A vendéglátó, szálloda és szolgáltatói szféra legjobbjai

A Budapest Week Publishing 1993 óta minden évben megkérdezi olvasóit és üzleti partnereit arról, kiket tartanak a hazai turizmus-vendéglátás legkiemelkedőbb szolgáltatóinak. A beérkezett szavazatok és szakmai zsűri döntése alapján hirdettek nyerteseket mintegy 40 különböző kategóriában.

A 25. Best of Budapest & Hungary ünnepélyes gáláját április 14-én rendezték meg a Budapesti Kongresszusi Központban, melynek keretei közt a magyarországi vendéglátó, szálloda és egyéb szolgáltatói szféra legjobbjait díjazták. A mostani jubileumi esten 9 különleges díjat is átadtak olyan kitűnő szakemberek számára, akik a turisztikai szektor különféle szegmenseiben (hospitality, catering, transport) több évtizede kiemelkedő teljesítményt nyújtanak. A szállodai szektorból a Mellow Mood Hotels alapító-ügyvezetői Sameer Hamdan és Zuhair Awad nyerte el a Best of Budapest & Hungary Champion of Tourism elismerést, melyet 2018-ban alapított Freed Péter, a Best of Budapest & Hungary minősítési rendszer megalkotója.

„Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy a kiadó és a szakmai zsűri nekünk ítélte ezt a díjat. Munkánk során mindig is arra törekedtünk, hogy a főváros szállodai kínálatába új színt vigyünk és a jövő kihívásait keressük. A most folyamatban lévő fejlesztésünk, a Párisi Udvar Hotel esetében is kiemelten figyelünk arra, hogy a Budapestre érkező turisták és a városlakók itt újszerű élményeket szerezzenek majd magas minőségű szolgáltatásaink által” – mondta a díj átvétele után Sameer Hamdan.

„A Mellow Mood Hotels olyan számunkra, mint egy nagy család, így ez az elismerés nem csak a mi, de munkatársaink sikere is. Több mint két évtizede üzemeltetünk szállodákat és úgy gondolom, csapatunk bármely világmárkánál megállná a helyét. Nagy öröm, hogy ilyen professzionális szakemberekkel dolgozhatunk, akik ismerik a nemzetközi trendeket és ezeket nagyon jól adaptálják a budapesti lehetőségekbe” – egészítette ki tulajdonostársát Zuhair Awad.

 

 

 

 


 Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban

Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban 

A luxusvendéglátás világában minden apró részlet számít – legyen szó egy exkluzív enteriőrről, tökéletesen megkomponált menüsorról vagy az alkalmazottak megjelenéséről.
Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján 

Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.
Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában 

A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.