Az anyós levese

Szeptember közepén nyílt meg a Villa Rosa Boutique Hotel és Étterem Nagykovácsi közelében, elegáns külső budai zöldövezetben. A hozzá tartozó étterem otthonos miliővel és fine dining-ot idéző minőségi vendéglátással várja mostantól vendégeit.

A tizenegy szobás boutique hotel és étterem tulajdonosai korántsem a vendéglátás oldaláról érkeztek, hiszen korábban inkább mint vendégek élvezték egy-egy hely kényeztető élményét. Amiért most mégis belevágtak ebbe a számukra ismeretlen világba, mondta a családias hangulatú, esti megnyitó alkalmával a tulajdonos, Légrádi Erika, az a hely varázsa volt. Ugyanis a korábban panzióként és üzbég étteremként működő ház eladóvá vált, és legfőképp annak környéke alapján döntött úgy a vállalkozó kedvű házaspár, hogy belevágnak, és felépítik álmaik boutique hoteljét a hozzá tartozó, meseszerű kerttel bélelt étteremmel együtt.

A tulajdonosok nem titkolt célja különben a környékbeliek vendéglátása: egy könnyű reggelire, egy délelőtti kávéra, vagy egy üzleti ebédre érkezzenek hozzájuk akár a közeli francia iskolából – talán ezért is született franciás bisztrók ízvilágát idéző konyhájuk. Ahol azért alapvetőnek és fontosnak tartották, hogy az étlapra – és egyúttal a kínálatba is – bekerüljön Légrádi mama (Erika anyósa) maceszgombóc levese. Igaz, Gál Zsolt executive chef és Császár András konyhafőnök által némiképp átalakítva.

A fiatal konyhafőnök, András fő vezérelve a szezonalitás, francia vendégéveinek köszönhetően ő már a piacra járó séfek sorát gazdagítja, aki az aznapi friss beszerzés alapján alkot fogásokat, és nem feltétlen ragaszkodik az előre megírt étlaphoz. A Villa Rosa konyhája bisztró konyha, ahol az e műfajból fakadó könnyedség és laza elegancia is jellemzi a kínálatot. Így a házban leginkább a klasszikus, vidéki francia vendéglátásra jellemző ételek jelennek meg, amelyek egységet alkotnak a hagyományos magyar fogásokkal.

A tizenegy egyedi szoba Nikovitz Zita belsőépítész ízlését dícséri, a ház alagsorában szuper kis wellness részt is kialakítottak. A szálloda és az étterem autóval és tömegközlekedéssel is megközelíthető, a ház saját parkolóval rendelkezik.

Igazi kis ékszerdoboz született a budai villavilág közepén, és nem kell nagy jóstehetség hozzá, hogy megállapítsuk, mind a környékbeliek, mind a fővárosba érkezők körében hamarosan kedvenccé válik a szeretni való, szeretettel összerakott villaház.

Forrás: Villa Rosa


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?