadás.
Zseblámpával a székesegyházban

Zseblámpával a székesegyházban 

Többek között a Szent Mihály Főszékesegyház harangtornyát is felfedezhetik azok, akik a Múzeumok Éjszakáján a veszprémi várnegyedbe látogatnak.
Októberben indiai esküvő-workshop Budapesten

Októberben indiai esküvő-workshop Budapesten  

A brit-indiai Priti Raichura, a luxusesküvők nemzetközi szakértője a HotelPremio Group-pal együttműködve workshopot szervez.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.