hirdetés
hirdetés

Repohár a strandokon

A legnagyobb hazai apróhirdetési oldal a Lupa Beach két bárjában 2 000 db repohárral, a Velencei Vízi Vár strandon pedig 500 db, ingyenesen kölcsönözhető strandeszközzel mutatja meg kézzel foghatóan több ezer strandolónak, hogy a vízparton is sokféleképpen tudunk odafigyelni a környezetünk védelmére. A Jófogás augusztusi hosszú hétvégén megvalósuló kitelepüléseit egy környezettudatos strandolási szokásokkal kapcsolatos online felmérés előzte meg, amelyre összesen 14 422 Jófogás-felhasználó adott választ.

hirdetés

Ahogy a Jófogás környezettudatos strandolási szokásokat vizsgáló, 2019 júliusában végzett online felméréséből kiderült, tízből kilenc magyar internetező szívesen venné, ha a strandokon elérhetőek lennének környezetbarát eszközök (pl. kulacsok, poharak, táskák) és 45%-uk akár fizetne is ezekért. A válaszadók több, mint kétharmada pedig örömmel használna ingyenesen kölcsönözhető játékokat és sporteszközöket, amennyiben lenne rá lehetőség a vízpartokon is.

A szavakat tettre váltva a Jófogás úgy döntött, hogy a felmérés során a legnépszerűbb strandok között említett

  • Lupa Beach két bárjába augusztus 17-én (szombaton) 1 000 db 3 dl-es és 1 000 db 5 dl-es repoharat helyez el,
  • az északi parton található Velencei Vízi Vár strandon pedig felállítja a Jófogás Strand Élménykölcsönzőt, ahonnan augusztus 19-én és 20-án (hétfőn és kedden) a strandolók ingyenesen tudnak majd matracokat, felfújható foteleket és sporteszközöket kölcsönözni.

fotó:123rf

A különleges repoharakat a strandolók a Lupa Beach-ről hazavihetik, a Velencei Vízi Várnál pedig szerencsekerék pörgetésével derül ki, hogy milyen környezettudatos ajándékkal távozhatnak a Velencei-tó mellől azok, akik visszahozzák az ingyenesen kölcsönzött strandeszközöket, hogy mások is használhassák őket. (A strandeszközök megfelelő higiéniájáért a Jófogás helyszínen lévő kollégái kezeskednek.)

Varju Lilla, a Jófogást üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary marketing igazgatója a kitelepülések koncepciójával kapcsolatban elmondta, hogy ezekkel az aktivitásokkal is a Jófogás által „Secondhand hatásnak” nevezett jelenségre szeretnék felhívni a hosszú hétvégén strandoló sok ezer ember figyelmét. Ugyanis, ha valamire szükségünk van, nemcsak az új vásárlása merülhet fel lehetőségként, hiszen azzal is tehetünk a környezetünkért, ha más alternatívákat is megnézünk. Ezt szimbolizálja idén a Jófogás Strand Élménykölcsönző is. Ha nem mindig ragaszkodunk az új, bontatlan termékekhez, a másodkézből vásárolt vagy kölcsönzött a termékeket nem kell újra legyártani, nem kell leselejtezni.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai