Megy fel a közösségi médiás hirdetések ára

A tavalyinál drágább nyár elé nézhetnek a social media-ra erősen támaszkodó hirdetők az AdAge cikke szerint.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ahogy az emberek egyre inkább hisznek a járvány lefutásában, kezd visszatérni a CPM hirdetések (cost per mile, vagyis minden ezredik megjelenés) ára a koronavírus terjedése előtti szintre – írja az AdAge nyomán a kreativ.hu szakmai portál.

Tavaly sok márka fogta magát vissza a járvány miatt, a szünetnek viszont valószínűleg vége. Az ügynökségek új formátumokkal számolhatnak, miközben elkezdett nőni a fogyasztók bizalma is. Egy Facebookon, Instagramon, Pinteresten és Snapchaten hirdetőkkel dolgozó vállalkozás, a StitcherAds például 47 százalékos ugrást látott a közösségi médiás CPM hirdetéseiben március elején. 

Az AdAge említi az Aisle Rocket ügynökség tapasztalatait is, ők például a Noom életmód app Facebook-stratégiáján dolgoztak. Az Aisle szerint a Facebook hirdetések ára március közepére 30 százalékkal nőtt a tavaly március közepi árakhoz képest, mikor berobbant a járvány. A lap az okok között említ egy nemrégi felmérést is, ami szerint az amerikaiak 61 százaléka már készen áll teljesen visszatérni a járvány előtti szokásaihoz. 

Egy másik szakértő szerint különösen az ecommerce és az autók területén várható komoly emelkedés. „A márkáknak tavaly meg kellett tanulniuk a gyors váltást, a digitális átállást, hogy elérjék a vásárlóikat és lehetőséget biztosítsanak a szolgáltatásaik és termékeik eléréséhez” – mondja Michelle Munera, aki a Deutsch NY-nél felel a közösségi médiás költésekért. „Az emberek otthon ülve keresték a szórakozási lehetőségeket – most ez emiatt is megnövekedett növekedést kell elkapni.”

 

 

Forrás: AdAge / Kreativ.hu


Kertek a turizmusban,  turizmus a kertekben

Kertek a turizmusban, turizmus a kertekben 

Kétnapos, "Kertörökség a turizmusban" címmel konferencia vette kezdetét szerdán, a Petőfi Irodalmi Múzeumban.
Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat

Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat 

Több mint 80 kerékpárosbarát szolgáltató készül akcióval hétvégén a Föld napjára. 
Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került

Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került 

Az Év Tájházvezetője elismerést és a Tájházak és Szabadtéri Múzeumok Szövetsége életműdíjat adták át Szentendrén, a Skanzenben.
Esztergom megnyitotta az idei rendezvényszezont

Esztergom megnyitotta az idei rendezvényszezont 

Esztergom minden korábbinál színesebb rendezvényszezont nyit az idei évben.
Először született magyar győzelem a brüsszeli díjátadón

Először született magyar győzelem a brüsszeli díjátadón 

A fesztivál során immár negyedszerre osztották ki a rangos NEB díjakat, amelyek innovatív és fenntartható európai projekteket díjaznak
Megmutatják magukat Gyenesdiás rejtett kincsei

Megmutatják magukat Gyenesdiás rejtett kincsei 

Gyenesdiás, a Nyugat-Balaton családbarát üdülőfaluja méltán híres díjnyertes strandjairól, de igazi élmények a parton túl is felfedezhetők.
Idén új helyszínen folytatódik a Szeláví! Fesztivál

Idén új helyszínen folytatódik a Szeláví! Fesztivál 

Barátok, nyáresti koncertek, koccintás az élet apró örömeire és kirándulások a Dunakanyar egyik legszebb helyén
Helyzetjelentés a munkaerőpiacról: fluktuáció, munkaerő-kereslet, passzív leépítés, átképzés

Helyzetjelentés a munkaerőpiacról: fluktuáció, munkaerő-kereslet, passzív leépítés, átképzés 

Mérséklődött a fluktuáció, de a HoReCa-szektorra alapvetően ez még nem jellemző. Friss munkaerő piaci elemzés - fontos megállapításokkal.
Futóverseny és koncertek - jön az EU-napi futás

Futóverseny és koncertek - jön az EU-napi futás 

Szabó Balázs Bandája, a Carson Coma Akusztik Trió és a Lázár tesók is fellépnek május 12-én az idei Európa-napon.
Személyi hír házunk tájáról

Személyi hír házunk tájáról 

Kedves Olvasónk! Aki figyelemmel kíséri szakmai oldalunkat, napi hírleveleinket - láthatja, olvashatja, tudhatja, hogy új szerkesztő érkezett hozzánk Szöllősi Tímea személyében.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.